Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Najlepszy olej do wspomagania jest ten od automatycznych skrzyń biegów i wspomagania w samochodach wymienia się go w tym okrągłym baniaczku z prawej strony wlew u góry spust na dole a poziom z boku od strony kabiny mieści sie tam 0,8L.

Witam wszystkich po dość długiej nie obecności.Wiosna idzie więc biorę się za swojego 4514.

Moje pytanie wystarczy olej zalać i tyle?? czy trzeba odpowietrzać??? (nad mienie że jak patrzyłem to w ogóle oleju nie było;/)

 

Mam mały problem, 4512 zaczął przerywać i schodzić z obrotów i słabnąć, pewnie się zapowietrza ale paliwa nie brakło niby wszystko ok , tylko zauważyłem pęcherze powietrza w filtrze paliwa i mnóstwo malutkich pęcherzyków, które skąś sie wydostaja, a wygląda to jak włożyć dętke z dziura do wody tyle że są bardzo maleńkie , jak myslicie jak założe nowy filtr i uszczelki to pomoże?

Miałem podobny a może taki sam problem a mianowicie. Idzie przewód od baku do tzw ostojnika lub do pompki od razu zależy jak kto tam ma zrobione. i ten przewód na końcówkach ma takie miedziane otoczki, i w nich miałem problem wymieniłem przewód i problem skończył się. A z uszczcelką tez może być prawda trzeba przejrzeć.

A on Ci pochodzi i gaśnie po odpowietrzeniu?? Bo może być też to że pompka straciła żywotność i tyle co na pompujesz, pochodzi a potem gaśnie, a z tego powodu że pompka już nie podaje paliwa(pompka u mnie w granicach 50zł bo wymieniałem ) Pozdro mam nadzieje że byłem pomocny

Opublikowano

Witam wszystkich mam takiego ursusa 4512 w kofortowej kabinie i moze mi ktos pomoze bo potrzebuje do niego tapicerkie na blotniki i pare plastikow moze mi ktos pomoze bo nie moge nigdzie tego dostac

 

z gory dziekuje

Opublikowano

@radek778 Jakos sobie poradziłem, kupiłem nowy filtr z uszczelkami ale chyba nie to, lecz nie jestem pewien, przyczyna mogły być poluzowane srubki na pompce paliwa, które dokreciłem przy wymianie filtra, a w koło pompki było mokro od paliwa i tam mogło zasysac powietrze

Gość Profil usunięty
Opublikowano

A jak myślicie czy wartowało by wymienić u3512 na 4512? W 3512 brakuje mi trochę mocy. Ciągnik byłby pomocniczy pracował by z c330 i najprawdopodobniej mtz 82.

Opublikowano

Zależy ile musiał byś dopłacić za te pare koni ;) Ale jakby nie było wiesz co Twojego 3512 boli a jak kupisz od kogoś to wiadomo - loteria :) Jeśli masz MTZ to chyba aż tak dużo kucy Ci nie potrzeba?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

zapas mocy zawsze się sprzyda a 4512 pali prawie tyle samo co 3512, 3512 bym nie sprzedawał ale dobija mnie jego kabina, zero komfortu.

Opublikowano

Mam w swoim ursusie 4514 z tyłu koła 16,9-30 i chciał bym mu założyć 13,6-36 . Moje pytanie - czy te koła będą poprawnie współgrały z przednim napędem ?

Opublikowano

tez posiadam ursusa 4512 5500mth wszystko ładnie smiga uwazam ze to jest jeden chyba z najekonomiczniejszych ciągnikczków B) lecz od pewnego czasu silnik całkowicie stracil moc wyminilem filtr pompke zasilająca przewody uszczelnienia i nic nie pomaga Jak zakrece kranik w zbiorniku to natychmiast silnik odzyskuje siłe pochodzi chwile dobrze i sie zapowietrzy-odpowietrze 5min jest dobrze potem znowu slabnie B) Pompa byla regenerowana jakies 1 tys mth temu nowe wtryskiwacze...-doradzcie cos!!!

