Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chodziło mi o to głównie o to, czy wolicie dopłacić do Dyna-6 i mieć skrzynię manualną, półautomatyczną, automatyczną, czy jednak zaoszczędzić i mieć dyna-4 w pełnym manualu.

Opublikowano

nie doplacasz tylko za skrzynie dyna-6 64xx to calkiem inny ciagnik, masywny i do ciezkiej roboty, z kolei 54xx ciagnik lzejszy, mniejszy i najlepiej sprawdzil by sie jako pomocniczy... nie porównuj sama moca...

Opublikowano

Cena jednak zagrała rolę główną. Jaka jest jego dokładna cena, to jeszcze nie wiem ponieważ jeszcze z dealerem nie rozmawiałem (decyzja zapadła w sobotę wieczorem). Co do wyposażenia, to jeszcze nie wiem jakie jest, ale na pewno oś i kabina amortyzowana,

Opublikowano

Przecież napisał, że z dealerem nie rozmawiał od początku to wszystko dziwnie wyglądało. Amo oś jest w modelach 6 ścio cylindrowych. Moja rada pogadaj najpier dobrze z dealerem dowiedz się dokładnie jakie są ceny a potem sobie ewentulanie coś wybierzesz.

Opublikowano

w opcji masz amo oś w modelach 6 cyl i chyba w 5470 i 5480 ale to musisz dopytać. Amortyzacja kabiny, dodatkowa hydraulika przedni tuz i wom, biegi pełzające i super pełzające. To i jeszcze pare drobiazgów jest we wszystkich. Obniżoną kabinę można chyba zamówić najwyżej do serii 5455. Jest jeszcze kabina z obnizonym dachem slim. Na stronie korbanka masz foldery po polsku poczytaj sobie.

Opublikowano (edytowane)

Moja pomyłka serie 5445 produkują. Wycofali 5435 i 5425. 5445 który widziałem na targach miał stary typ ściętej maski. Więc trochę mi się pomieszało.

Edytowane przez hubertuss
Opublikowano (edytowane)

Więc będzie 5445 + tur Myślę że Stoll FZ 30. A czym różni się ta seria 5400 od tej nowej 5400 ze ściętą maską oprócz wyglądu?

 

Nowe modele mają mniejszy udźwig podnośnika [nieco ponad 4t- poprzednio było to 5t], tylni most i przedni są lżejszej konstrukcji, dopracowali skrzynię, nowy silnik i z tego co widziałem nowe modele występują tylko ze ściętą maską, gdzie w porównaniu ze starymi modelami poprawiono chłodzenie.

 

 

PS: Zapomniałem jeszcze o elektrohydraulicznej zmianie prędkości wałka WOM z kabiny :rolleyes:

Edytowane przez kris14
Opublikowano

panowie a co powiecie o modelu 6490? oglądałem takiego, jeździłem. właściwie zaliczka już wpłacona tyle, że nikogo nie poradziłem się w tej kwestii. może ktoś z Was jest jest posiadaczem takiego modelu? co sądzicie o nim?

Opublikowano

Revers680 znajomy niedawno kupił mf 5465 chyba i zapłacił 320 tys brutto , a ja za masseya 7465 zapłaciłem 320 tys netto. Na twoim miejscu nie kręcił bym się na 4 cylindrowca. Wziąłbym 6465 i do niego możesz też dokupić tura, owszem ciągnik będzie droższy ale samo wnętrze w 5400 normalnie dobija : / W 6400 możesz dobrać skrętne błotniki a to podstawa przy turze : P Wersje 5400 z tego co wiem robią już bo muszą , nie dobierzesz sobie tak elektro-hydraulicznych złączy , a w 6400 zamawiasz i jest , a to jest po prostu bajka do tura. Dodatkowo możesz wziąć komputer datatronic , z którego ustawiasz niemal wszystko , a to jest bardzo pomocne! Jeśli nie musisz oszczędzać to bierz zdecydowanie mf 6465 , a większa moc "szóstki" zawsze się przyda :)

 

 

 

witekarol mam masseya 6490 ale na skrzyni dynashift i nie mogę narzekać na ten ciagnik. Bezawaryjny , oszczędny , komfortowy :P Bierzesz pewnie na dyna-6 ? Mam 6480 na tej skrzyni i powiem Ci , źle to nie chodzi. Fajnie się śmiga , ale do dyna-vt to jeszcze brakuje :) Jeśli jest możliwość nie zastanawiałbym się i brałbym 7490. Przejechałbyś się na skrzyni vario i sam byś zrozumiał o co chodzi :) To jak on sam dobiera sobie obroty silnika jest po prostu wspaniałe :P Mam 7465 i jeśli ja "steruje" gazem to ciągnik spali 2l/h więcej :) Mówią , że te skrzynie nie są trwałe , ale jak dbasz tak masz :) Jeśli wiesz jak to użytkować i zadbasz o olej to polatasz na tej skrzyni ładnych pare lat :)

Opublikowano

tak dokładnie, biorę na dyna 6. Właściwie nie mam zbytniego wyboru bo zostały ostatnie dwie sztuki bez adblue a zależy mi żeby nie było niepotrzebnych komplikacji w postaci roztworu mocznika. pewnie, że wolałbym latać na bezstopniówce ale myślę, że i tak dyna 6 to już spore ułatwienie w pracy. jeśli to nie tajemnica to ile kosztował Cię 6490? i ile spala średnio w orce i z jakim pługiem współpracuje? :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v