Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Niedługo zakłady w Beauvais będzie opuszczać nowa seria MF 7600. Wyposażone będą w dobrze znane dotychczas silniki AGCO SISU POWER z systemem SCR drugiej generacji oraz przekładnie Dyna-6 i Dyna-VT oraz nową kabinę znaną z serii 8600

t107003_mf-7624-dyna-vt.jpgt107004_massey-ferguson-7624.jpgt114332_08.jpg

Opublikowano

Ta druga dźwignia jest do hydrauliki szczególnie z ładowaczem sie może przydać. Największą tragedią tego ciągnika będą tylko 4 zawory hydrauliczne. Dla mnie to stanowczo za mało jak na dzisiejsze czasy. Obym sie mylił ale wszystko wskazuje na to, że mogą być tylko 4.

Opublikowano

To, że dźwignia porusza się w 4 kierunkach nie oznacza, że będą 4 gniazda. Już w serii 62 z sms można było przyciskiem przełączać się na 3 parę. To samo jest i tu pewnie jakimś przyciskiem przełącza się na dodatkową parę. Gdzieś widziałem na filmiku, ze może też być obok tradycyjna dzwignia mechaniczna obsługująca 3 parę.

Opublikowano

Nie mylmy zaworów z przyłączami. Na tyle może być max 5 zaworów dla dyna-6 i max 4 zawory dla dyna-vt. Nie wiem co z piatym sterowaniem w ciagnikch z dyna-vt, może będzie sterował tylko przednim podnośnikiem itp. Po weekendzie będzie wiadomo coś o cenie tej seri u korbanka. Jak coś będe wiedział to napisze.

 

Tu macie wszystkie istotne zmiany między 74, a 76:

http://www.agrocentrumzs.cz/files/MF/7600/MF%207600.pdf

 

Zresztą dużo więcej już można zobaczyć na samej stronie MF.

Opublikowano

Niezbyt rozumiem po holendersku, ale z kombinowania pomiędzy niemieckim i angielskim wyczytałem na holenderskiej stronie coś takiego,

że nowe, mniejsze modele 7600, mianowicie 7614, 7615, 7616, 7618 (140- 175 km), mają zastąpić sześciocylindrowce wszystkich niższych serii.

 

Oto parę zdjęć. Konstruktorzy pomyśleli nad lukiem dachowym, do prac z ładowaczem.

 

Tak swoją drogą to taki podobny dach pasowałby do nowych 5400, z tym starym obniżanym czegoś mi w nim brakuje.

 

http://4.bp.blogspot.com/-JnJHwrikzsI/T3yH1_GO70I/AAAAAAAACks/dpF43BpoAIo/s1600/2mf.png

http://4.bp.blogspot.com/-_oHsxeGIwLU/T3yHzbcV7gI/AAAAAAAACkk/utf2QwJyzec/s1600/1mf.png

http://2.bp.blogspot.com/-ikgW8Cv-IyE/T3yH4qySOyI/AAAAAAAACk0/p_ZpIjKNI04/s1600/3mf.png

http://4.bp.blogspot.com/-ziuRZkpUAw0/Tx22S0ofNKI/AAAAAAAACiI/L5GDdL4oqjs/s1600/MF5000.png

 

Tak tu mówimy o nowych MF'ach- może przydałoby się nowe subforum? ;)

Opublikowano (edytowane)

MF 7614

- moc max. 140 KM przy 1950 obr/min. wg ISO TR14396,

- moc nominalna 130 KM wg ISO TR14396,

- moc max. 155 KM z EPM wg ISO TR14396,

- silnik AGCO SISU POWER, 6-cyl., poj. 6.6 l, Common Rail, 4 zaw/cyl., Tier 4,

- programowanie obrotów silnika,

- układ SCR II generacji + DOC,

- skrzynia Dyna-4, 16/16 (40 km/h) + hydr. przekł. nawrotna,

- system AUTODRIVE & SPEEDMATCHING,

- klimatyzacja + ogrzewanie kabiny,

- KLIMATYZOWANY SCHOWEK,

- fotel pneumatyczny z AUTOMATYCZNĄ reg. wys.,

- siodełko dla pasażera,

- analogowo-cyfrowa deska rozdzielcza,

- duże teleskopowe lusterka zewnętrzne,

- wycieraczka tylnej szyby ze spryskiwaczem,

- zaczep górny automatyczny, przestawiany wysokościowo,

- zaczep dolny do przyczep jednoosiowych ( dolna belka ),

- zaczep dolny PITON do przyczep jednoosiowych ( bolec ),

- ogumienie przód 480/65 R28,

- ogumienie tył 600/65 R38,

- błotniki tylne 2,28 m z przedłużeniami,

- przednie błotniki,

- tylny TUZ - udźwig 7100 kg, kat. III,

- EHR - sterowanie TUZ-em,

- tylny WOM - 540/540E/1000/1000E obr./min,

- AUTOMATYKA WAŁKA W.O.M,

- sterowanie W.O.M.( START/STOP ) + TUZ z błotników tylnych,

- 3 pary wyjść hydraulicznych,

- oświetlenie robocze przednie ( 4 szt. ) i tylne ( 4 szt.), montowane w dachu,

- oświetlenie robocze przednie na słupkach kabiny ( 1 para ),

- oświetlenie robocze na tylnych błotnikach ( 1 para ),

- oświetlenie na słupkach kabiny - 1 para,

- światło ostrzegawcze - "kogut" x 2 szt.,

- instrukcja obsługi w języku polskim,

- wąż z końcówkami do pompowania kół,

- radio CD,

- obciążnik blokowy pod ramą 265 kg,

- obciążniki przednie demontowane 610 kg ( 10 x 55 kg, 1 x 60 kg z zaczepem ),

- instalacja pneumatyczna jedno i dwu-obwodowa.

Cena katalogowa 285tys netto

Edytowane przez patryk3512
Opublikowano

Zaraz po żniwach dowiedziałem się że wujek z mazur zakupił takiego Ferdka, niestety nie wiem jakie dokładnie model, wiem że 7600.Jak na razie sobie chwali choć na razie nie kupił pługa pod niego i jeździ z tym co miał Ursek 1614

Opublikowano (edytowane)

@patryk tak tylko podałeś wersje essential największego golasa ;p

Ja bym brał tylko dyna-VT praca z tą skrzynią to czysta przyjemność.

Zapewne pojawi się i w tegorocznym Agrotechu.

Edytowane przez andrzej2257
Opublikowano

Ten massey ferguson co najlepsze nie jest taki drogi jak Fendt jak patrze po ogloszeniach to o 100 000 zł tańszy od Fendta a JohnDeere też tani nie jest jakby mu dołożyć to co ma Fendt to cena będzie podobna. Massey coraz lepiej mi się podoba, skrzynie bezstopniową mam w Fendtdzie i praca jest bardzo przyjemna.

Gość rmiecz8
Opublikowano (edytowane)

q

Edytowane przez rmiecz8

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v