Opublikowano

Ja miałem podobnie w swoim 4514:D

To co wymieniłem:D zbiornik wyczyściłem (lecz to nie pomogło do końca, bo wszystkiego się nie dało wypłukać, więc w kranik wkręciłem przedłużkę, nie wyciągnie wszystkiego ze zbiornika lecz syfu też nie zaciągnie) Do tego wymieniona pompka, i tu jest bubel, trzeba kupić mocniejszą pompkę!! za pierwszym razem sprzedali mi trochę słabszą taka co montuje się w 3512(sprzedawca zapewniał że ta będzie dobra i się mylił), silnik pochodził trochę i się zapowietrzał. Gdy kupiłem taką jaka ma być wszystko wróciło do normy (Oczywiście poradziłem się mechanika i zakupu dokonałem w innym sklepie). Sprawdź przewody ponieważ może Ci łapać lewe powietrze. A i jeszcze poleciłbym sprawdzić gumki co idą do i od ostojnika ja to tak nazywam bo nie wiem jaka jest fachowa nazwa tego. Jeśli gumki są skruszałe trzeba wymienić.

I po tych wymianach nie mam żadnego problemu z pracą silnika:)

Opublikowano

zbiornik czysty(3razy plukany)pompka moze faktycznie jest od 3512 ale objawy wskazuja na zbyt duze cisnienie paliwa za pompka zasilajacą jak zamykam doplyw paliwa to jest ok Moze pompa paliwa jest uszkodzona?moze wymontowac i zawiesc do regeneracji? Przewod doprowadzajacy paliwo jest nowy wszystkie gumki uszczelniajace tez ok

Opublikowano

Możliwe, lecz w takim razie, albo jakieś lipny dizel był lany, lub fuszerka przy regeneracji pompy. Z drugiej strony patrząc to wątpię w to że pompa ponieważ odpowietrzysz silnik pracuje tak jak powinien. Więc jedyne co ja bym podejrzewał to pompka wspomagająca. A z drugiej strony sam sobie zaprzecze, bo nie wiem jak wyjaśnić fakt, że po zamknięciu dopływu silnik odyskuje siłę.

A jeszcze dla pewnosci zapytam. Cię jak z paliwem z wiadomego pochodzenia??

Opublikowano

wczesniej łykał troche barszczyku teraz wszystko na orlenie tankuje Zdawalo by sie ze firma ktora robila mi pompe jest najlepsza firma w moim województwie sprawdzalem wszystko zostalo tylko pompe wraz z wtryskami zawiesc do naprawy

Opublikowano

Mam mały problemik z 4514 [w sumie duży :blink: ]

Sprawa jest taka że podczas uprawy agregatem o masie ok. 700kg coś się stało z tylnim TUZ, ponieważ nie podnosi od końca, ok. 20cm przed maksymalną wysokością podnośnika podnośnik się zatrzymuje i zaczyna pompa hałasować [tak jak by był na maxa podniesiony] Nie ma różnicy czy to pod obciążeniem czy na pusto, cały czas jest tak samo, na regulacji siłowej jest to samo.

Na początku zauważyłem że nakrętka od sprężyny od regulacji siłowej jest luźna, dokręcałem ją i sprawdzałem co się dzieje z podnośnikiem ale bez skutecznie, problem nie ustąpił.

Co jest grane?

Opublikowano

A rękami podniesiesz lagi do samej góry.

Jeśli tak to prawdopodobnie coś pękło może się odkręciło w środku plecaku,jakieś cięgło.Pompa i rozdzielacz jest na dolę skrzyni i raczej to nie powinno się popsuć.Objaw jest taki jakby podnośnik podnosił do końca ale coś blokuję.

Opublikowano

To i ja może się podepnę, u mnie jest podobnie. lecz podnośnik podnosi do końca. Wystarczy wajchę podnieść do połowy i ramiączka na samej górze (a nie jak wcześniej że wajcha na maxa to i ramiączka na maxa). Lecz gdy opuszcze, to ramiączka się nie opuszcza. Dopiero jak docisne dociążanie to ramiączka idą na sam dół. Co zrobić aby było normalnie??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v