Skocz do zawartości

zakup renault 95-14 mwm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam.pierwszy raz w tym dziale B) mysle o zakupie ciagnika i znalazlem niedaleko taka oferte

http://moto.allegro.pl/renault-95-14-4x4-mwm-i1854135938.html ,ciagnik wizualnie wyglada ladnie,pare razy widzialem go na drodze-ale niepokoi mnie to ze po 2 latach ktos sprzedaje ciagnik.

na co zwracac uwage przy ogladaniu,jakies typowe wady tych modeli, jak z dostepem do czesci zamiennych.cena tez wydaje mi sie jak za taki rocznik wysoka ?

Opublikowano

Kolego podstawa to skrzynia biegów, rewers i napęd. Jak będziesz zmieniał biegi to zwróć uwagę jak wchodzą, czy sprzęgło nie płozi, czy rewers działa poprawnie, czy napęd działa. W renówkach lubią psuć się pompy hydrauliczne oznaką tego jest buczenie, ciężko chodzi kierownica na wolnych obrotach i podnośnik wolno podnosi. Jak go będziesz oglądał to koniecznie wjedź nim w pole żeby się olej dobrze rozgrzał. Z częściami niema żadnych problemów, tylko że są drogie. Co do tego ciągnika z aukcji to z wyglądu możliwy, opony ładne (a to też duży koszt). Cenowo tak chodzą ale z 3 może 4 tyś. możesz go urwać.

Opublikowano

tak kolega Camel ma racje i na włączonym silniku wyjmij miarkę oleju wtedy widać czy nie przedmuchów tak jak będziesz dobrze targował to za oszczędzisz na wstępne naprawy

Opublikowano

Traktor wygląda bardzo dobrze, aż za dobrze jak na ten rocznik. Wygląda jakby był cały odmalowany. Co nie znaczy, że to źle. Moją uwagę zwrócił brak lewego wieszaka i belki do 3punktowego układu zawieszania maszyn. Jeśli traktor jest taki czyściutki koniecznie wyjedź nim w pole, najlepiej do orki i pomęcz go przez jakąś minimum godzinkę. Zwróć uwagę na przecieki oleju ze skrzyni biegów, z orbitolu i ewentualnie z silnika. I to co pisali moi poprzednicy + zapytaj o to czy miał zmieniane filtry i oleje. Na plus są ładne opony. Nie ma nic o przebiegu, choć licznik i tak jest łatwo ustawić ;). Na minus cena. Za tą lub niewiele wyższą cenę mógłbyś już znaleźć traktor z młodszego rocznika i z serii 100 np. 103-54 lub 106-54. Na minus brak obciążników z przodu - koszt około 2000 zł. Jeśli traktor ma napęd na przednie koła to obciążniki się przydają. Sprawdź jeszcze hamulce i przedni napęd. Źle jeśli napęd na przednie koła nie działa i jeszcze gorzej jeśli się nie wyłącza. Najprostszy sposób sprawdzenia to podjechać przodem do jakiegoś dużego drzewa i na chwilę puścić sprzęgło z włączonym napędem i bez. Na minus brak błotników - możliwe kłopoty podczas przeglądu.

Opublikowano

Cały ciągnik malowany. Siedzenie obszyte.

Kolego powiem ci tak: Jeśli nie przetestujesz ciągnika w polu minimum 2 godziny ciężkiej pracy, to nie kupuj.

Ja kupiłem renie 3 miesiące temu. Sprawdziłem w polu przy gruberze, chodziła jakieś 15 minut. i wiesz co się okazało? Remont.

Sprawdź pompę na gorącym oleju, tzn rozgrzej maszyne i dopiero możesz zobaczyć czy ciężko kręci się kierą.

Opublikowano

Nawet obicie dachu jest nowe. Nie musisz koniecznie sprawdzać traktora w polu. Zrób dziesięć km na drodze, a potem sprawdź jak działa wspomaganie na wolnych obrotach, a jeżeli dysponujesz manometrem to sprawdź ciśnienie na wyjściu z tyłu, no i jak ktoś wyżej napisał wyjmij miarkę oleju. Warto też podłożyć chusteczkę higieniczną pod odmę i zobaczyć czy się pobrudzi olejem.

jak nie kupisz to zapraszam do mnie:)

Opublikowano (edytowane)

Wiem o tym, tylko nie daleko mnie ten ciągnik jest i myślę jechać zobaczyć . Wiadomo że to ciągnik malowany i nie widać przecieków ale można go sprawdzić. ciężko znaleść dobra renowke ale jeśli się trafi to ciągnik na lata. kuzyn ma 6 cyl już 10 lat i ciągnik nie do zajechania a pracuje na 30ha. właśnie mi polecił renowke tylko u mnie wystarczy 4 cyl. czyli kolego nie warto jechać tego oglądać?

Edytowane przez kamilrolnik18
Opublikowano

No nie wiem czy warto bo jej nie widziałem tylko po zdjęciach, a ze zdjęć dużo Ci nie powiem bo każdy element malowany. Być może to fanaberia handlarza na zyskanie kupca i większa kasę dlatego odmalował a być może była wydarta z krzaków i tak zniszczona że wymagała tego malowania bo nikt by nie kupił. Jesli jest odmalowana kabina, felgi to jeszcze ujdzie ale ciągnik cały malowany to jest dla mnie przykrywka. Szukaj lepiej Kolego w oryginalnym lakierze czasami lepiej samemu coś podmalować żeby lepiej wyglądał ale i pracował bo wiesz jak wyglądał przed malowaniem. A tak to kupowanie cukierka w ładnym papierku a nie wiadomo czy w smaku dobry i tak samo jest z tym ciągnikiem. Nie napalaj się tylko na jeden obejrzyj kilka żeby mieć porównanie. 

Opublikowano (edytowane)

Tej pierwszej już niema na ogłoszeniu, ale ta druga to z fabryki wyszła dopiero widać pomimo, że ma aż tyle mtg. i nie widać oznak eksploatacji i do tego anglik. Jakiś cwaniak się postarał by błyszczała i nawet gumowy dywanik ma z polskiej gumy, bo ma taki ukryty przebieg, że dziura w podłodze była zapewne i załatał, brak osłony tłumika, nowe wieszaki. Strach oglądać na zdjęciach a co gadka na żywo. Takiego co to sprzedaje i piszę perfidnie stan idealny  to tylko blondyną częstować przez cały dzień aż by milionowemu odkazał cwaniactwa. Ktoś całe swoje oszczędności życia przeznacza by było lżej, chcąc kupić większy traktor 4x4 a taki oszust kpi sobie z rolnika i chce wcisnąć złom!.

Edytowane przez Risto
Opublikowano (edytowane)

No racja obejrzę klika egzemplarzy aby porownac stan techniczny itd. kolego masz racje , rolnik stara sie aby zarobic kazdy grosz i chce kupic cos lepszego a taki handlarz robi sobie jaja z rolnika aby tylko ozenic rolnika z tym sprzetem i wziac kase , coz takie zycie ... Nie pojade nawet tego obejrzyc bo sprzedajacy nie ma zielonego pojecia o tym ciagniku w rozmowie przez telefon . Moze uda sie znalesc taki model i kupic od rolnika w dobrym stanie

Edytowane przez kamilrolnik18

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v