Skocz do zawartości

podnośnik renault ceres 95


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam mały problem z podnośnikiem w tym ciągniku, a mianowicie jak podczepię jakąś maszynę na podnośnik to na wolnych obrotach nie chce mi jej podnieść i słychać tylko szum oleju w skrzyni, po dodaniu gazu zaczyna podnosić, moje podejrzenia padają na zawór bezpieczeństwa gdyż jakby bała to wina słabej pompy to nie słychać by było szumu oleju. Tutaj właśnie moje pytanie do was czy może być to trafna diagnoza?? Jeśli tak to powiedzcie mi gdzie taki zawór się znajduje i jak go zlokalizować??. Mam jeszcze jedno pytanko do czego służy to pokrętło pod kabiną koło wlewu oleju hydraulicznego??

Opublikowano

Witam, znajomy kupił Renault Ceres 85 km 95r Posiada skrzynie z rewersem mechanicznym w dźwigni jest 5 biegów do przodu reduktor + półbieg. Maszyna sprowadzona z Francji. Skrzynia ma jakąś blokadę do 30km/h ponieważ 5 biegu nie można załączyć. Moje pytanie co to jest za blokada ?, jak można ją zdjąć ?. Za wszelkie sugestie i podpowiedzi z góry dziękuje.

Opublikowano

musisz odkręcić pokrywę skrzyni i tam na wodziku 5-tego biegu jest blokada będziesz widział że ten jeden wodzik różni się od innych, tu na forum ktoś już mówił jak to zrobić w john deere 3400 a to to samo co ceres

Opublikowano (edytowane)

Mój ceresik też kiepsko podnosił, chociaż szumów nie było słychać. Winna była poma hydrauliczna. Po jej zmianie smiga jak trzeba. Zawór ciśnieniowy jest przy rozdzielaczu od wyjść hydrauliki zewnętrznej po prawej stronie pod kabiną. Jest do niego dojście po zdjęciu koła.

Edytowane przez sylip
Opublikowano

witam . wyciagaliscie podnosnik przy ceresie ? pytanie brzmi czy jest w srodku tłok (tak jak np w 360)  problem jest w tym ze opadaja ramiona i pozniej podnosnik szarpie do gory (typowo jak przy uszkodzonych uszczelniaczach na tloku) . patrzac w instrukcji sa tylko dwa tłoki zewnetrzne przy ramionach  a w srodku  nie ma tłoka narysowanego . wymienilem dzis uszczelniacze na tych zewnetrzych ale nadal opuszcza . wyglada na to ze bede musial wyciagnac podnosnik

Opublikowano
Dnia 30.11.2014 o 13:06, Adameo napisał:

jeśli jest to silnik John Deere to jest przy filtrze paliwa na przewodzie od powietrza od filtra przekażnik jest przy zbiorniku bezpiecznik jest pod kabina koło akumulatora A uruchamianie świecy polega na przekręceniu stacyjki w odpowiednie miejsce jest to chwile przed pozycją uruchamiania będzie widać że kontrolki przygasają podobnie jak w Ursucie c330 Jak coś to pisz. Jak możesz to zrób fi fotki jak są poprowadzone przewody od nagrzewnicy podłaczone gdzie i jak. Pozdro.

Po przekreceniu kluczyka nic sie nie dzieje kontrolka od swiec sie nie zapala

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v