Skocz do zawartości

Problem z odpalaniem Case 845


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W mroźny poranek przy zapalaniu Case 845 podgrzewałem go na świecy i gdy przekręciłem już kluczyk dalej zginął cały prąd. znalazłem przypalone styki i po wyczyszczeniu prąd jest, lecz ciągnik nie odpala przez kluczyk. przy przekręceniu na zapłon prąd ginie. rozbierałem stacyjkę i tez była trochę przydymiona. nie wiem czy źle złożyłem stacyjkę czy gdzieś indziej jest przyczyna.

Opublikowano

Weż kogoś do pomocy i niech on przekręci kluczyk do grzania a ty zdejmij rurę i popatrz co się będzie działo-w jakim czasie świeca się nagrzeje i zobaczysz przyczynę.Ja w ihc 1055 grzeję ok 20 sek i jest nagrzany,paliłem tak w duże mrozy tamtej zimy aż mi ropę łapało.

Opublikowano

Ja tu czegoś nie rozumiem nie odpala bo rozrusznik nie kręci czy co?- bo strasznie niejasno napisałeś

Ten ciągnik to i bez grzania świecy w -5* zapali. Więc sprawdź/wymień końcówki wtrysków i czy paliwo nie schodzi z pompy wtryskowej (objawy to po dłuższym postoju układ się zapowietrza- łatwe do sprawdzenia więc nie będę pisał co i jak, drugi objaw to brak dymienia przy rozruchu zimnego silnika, ale reszki paliwa jednak zostają w pompie wtryskowej i przewodach za pompką więc musiał by być dobrze nieszczelny układ żeby ten objaw wystąpił

Jeżeli jednak wszystko napisane powyżej jest ok. to może być pompa wtryskowa. Po "zaskoczeniu" silnika zgaś go a następnie po minucie odpal jeżeli będą problemy wina leży po stronie pompy wtr.

No i do rozruchu wg. instrukcji w temp. poniżej 0* mamy świecę (a raczej grzałkę w kolektorze dolotowym) oraz taki bajer występujący w tym modelu za pomocą pompy wtryskowej "rozgrzewanie cylindrów" (z tłumaczenia instrukcji po francusku w google :lol: ).Jak to zrobić? a no tak: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/1c1923bbba4c79fc.html (zdjęcie 16 dzwignia od gaszenia ma 3 pozycje, pozycja B (moment przejścia z pierwszego do drugiego wyczuwalnego oporu- łatwo sprawdzić na pompie jak to działa) służy do rozruchu zimnego silnika)

 

Mam nadziej że pomogłem B)

Opublikowano

przy przekręceniu na zapłon prąd ginie. .

 

Kolego @macin87 napisał kolega, że prąd ginie więc rozrusznik najprawdopodobniej nie kręci.

Gdzieś jest zwarcie, poproś elektryka i najlepiej znajdź schemat instalacji elektrycznej Twojego ciągnika i będzie dobrze :] Nikt tu wróżką nie jest i zgadywać nie będzie ;]

 

Pozdro

Opublikowano

macin87 zgadza si, że zapali, ale ja go niedawno kupiłem i z czystej ciekawości chciałem go podgrzać, że tak zapytam posiadasz do niego instrukcję?

Michufarmer zgadza się prąd ginie, najprawdopodobniej przepaliła się stacyjka, a z tym schematem właśnie ból, bo nie posiadam.

Opublikowano

Witam

 

Czy mógłbys mi odpowiedzic czy tzw. "rozgrzewanie cylindrów występuje także w modelu 856 xl któy posiadam?

 

Niestety zimą w moim Case 856 najlepszym sposobem na odpalenie w duży mróz to zdjęcie gumowej odmy w której znajduje sie spirala podgrzewająca i włożenia tam opalarki na 30 sekun a potem 3 obrioty wału i ciagnik musi zapalić.

 

Oryginalne rozwiązanie jest niestety mało wydajne.

Opublikowano

Witam jetem nowym użytkownikiem i nie wiem gdzie napisać tego posta Mam problem z ciągnikiem case international 685 xl. Nie pali na zimnie kręci 4 razy i do piero po 7 razem zapala załapie na 3 kręceniu i od nowa kręci może ktoś ma schemat instalacji elektrycznej.

Jestem nowym użytkownikiem i proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu.

Opublikowano

Koło kolektora ssącego masz świece płomieniową i do niej jest doprowadzona rurka z ropą oraz napięcie zasilające po ustawieniu jak wyżej kolega napisał pozycji <<x>> jest podany płomień i on leci sobie do kolektora. Jak coś pisz na gg 1947747 a na pewno pomogę mam ten sam model. http://nokautimg2.pl/p-a4-07-a40780078847b930cd93638f64d0dc18500x500/swieca-zarowa-deutz-d-4506-5206-5506-6006-6206-6207-6207c-6507-6507c-6807-6807c-6907-6907c-7006-7007-7007c-7206-7207-7207c-7807-7807c-dx-80-85-86-90-92-110-120-140-145-160-3-10-3-90-4-10-4-30-4-50-4-70.jpg

Opublikowano

Jak nie kręci to sprawdź przekaźnik. Mi ostatnio też wyzionął ducha, więc konieczna była wymiana, teraz śmiga aż miło, Przy -15 udawało się odpalić za 1 zakręceniem po podgrzaniu przez ok 40 s i dodaniu startera w filtr :D

Opublikowano

Kolego ma szklana kula mowi ze jesli kreci a nie zapala to najprawdopodobniej problem lezy po stronie układu paliwowego wiec filtry przewody elastyczne do sprawdzenia i odpowietrzenie na poczatek a tak serio to napisz cos wiecej czy dymi jak dymi to na jaki kolor kiedy wymieniane filtry itd

Opublikowano

witam ja mam problem z internationalem pali i chodzi tylko na ssaniu gdy podnosze dzwigienke do gory to gasnie ,a wymienilem filtr i przewody paliwowe do pompy bo sparcialo i w paliwie bylo powietrze a teraz tak jest co z tym poradzic jak odpowietrzyc bo czuje ze powietrze jest pilni prosze o odp i dzieki z gory 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
    • Przez masacase
      Witam Proszę o radę czy w Case mx gdy wyświetla się błąd od sensora położenia ramienia( miga na przemian 5 i 1) da radę poprowadzić sygnał z tylko tego dobrze dzialacego sensora tj lewego (chyba) i przytym wykasować błąd z wyświetlacza? Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez siwy10071
      Witam. Mam problem z licznikiem prędkości. Pokazuje cały czas 0000 i do tego te zera migają cały czas. Gdzie szukać przyczyny? Czujnik prędkości wymieniony na nowy. Nie mam już pomysłu gdzie szukać dalej przyczyny 
    • Przez krzychuvx
      Pacjent: Case Maxxum 115 Pro: przy przełączaniu biegów przód Tył wyrzuca na neutral, z komunikatem CP na wyświetlaczu, ze sprzęgłem wciśniętym przerzuca bez błędu. Jaką może być przyczyna? Zaczęło się tak po prostu w trakcie pracy przy entym nawrocie... Może ktoś już coś takiego przerabiał?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v