Skocz do zawartości
PawelAgro

Który lepszy?

Polecane posty

PawelAgro    0

Witam,

Interesuję się trochę naszymi Bizonkami i czasami napotykam na takie wersję o których nic nie wiem.

A mianowicie chodzi mi tu o wersję na podzespołach rekorda.Te wersję mają chyba trochę inny przód ze światłami prawda ? O co w tym chodzi? Czy te wersję produkowano do końca modelu zo56?

I czy ta wersja jest lepsza od tej zwykłej ?

 

 

Pozdrawiam:)


Bizon ZO56 SUPER
FOREVER THE BEST...;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    195

Ja mam wersje na podzespołach Rekorda z września 1984 roku.Wtedy go kupiliśmy w fabryce.Cały stół ma z Rekorda, podajnik pochyły i pasy. Po 90 roku zakładali skrzynie z Rekorda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobcat2250    340

I czy ta wersja jest lepsza od tej zwykłej ?

 

 

Tej zwykłej czyli zo56? :)

Edytowano przez bobcat2250

Zwykły użytkownik, o numerze 30068  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Uziu92    1490

rozmawialem z uzytkownikiem takiego Z 056 na podzespolach rekorda i bardzo sobie chwalil ze bezawaryjny i trwaly a jego rok to byl chyba po 90


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Kupię opony 480/65/R28

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

Dzisiaj oglądałem supera to był z roku 89 typ z056/5 to jescze miał zwykłą skrzynię ale miał napinacz pasa napędu hederu dwurolkowy na korbkę i koło pasowe przy hederze na stałe, mój super jest rok starszy 88r ale za to typ ten sam bo z056/5 i ma napinacz na jedną rolkę i koło pasowe jest razem z gardzielą. Kolega ma supera z 94 roku to ma już skrzynie od rekorda i jeździł na zwykłym to mówi że jego jest sporo szybszy i żadnych problemów ze skrzynią jeszcze nie miał. Jak widać fabryka co roku wprowadzała zmiany.

Edytowano przez Junkers

KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bizonek1    1

Te supry raczej nie szły na eksport. Były to po prostu ostatnie wydania modelu z056.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemek1988    1

A wie ktoś dokładnie czym się różniły wersje Z056 od Z056/3, Z056/5 i Z056/6 były jeszcze jakieś inne modele? Jak mam rocznik 83, to który to będzie model?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bizonek1    1

Z056/3 to była wersja Bizona chyba po '85r. z daszkiem. Z056/5 to od '89r. z daszkiem, a Z056/6 to też od '89r. , ale z kabiną. Pewny co do mojej kwestii nie jestem, ale chyba tak to było. Twój Bizon to będzie raczej zwykły model Z056. Zresztą na tabliczce powinno być nabite. Ja mam bizona z '87r. i jest to wersja z daszkiem model Z056/3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    195

Ja ma z 84 z wrześnie to chyba Z056/3. I on jest na podzespołach z rekorda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez MAŁYROLNIK1
      Potrzeuje szybko instrukcj opsługi
    • Przez ursusikc330m
      Leyland po założeniu nowych końcówek wtryskiwaczy kopci na niebiesko,na tych starych chyba mniej kopcił niż na tych nowych.Zauważyłem jeszcze że z pod kolektora wydechowego lekko wydostaje się coś podobne do oleju
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem w silniku SW 400 pierścienie na tłokach i panewki korbowodowe i mam pytanie czy nie zaszkodzi to silnikowi bo,dużo osób twierdzi że leylanda trzeba remontować całego a nie na raty i teraz sam nie wiem czy dobrze zrobiłem
    • Przez ursusikc330m
      Potrzebne mi są jakieś rysunki albo jakieś fotki prawego boku bizona a dokładnie chodzi o regulacje obrotów bębna bo przy moim jest widełki zostały wyrzucone a reszta dźwigienek została przyspawana do ramy kombajnu(Przeróbka poprzedniego właściciela).Chcę to przywrócić do oryginału ale nie wiem od czego zacząć.
    • Przez Jacek3p
      Witam koledzy , na pewno już nie jeden z was myślał nad tym jak poprawić napęd w naszych bizonach bo skrzynia jak wiadomo masakra przesiadłem się z forszaj 512 gdzie skrzynia była dużo lepsza i co najważniejsze na zwolnicach ale teraz jest bizon i mowa tutaj o nim
×