Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Bomet
bobytempelton    158

Jeżeli jest on wykonany z tych samych materiałów co inne maszyny tej firmy to z daleka od tego dosłownie plastelina, bomet to totalna porażka mam z tego nową glebogryzarke po 3ha tryby do wymiany, tak samo jak henryk batyra, to tylko wziąć i na łeb to żelastwo temu heńkowi rzucić ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec    85

nie wiem jak działa taki agregat, ale moge podzielic sie z Toba wrazeniami o innych dwóch nowych maszynach bometu, którymi pracowałem. Formownica do ziemniakow i brona talerzowa. Obie są strasznie słabo wykonane, i dużo gorzej wyglada efekt niż w innych podobnych maszynach.

Dołóż pieniążka i kup coś lepszego. Np Rolmako - widziałem jak to robi, naprawde solidna maszyna za niedużą kasę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

izydor6280    484

sasiad ma agregat 3m tylko zrywalny i z tego co widze jakos z nim lata

moze go pozycze w tym roku to cos wiecej o nim powiem

jesli chodzi o wyroby henryka to moze i nie wszystkie sa dobre, ale opinie posiadaczy geparda sa jak najbardziej pozytywne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KarolT25    40

Maszyny Bometa są słabo wykonane przeważnie te agregaty uprawowe <_< Miałem styczność takim sprzętem pracować ;) Więc nie polecam ;) Po co później masz sobie nerwy psuć,cena może mała ale jakość do d**y :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chomik111    18

nie wiem jak z agregatami ale ja mam bronę talerzową bometu już około 8 lat i jak do tej pory nic się nie zepsuło nie urwało.... pracowała wcześniej z mtz82 tsa a teraz z renówką 120.54 rocznie robi około 60 ha i chodzi jak wspaniale. jedna mała wada to jest lekka i muszę ją dociążać jak jest sucho workami z piaskiem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    290

Mam wałek strunowy z bometu, i nawet taka mała rzecz potrafi trochę pokazać o firmie. Tuż po kupnie zauważyłem że kalamitki od smarowania są zamalowane i wymagały wymiany. Wałek trzeba często smarować, do tego i tak strasznie ciężko chodzi, po oderwaniu od gleby się zatrzymuje. Na + zasługuje lakier bo trzyma się dobrze. Na te parę ha rocznie co robi to da się pracować, ale na kilkanaście ha to zdecydowanie odradzam, nerwowo by nikt nie wytrzymał :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    484

wczoraj mialem okazje pojezdzic sobie troche z tym agregatem

co prawda myslalem ze renia bedzie miala ciezej ale swietnie sobie dawala rade, niestety zaczyna robic sie sucho i efekt pracy jest taki sobie, ale nie jest zle

agregat nigdzie nie spawany, nie giety, a pracuje juz 2 czy 3 lata, jedno co dzis zauwazylem przy smarowaniu to jeden talez jakby sie zacieral, bo jakos ciezko sie kreci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez michu12
      Witam chciałbym zrobić talerzówkę 2m V do ursusa c-360 potrzebuje wymiarów ramy, osi i wszelkich innych elementów. Jeśli ktoś taką posiada to proszę o wymiary i o swoje opinie
      Chodzi mi o taką konstrukcje.

    • Przez tomaszek767
      Cześć. Szukam talerzówki do uprawy ścierniska po kukurydzy ziarnowej. Raczej produkt polski (zagraniczne za drogie ewentualnie używka). Szerokość 3 lub 4 metry/ Wał gumowy (będzie też używana do uprawy pod kukurydzę). Zależy mi na dobry cięciu i mieszaniu. 
    • Przez kaczor94
      Witam.
      Planuję zakup talerzówki Mandam Tal-C 3m z wałem v-ring (daszkowym). Jak  sprawują się te talerzówki i co myślicie o tym wale? Przedstawiciel poleca wał standardowy rurowy lub sprężynowy do którego nie mam przekonania. Talerzówka będzie pracowała przy ciągniku min 120KM. Będę wdzięczny za wszystkie opinie.
    • Przez grzybu1
      Witajcie,
       
      mamy zamiar kupić bronę talerzową do uprawy po kukurydzy na ziarno. Ciągnik ma 170km, Claas Arion 640 w skrzyni bezstopniowej.
      Gleby jakie mamy do ciężkich nie należą, jednak mamy pagórkowaty teren i ciągnik przy agregacie 4,5metrowym expomu czasami ma co robić i prędkość schodzi do 8km/h- normalnie 12km/h. Kukurydzy do obrobienia jest rocznie około 50ha. Ścierniska zbożowe też pewnie by się leciało talerzówką - jakieś 90 ha
       
      Do Was pytanie jakiej szerokości talerzówka byłaby odpowiednia, czy ciągnik poradzi sobie z 5metrową ciąganą, czy może lepiej 4metry zawieszane. Z mniejszą szybciej by się jechało i byłaby wygodniejsza na mniejszych kawałkach. 
      Znajomi polecają nam talerzówki staltecha i właśnie nad taką się zastanawiamy. Do wydania mamy jakieś 35tys netto.
      Jeszcze pytanie czy gumowe wkładki zabezpieczające talerze dają coś na kamienie, czy patrzeć raczej na jakieś resorowane ?
      Na co jeszcze zwrócić konkretnie uwagę - czy warto dopłacać do łożysk bezobsługowych ? I jaki wał wybrać na tył ?
       
      Pozdrawiam.
    • Przez Piotrrr
      Mam zetora 7211.Chcialbym kupic do niego grubera z talerzami i walkiem o szerokosci 1.80. Moze ktos pracowal z takim zestawem i sie wypowie co do pracy?
×