Skocz do zawartości
andrejus

Stuk i dymek z rury

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Rury
andrejus    157

Świeżo kupiony ciągnik renault 155.54 po kilku godzinach pracy zaczął stukać, stuki wydobywaja sie z silnika do tego kopci strasznie. Co to moze być?

Edytowano przez andrejus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

hadler    0

Czysty opał nie jest zły...nie ma różnicy z napędowym.

Tylko jak jest taki mętny to lepiej nie lać go do innych ciągników jak ursus i zetor :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mincek18    8

właśnie opał nie jest zbyt dobry, mogło Ci gniazda zaworów powypalać:) ale weź jakiegoś fachowca to Ci powie dokładnie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    483

nasza tez byla na opale i podobno goscio robil nia w polu na wiosne

sam opal nie jest dory ale po wymieszaniu z ON moze latac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam753    25

nie szkoda ci ciągnika ? Długo jeździsz na opale ??

Edytowano przez Adam753

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KacyK    0

Przecież kolega pisze, że ciągnik jest niedawno kupiony, poza tym opał jest najlepszym paliwem jakie jest. Dlatego,że tam się nie opłaca dolewać żadnych rozpuszczalników itp. Moim zdaniem jedyną różnicą jest kolor;p.

Cholera a twój problem to mi wygląda na zatarcie, ale nie dam se ręki urwać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

współczuje kolego :unsure: z tym czerwonym to już tak nie pisoczcie , syf jak ktos leje to zgoda....ale jakos MF miałem 2tys litrów samego redbula zjadł i chodził jak w dzień który go kupiłem zresztą autem, jeżdże zimą na czerwonym , dobry opał jest lepszy niż zwykła on, zaraz znajdzie sie stado krytykantów ale co mi tam wiem swoje bo wypróbowałem :P teraz renie którą mam od końca czerwca też ma tym bak zalany jakoś 100 mth przejeździła. a kolego andrejus" , nie zaczął Ci już lekko pukać przed zmianą oleju?? i wówczas wróciłeś do domu i zmieniłeś olej myśląc że problem ustąpi, a teraz troche głupio sie przyznać? :blink: wiem to demagogia ale warto spytać :P i chciałeś poprawić i mu pogorszyłeś , no i można wziąć pod uwagę to że podwójnie pogorszyłeś tankując słabą jakość, a jak kupiłeś to zaglądałęś do filtra paliwa lub zmieniałeś go?

Edytowano przez piciaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

tylko że ja przyjacielu nie krytykuje czerwonej, i na rotacyjnej też sie nic nie dzieje, a w sekcyjnej tym bardziej..co masz na myśli pod hasłem szklanka" ?? :unsure: znakiem tego ona musiała lekko pukać jak już kupiłeś skoro taki numer zrobiony był, w mojej też były zawory źle wyregulowane i też pukała kompresją w kolektor ssący, a skąd kolego jesteś z wlkp? bo międzylesie też jest w wlkp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    157

tylko że ja przyjacielu nie krytykuje czerwonej, i na rotacyjnej też sie nic nie dzieje, a w sekcyjnej tym bardziej..co masz na myśli pod hasłem szklanka" ?? :unsure: znakiem tego ona musiała lekko pukać jak już kupiłeś skoro taki numer zrobiony był, w mojej też były zawory źle wyregulowane i też pukała kompresją w kolektor ssący, a skąd kolego jesteś z wlkp? bo międzylesie też jest w wlkp

 

Szklanka czyli popychacz zaworu a na nim znajduje się laska popychacza.

 

Nie wiem jak dostać się do tego wałka. czy trzeba rozpoławiać traktor czy zdemontowanie chłodnicy pozwoli na wyjęcie wałka od przodu silnika?

Edytowano przez andrejus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

obejrzyj trzonek zaworu i krzywke na walku ale pewnie do wymiany. szklanka pewnie wyjęta z silnika bo stukała. handlarze dla kilkuset złotych tak psują wszystkim nerwy i sobie opinię:/ zaebał bym gościa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    483

klego na twoim miejscu pojechalbym do goscia i opier.. go, niech oddaje kase i bierze sobie traktor ;[

co do pomp to w zachodnich maszynach sa one smarowane paliwem, no a OO jest troche "suchy" wiec raz na jakis czas warto zalac ON

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

szklanka to pojecie szerokie niektorzy nazywają tak tuleje również, i odrazu jasniej jak po fachowemu :P więc dalej wiem co na czym i gdzie pracuje, troche już napraw silników i innych rzeczy przez moje ręce przeszło,

wyjąć wałek to pryszcz, bo zdejmiesz chłodnice wentylator pokrywe etc w najgorszym wypadku odjedziesz przodem, problem jet tylko w tym jak wyjmiesz popychacze aby wyciagnąć wałek? no i w jaki sposób są one osadzone? bo renia nie ma bocznych pokryw silnika jak ursusy.. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    157

Chciałem zajrzeć do środka zdejmując drugą głowicę ale nie potrafie jej ruszyć. Odkręciłem 4 śruby mocujące oraz po dwie z kolektora ssącego i wyd. Troszkę drgneła ale nie mogę jej podnieść. Czy coś ją trzyma?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    82

Dodam jeszcze, ze moze mial dolanego doktorka a po wymianie oleju doktorka zabraklo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    157

Sprawdzalem ciagnik przed kupnem w polu, chodzil pol godziny przy gruberze i nic nie bylo slychac. dopiero po 5 godzinach zaczelo pukać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    6

to ci numer gościu odstawił ja kupiłem renie w lutym ale na razie się toczy tylko rozrusznik mi padł naprawa to koszt 250zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    82

Musiałbyś powołać jakiegoś mechaniora, rzeczoznawce, który Ci to potwierdzi, że to jest be.

