Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Landini to Landini i z tym MF wspólny ma jedynie silnik choć też nie do końca bo to odpowiednik tego co w 575. MF ma serię produkowaną przez Landini które są odpowiedniki ale nie seria 5xx. Do MF 575 90% części dobierzesz z 4512 a do Landini tylko do silnika.

Edytowane przez akmaly
Opublikowano

Czyli problem mam nierozwiązany ...szukam ciągnika o mocy i możliwościach zbliżonych do 360, ale nie umiem znaleźć nic podobnego . Kwota jaką mam to 20-25tyś. .

Opublikowano

Nie wiem co mam CI jeszcze napisać: Odpowiednikiem C360 jest MF 265 lub 565 czyli polski 4512 ( Ursus wykupił licencję na serię 2xx ale licencyjnych zdążył wypuścić tylko 235 i 255 a reszta jest już postlicecyjna ). Z MF podobne mocą będą 168, 265, 565 i 362. 365. Delikatnie mocniejsze ( jak Ursus 5312 ) to 175, 178, 275, 575, 675 i 375.

Opublikowano

Massey Ferguson 550 bez kabiny? Model ten o obniżonym komforcie to seria 200 i tu mogą być bez kabiny. No chyba że ktoś sam zdemontował kabinę:)

Z tego co się orientuję to są to inne ciągniki - tylny most jak w 235 ( bez zwolnic ) no i skrzynia może być inna ( zależnie od wersji)

 

Opublikowano (edytowane)

MF 550 nie ma zwolnic - po zdjęciach wygląda że ma taki sam most jak MF235 czyli półoś bezpośrednio z mechanizmu do koła.

Czyli skrzynia 8+2 - wychodzi na to że taka sama jak w MF255 i 235. 

W MF550 nie ma płaskiej podłogi - z racji niżej osadzonej kabiny ( jak np w 565) skrzynia wystaje do góry ( ale jest osłonięta).

Jeśli chodzi Ci o tego MF550 z Alledrogo.pl to na 100% miał kabinę i nie jest z 95r:)

 

Edit. Po filmikach jednak widać że jakieś zwolnice ma ale są inne niż w 255. MF 255 ma takie same jak 565, 575 590 4512 5312 690 675 375 390 itd.

Edytowane przez akmaly
Opublikowano (edytowane)

pytam o niego bo od jakiegoś czasu szukałem ciągnika którego  będę mógł zwęzić trochę do sadownictwa i zwiększyć jego prędkość, 235 i 255 można bez problemu zwęzić ale są dosyć drogie, więc do tej pory szukałem masseya 135 to technicznie praktycznie to samo co 235 ale są znacznie tańsze, niedawno się trafiał za 8tys i cena do uzgodnienia ale ktoś mnie uprzedził, znalazłem nawet taki zestaw

http://schlepper-teile.de/de/traktorteile/getriebe/index.pmode?detailid=4029

 

no ale aktualnie żaden 135 niedrogi się nie trafia, ale trafia się w niezłej cenie, bardzo blisko mnie ten massey 550, dosyć ważne dla mnie, ze ma fabryczne wspomaganie, pod siedzeniem i pod kierownica ma obudowane to powinien być większy komfort jak się założy sadowniczą kabinę, tylko jestem ciekaw czy zestaw od przyśpieszenia 135 by pasował do 550, jeszcze myślałem nad przełożeniem czegoś ze skrzyni od 3502 który ma małe koła a jedzie z tą samą prędkością co 255/3512 na dużych kołach, więc zapewne ma coś zmienione z przełożeniem

ten facet z linku niżej sprowadza z zagranicy masseye 130, 135 i inne, z reguły z krzaków pordzewiałe, remontuje i przerabia na sadownicze, przy czym najważniejsze koszty czyli zwężenie mostu to ok 1600zł a kabina sadownicza 3000zł

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/W5rL/

Edytowane przez majkel207
Opublikowano

Witam mam na oku 575. Mam pytanie jak odróżnic model z wzmacniaczem i bez tej funkcji? Wszystkie mają wałek wO napędzie hydraulicznym?? Na co zwrócić uwagę przy oglądaniu. 

Opublikowano
Dnia 13.10.2011 o 14:40, rafal0079 napisał:

JA MAM 595 I WAŁEK STAJE DOPIERO POD OPCIĄŻENIEM MASZ MOŻE WZMACNIACZ MOMĘTU W NIM ??

Ja mam 690 i problem ten sam. Któryś mechanik mówił że to mogą być zapieczone tarczki w sprzęgle ciernym WOM ale nie naprawiałem tego.

Opublikowano

Nie prawda, jeśli jest 3 dźwignie ze skrzyni to jest to skrzynia 12+4 z dwoma mechanicznymi reduktorami, bez wzmacniacza momentu. To są zupełnie inne skrzynie.

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
    • Przez kiken
      Witam ogólnie szukam opinii na temat MF 264 najlepiej użytkowników wady i zalety kto co wie i na co zwrócić uwagę przed kupnem ? Jak radzi sobie z turem ten konkretnie jest z napędem 4x4  był plan założyć turą do 3p a teraz zastanawiam się nad takim rozwiązaniem pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v