Skocz do zawartości

ciagniki rodziny Farmtrac


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To chyba normalne z tą wskazówką podobnie jest u mnie w 675DT zalałem go do pełna pod korek i po przepracowaniu ok 6 mth dopiero poszła w dół od razu na ok 3/4 zbiornika. Na to wychodzi jakby wskaźnik zawieszał się.

Opublikowano

A tylko dlatego że ciągnik główny wykonuje takie prace gdzie tur jest najmniej potrzebny przez to tylko robota się blokuje, ja mam na zetorku pomocniczym i nie jestem uzależniony np teraz przy wywożeniu obornika jak bym miał na głównym tura to musiałbym w kółko odpinać rozrzutnik

Opublikowano

Jakim olejem można uzupełnić stan oleju w tylnym moście w 675DT? Zalany jest oryginalnie Texaco SUTO 15-W30 ale nigdzie nie mogę go kupić, również innego producenta o tych samych parametrach nie mogę nigdzie dostać. Czy zastosować może uniwersalny olej hydrauliczno-przekładniowy Agrol U ?

Opublikowano

Jakim olejem można uzupełnić stan oleju w tylnym moście w 675DT? Zalany jest oryginalnie Texaco SUTO 15-W30 ale nigdzie nie mogę go kupić, również innego producenta o tych samych parametrach nie mogę nigdzie dostać. Czy zastosować może uniwersalny olej hydrauliczno-przekładniowy Agrol U ?

Ja w swoim 690dt też mam ten sam problem z dostaniem oleju texaco SUTO 15W30. Myślę ażeby dolać olej z orlenu AGRO SUTO 10W30.Ale czy to dobry pomysł?

Opublikowano

Dziś pytałem w jednej hurtowni olejów i też mi zaproponowali ten AGRO SUTO 10W-30 ale niebyli do końca przekonali czy będzie odpowiedni. Co do tego nieszczęsnego Texaco to jest w sprzedaży ale jedynie cała beczka 200l. Dzwoniłem do Farmtaca i powiedzieli mi że można zastąpić innym ale o parametrach 15W-30 HMMMM ale gdzie go kupić? Może ktoś jest ze okolic Sandomierza i wie gdzie te nieszczęsne Texaco kupić bo już byłem w 15 punktach chyba i bez skutku.

Opublikowano (edytowane)

Ja też dzwoniłem do Farmtraca ba nawet na stacji TEXACO próbowałem zamówić ale mają tylko 10w30. A co do olejów to nie może być byle 15w30 ponieważ musi to być olej uniwersalny a nie silnikowy. Coś wspominali mia także o Castrolu i Trodusie. Ale ja myślę że skoro olej AGRO ma akceptację Zetora i innych marek to można spokojnie wlać. Tu masz: http://zuchowski.tla.pl/sklep/index.php?p51,super-universal-tractor-oil-15w-30-20l

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowane przez krolikNH
Opublikowano

jest zły bo jest zły hehe

 

a tak na poważnie to od zwykłego różni się tylko silnikiem, a czy silniki forda są złe?? ciężko powiedzieć ale raczej nie są złe bo sporo ich chodzi w starszych NH czy to ciągnikach czy kombajnach

Opublikowano

W Płocku np. tego oleju texaco nie mogłem znaleźć w żadnej hurtowni olei, za to w sklepie samochodowym już mi się udało. Mogą sprowadzić z jakiś hurtowni, w dwóch sklepach z częściami już mi proponowali, więc szukajcie w sklepach samochodowych.

Poza tym można kupić wysyłkowo w tej firmie:

http://www.texoil.pl/show/1213960498/texaco/

Jeśli nie będą chcieli sprzedać mniejszej ilości to tu jest nr. do hurtowni w Płońsku może oni wyślą przesyłką: 23 661 33 70. Próbujcie:)

Co do silnika forda to są opinie użytkowników, że spalają tyle co większe perkinsy. Poza tym w rejonach mojego kolegi jest kilka 665 i większość podobno żałuję, że nie wzięła perkinsa bo jak są jakieś problemy to podobno zawsze z silnikiem. Ale to są tylko zasłyszane opinie.

Trzeba sobie samemu przekalkulować czy warto dołożyć tę kilka tys do innego silnika. Zobaczymy jak będzie się sprawował ten 670 bo to już jest po części jakaś modyfikacja wprowadzona przez farmtraca. Szukałem i w żadnym innym ciągniku silnika o takim symbolu chyba nie montowali.

Opublikowano

Dziś został zaliczony pierwszy przegląd mojego farmtraca 665DT po 50mtg i koszty to filtry 90zł olej 70zł i dojazd 100zł razem wyszło 260zł czyli nie jest tak źle

Opublikowano

No w porównaniu do innych marek przegląd Farmtracka wypada bardzo dobrze... Zachód to pewnie I przegląd bardzo często przekaracza 1000zł, a jakim olejem jest zalewany po ilu mth jest II przegląd ?

Opublikowano

Ile najwięcej można dołożyć obciążników na przód w 675DT, mam te standardowe tylko, jeden 40kg i 6 po 22kg i to trochę za mało jest według mnie bo czasem z agregatem przód poderwie. Weszło by 4 jeszcze po 22kg ale nie wiem czy to nie za mało będzie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam czy ktoś orientuje się lub wie czy można do farmtraca 555dt dołożyć siłownik pomocniczy do podnośnika?
    • Przez zyzek
      Orientuje się ktoś jak ustawić rozrząd/kąt wtrysku w farmtrac 555?
    • Przez olwenboniface
      Cześć wszystkim!
      Od kilku dni zauważyłem, że w moim Farmtrac 675 DT układ hydrauliczny reaguje z opóźnieniem – szczególnie przy podnoszeniu i opuszczaniu osprzętu. Olej był wymieniany miesiąc temu, filtr wygląda w porządku. Ciśnienie też w normie.
      Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym zachowaniem? Zastanawiam się, czy problem może leżeć w zaworze sterującym lub pompie. Każda wskazówka mile widziana – zanim oddam ciągnik do serwisu, chciałbym poznać Wasze opinie.
      Z góry dzięki za pomoc i dobre rady!
      among us online
    • Przez Bartek1994
      Chcę kupić Farmtraca 675 DT.Chciałbym aby właściciele tego ciągnika podzielili się swoją opinia o nim.Z góry dziekuję.
    • Przez Gazpacho
      Mam problem z podnośnikiem, a konkretnie podnosi za nisko. Pytanie: czy jest możliwość wyższego podnoszenia bez demontażu ramion?



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v