Skocz do zawartości

ciagniki rodziny Farmtrac


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Dokładnie tak jak napisałeś trzeba obsługiwać ten podnośnik. "u mnie 675DT też ma silnik i skrzynie zalany tym samym olejem, z tego względu że w razie czego jak pompa hydrauliczna puści i dostanie się olej ze skrzyni do silnika, to żeby nic zaraz się nie stało" może właśnie dlatego w skrzyni stosowany jest olej wielo-funkcyjny a nie zwykły przekładniowy. Nie wiem u mnie od pierwszego przeglądu do silnika lany był URSA. I tak też mam napisane w instrukcji.

Edytowane przez Z7245
Opublikowano (edytowane)

No koledzy co do podnośnika mam inne zdanie mam już ponad rok i jeszcze wczoraj raz instrukcję przeczytałem po waszych wpisach i według mnie i instrukcji jak pracujesz pozycyjną to siłowa cały czas jest w przodzie a jak siłową to pozycyjna zawsze cały czas w przodzie ,np orka to siłową podnosisz i opuszczasz sobie do pozycji na której masz odpowiednią głębokość jedynie pisze że przejazdy długie z pola na pole to na pozycyjnej a siłowa do przodu

Edytowane przez milanreal1
Opublikowano

U mnie dzwignia regulacji słowej bardzo nisko podnosi ze nie ma szansy wogóle podnieś np. pługa a na pozycyjnej podnosi wysoko. A tak wogóle to nie powiny one podnosic na jednakową wysokośc.

Opublikowano

Na siłowej można podnosić tylko lekkie narzędzia. Siłowa podnosi wtedy gdy łącznik jest zapięty na 1 dziurce licząc od góry. Więc się tym nie przejmuj że nie podnosi.

Opublikowano

Dzisiaj był serwis i robił przegląd po 50 mtg i silnik zalał olejem Texaco 15w-30 i ten sam idzie do skrzyni i tylniego mostu a do przedniego wlał Elf105-80 ze to Farmtrac zaleca taki gęsty olej.

Opublikowano

Ursus ,15W-30 taki olej też miałem zalany jest to olej z niższej półki wedłóg mnie za gęsty na zimę szkoda silnika zwłaszcza jak ktoś dużo użytkuje w mrozy ,a w instrukcji mam napisane że oleje powinły być 15W-40 już lepszy na gorączki letnie mi zalali silnik na 50 mtg 10W-30 już lepszy na zimę a myślę chyba teraz zmienić ciut droższy i lepszy 10W-40 ,w skrzyni zostanie ten 15W-30 Texaco taki kupiłem sobie na dolewki

Opublikowano

Jak pisałem wczesniej o stukaniu w tylnim moscie i słabym rozłaczaniu sprzegłam WOM mechanik który przyjechał na przegląd zwiekrzył cisnienie na hydrozawoże i jest dobrze . No to WESOŁYCH SWIĄT.

Opublikowano

U mnie na przeglądzie zalali silnik olejem Texaco 10w-30 a nie jak pisałem wyrzej 15w-30.Jak czesto czyścicie filtr powietrza czy co 10mtg czy może rzadziej wystarczy i czy musi to byc sprężone powietrze czy można to zrobic odkurzaczem.

Opublikowano

chciałbym się za pytać czy jak tur jest włączony czyli ta przekładnia z tyłu fotela po prawej do przodu to podnośnik tuz tylni ma nie pracować czy to nie ma znaczenia

dźwignia do przodu - pracuje tur ale nie pracuje podnośnik

dźwignia na środku - nie pracuje tur ale pracuje podnośnik

Opublikowano

Tym sie nie przejmoj u mnie tez skrzypi ja swojego docierałem w lesie woziłem gałezie i takie tam....i takie telikatne skrzypienie w przednim napedzie był servisant na 50 mth i sie o to pytałem sa tam tarczki cierne i ona tak pracoja tam nic sie nie psuje nie mieli z tymi mostami zadnych problemow tylko zmienili olej na inny o innej klasie lepkosci i teraz jest cicho nic nie skrzypi..

 

servisant mowił ze na zadanie rolnika rozebrali mu most i nic nie było uszkodzone zadnego usczerbku czy zuzycia widocznie taka konstrukcja i tak ma byc jak chcesz luknac od strony technicznej jak to wyglada to mam katalog czesci ft 690 i rysunki techniczne sa napisz do mnie gg wieczorkiem

 

zreszta carraro nie robi mostow tylko do farmtraca szereg skladakow" posiada ich podzespoły

Opublikowano

Te przednie mosty chyba u wszystkich skrzypią, ale idzie się przyzwyczaić do tego :mellow: mój znajomy w swoim też wybił szybę w drzwiach to wstawił tam jakis kawał drewna i tak jeżdzi :D

Opublikowano (edytowane)

udzwig to niby jest 2,5t ale w rzeczywistosci jest mniejszy jakies 2t , a tak poza tym ciągniczek sprawuje sie ok mam prawie 300mtg prócz szkrzypiącego przodu i ostatnio coś zaczeło dzwonic w tylnym moscie :ph34r::(

Edytowane przez Marcin91
cytowanie poprzedniego posta, błędy ortograficzne

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam czy ktoś orientuje się lub wie czy można do farmtraca 555dt dołożyć siłownik pomocniczy do podnośnika?
    • Przez zyzek
      Orientuje się ktoś jak ustawić rozrząd/kąt wtrysku w farmtrac 555?
    • Przez olwenboniface
      Cześć wszystkim!
      Od kilku dni zauważyłem, że w moim Farmtrac 675 DT układ hydrauliczny reaguje z opóźnieniem – szczególnie przy podnoszeniu i opuszczaniu osprzętu. Olej był wymieniany miesiąc temu, filtr wygląda w porządku. Ciśnienie też w normie.
      Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym zachowaniem? Zastanawiam się, czy problem może leżeć w zaworze sterującym lub pompie. Każda wskazówka mile widziana – zanim oddam ciągnik do serwisu, chciałbym poznać Wasze opinie.
      Z góry dzięki za pomoc i dobre rady!
      among us online
    • Przez Bartek1994
      Chcę kupić Farmtraca 675 DT.Chciałbym aby właściciele tego ciągnika podzielili się swoją opinia o nim.Z góry dziekuję.
    • Przez Gazpacho
      Mam problem z podnośnikiem, a konkretnie podnosi za nisko. Pytanie: czy jest możliwość wyższego podnoszenia bez demontażu ramion?



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v