No i z remontem lepiej zebys poczekal, bo w tej chwili gostek Ci moze powiedziec, ze sam sobie to pospawałeś...

 

Próbuj, będę kibicował.

Edytowano przez maks

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    6

tak trzeba jakiegoś biegłego w temacie naprawy tych silników powołać żeby mieć podkładkę w sądzie jak mu założysz sprawę bo inaczej się wykpi a masz wpisane w umowie że wady ukryte nie odpowiada sprzedający jak tak to nic nie zrobisz chyba że nie masz najlepiej to jest jak jest wpisane że wady ukryte odpowiada sprzedający to wtedy ci bubla nie wciśnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    157

Miska zdjęta. Widać na wałku nie naturalne wyrobienie, wyszczęrbienie. Podobno nowy 13 tyś zł.

Są firmy które regenerują wałki.

Bardziej skłaniam się ku regeneracji.

Edytowano przez andrejus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

zadzwon tutaj 886506400 Błażej, ten koleś jest z miejscowosci koło jarocina napewno taniej Cie wyjdzie tutaj wałek niż nowy i lepszy będzie niż regenerowany, ten koleś trudni sie rozbiórką ciągników powypadkowych etc na części pierwsze , tylko to że kawałek drogi masz.. ale mówił że po cześci do skrzyni do MF był gość z olsztyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    10

jeśli chodzi o regenerację to spróbuj w POM Augustów, tam chłopaki naprawiają różne silniki myślę że z MWM w reni też nie powinno być problemów. Ja swoją renię kupiłem w firmie "Agrotechnik Tafiły" w google znajdziesz kotakt do nich, zaplecze częśći też mają niezłe, jak czegoś niemieli to zamawiali i po 3 dniach już miałem do odbioru. Pompe w reni masz na 100% rotacyjną smarowaną paliwem, co nie zmienia faktu że kilka lat temu jeździłem na opale ale z domieszką oleju silnikowego i było lepiej niż z ON na nieznanych CPN-ach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Camel7771    0

Darpol Dariusz Polski tel. (084)6832439 okolice Lublina. Dzięki niemu zaoszczędziłem około 6 tyś. zł. na częściach bo robiłem skrzynie biegów. Gość bardzo dogadany i jak czegoś niema na placu to sprowadzi z Francji osobiście dzwoni i gada po francusku. Byłem w szoku jak zajechałem do niego i naprawde mi pomógł. Wysyła również części kurierem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pawelozim
      Witam wszystkich zakupiłem Reno 75-14 z 87r. i potrzebuje kilku porad a mianowicie; Jaki olej do silnika, skrzyni biegów no i przede wszystkim ile, jakie filtry, ile płynu do chłodnicy i jaki, co smarować i kiedy, dalej do czego służy pedał pomiędzy pedałami sprzęgła a hamulca czy to blokada czy co bo nigdzie jej nie widzę, i co to jest za linka z tyłu po prawej stronie na dole za wajchami od podnośnika i do czego służy, a i jeszcze jedno na desce rozdzielczej jest przełącznik tak jakby baków paliwa ale jest jeden bak po co to i koło niego po prawej pod przykrywką coś co można przekręcić śrubokrętem co to jest, a iczy są tam jakieś świece żarowe czy płomieniowa.
      Na razie tyle co bym chciał wiedzieć jak mi się coś przypomni to znowu zapytam.
      A może ktoś wie gdzie kupić katalog lub instrukcje albo skąd pobrać z internetu.
      Z góry dziękuje i pozdrawiam Paweł.
    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
    • Przez ROTODISEL
      Witam wszystkich,potrzebuje pomocy odnośnie silnika MWM D227-4 Potrzebuje  informacji z jakim momentem dokręcać śruby głowic i korbowodów.Śilnik na etapie demontażu głowic czyszczenia i docierania zaworów pastą (gniazda w głowicach i zawory wydechowe w idealnym stanie problem z wydechowymi wżery ale pasta daje) Po zrobieniu porządku z głowicami zabiorę się za zdjęcie misy olejowej i odkręcanie korbowodów w celu wymiany pierścieni(okropne przedmuchy na odmie i po odkręceniu korka wlewu oleju)
    • Przez mieszko12k
      Witam. Ile jest filtrów paliwa w Renault 103 14 ? Gdzie się znajdują? Jak wyglądają? Może ktoś wie, jakie ceny, jakie zamienniki czy cuś  : D
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
×