Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja mam oferte na T5070 z separatorem, 5,18 heder ze stolem do rzepaku i poziomowaniem Auto Flow za 363 tys netto, po dlugich negocjacjach...

Opublikowano

A miał być TC5070 specjalnie jechałem go zobaczyc a tu lipa jak mi powiedzieli przy stoisku w ostatniej chwili szef zmienił na CR tylko po co sie pytam chyba tylko zeby wrazenie zrobic. Takim to sie może garsta interesowała

Gość Profil usunięty
Opublikowano

My za 5070 z rotary separatorem, hederem 4,5m bez wózka, stołem z Wągrowca z dwoma kosami i sieczkarnią oczywiście wynegocjowaliśmy 374 tyś. zł netto. :D

Opublikowano

szczerze mowiac nie wierze w to co piszesz bo przy twojej cenie kombajn wychodzi 295tys netto co jest absurdem!!! zaoszczedziles na wozku i tanszym stole do rzepaku ale to jest tylko jakies 20-25tys zl a jak za tyle kupujesz to daj namiary na dilera to ja tez tam zamowie i wyjdzie mi 50tys taniej... pozdrawiam

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Tu ja kupiłem:

POL-AGRA s.c.

09-100 PŁOŃSK

UL. SIENKIEWICZA 8

tel. (023) 662 28 42

fax. (023) 661 33 69

 

Zobacz tutaj oni niskie ceny dają:

ADLER AGRO Sp. z O.o.

15-521 BIAŁYSTOK Zaścianki

SZOSA BARANOWICKA 62A

tel. (085) 741 86 50

fax. (085) 741 81 20

Opublikowano

hmm no podzwonilem troszke i nic...podaja ceny w granicach 340-370tys netto w zaleznosci od producenta stolu do rzepaku i szerokosci hedera, a o takiej cenie jak Twojej to nie slyszeli...

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ktoś już ma kombajn z tej serii??? Ja mam mieć na żniwa, bo je sie trochę żeby nie za późno było. Z tego co wiem to z terminem dostarczenia w NH bywają problemy

Opublikowano

Ja uważam, że new holland powinien wreszcie zmienić designerów. Jeżeli jeszcze CR i CX jakoś wyglądają tak pozostałe modele są okropne. Już starsze Rekordy lepiej od nich wyglądają. A ja jak kupuję kombajn to nie tylko, aby był dobry, ale też żeby się jakoś wizualnie prezentował.

Opublikowano

W tym roku dostanie kombajnu na czas to będzie problem. Przy tych cenach pszenicy sporo ludzi zdecydowało się na zmianę kombajnów i fabryki nie wyrabiają-już się w lutym skarżyli na premierach w Poznaniu. NH to zawsze miał opóźnienia w produkcji tym bardziej że odchodzą takie klocki z wydawaniem kombajnów w Płocku(to jest masakra normalnie tam się nic nie zmienilo pod tym względem od początku lat 90 gdy na wyjechanie z placu czekało się pół dnia). Mój kombajn też miał wyjechać rano z fabryki a wyjechał ledwo co o 13 i cały gaz bo czasu już nie było za wiele ale dealer dał radę.

Opublikowano

Koło mnie bardzo dużo jezdzi tych nowych TC praktycznie nie ma tygodnia zebym nie zobaczył dwóch-trzech B) wczoraj np: widziałem TC5070 na lawecie, jechał w kierunku Torunia :) a dziś jechał CX 8070 na własnych kołach tez w strone Torunia...tylko zastanawiam sie jak mijał sie z TIRami bo sam zajmował praktycznie półtora pasa na szosie :) ale maszynka, marzenie...troche jeszcze poczekam nim mojego TC56 bede mogł zamienic sobie na takiego :) duża popularność jest na te nowe TC w "Perkoz'ie" w Brodnicy maja juz sporo zamowien na nie...wiedza ludzie co dobre :)

Opublikowano

Byłem w Perkozie dziś i do tej pory sprzedali już 60 kombajnów(bardzo dużo) do żniw mają jeszcze 6 wolnych więc można brać. Wogóle z maszynami jest szał na ciągnik NH T7000 trzeba obecnie czekać 5 miesięcy, na przyczepę z metal-techu 7 miesięcy a na roleksy Vanderstada na grudnia są zapisy -normalnie jak za komuny (to wszystko zrobiły ceny zboża). Siedziałem również w nowym TC (dokładnie TC5080) no i pozmieniali ten najwiekszy model na przednią oś od Cs i oponki z przodu 800 więc się ładnie prezentuje. W kabinie też już sporo poprawiono no powinno być ciszej. Ale skarżyli się że sekcyjny elektrmagnez który był tani w naprawie(można było wymieniać poszczególne sekcje) zastąpili multiblokiem i teraz jak coś padnie to cały do wymiany a koszt już o wiele większy, dodatkowo śmiech mnie ogarnąl jak zobaczyłem nowy zbiornik ziarna(twierdzili że go powiększy i go powiększyli tylko że nie przesunali przenośnika i ślimaka transportującego do góry przez co relatywne zwiększenie pojemności będzie możliwe do odczucia tylko w jęczmieniu. Po za tym jak każdy mówi TC jest niezawodny i nie ma problemow z nimi. Spodobały mi się również wózki jaki teraz oferuje Perkoz- podobne do tych jakie miały pokosówki z hederem ze ślimakiem nie ma koła po środku i nie ma obawy o pogięcie prenta pod gardziela czy osłony niestety ma też wady gorzej się nim jeżdzi i jest dłuższy no coż coś za coś.

Opublikowano

no no nie widziałem jeszcze tych nowych wozków do hedera... :) hehe a ztym slimakiem to faktycznie, nie zwrociłem uwagi ale niezle :) ale powiekszony jest :) perkoz spora firma i duzo juz sprzedali w tym roku :) jak w zeszłym roku kupowałem mojego TC to na początek żniw mieli sprzedane 72 sztuki samych TC no i jeszcze kilka sztuk pozostałych...z tego co wiem to Romanowski tez bierze od nich sprzet, szef gwarancji i mechanik mowił ze brał od nich CR-y...tak wogole to perkoz to chyba jeden z wiekszych dealerow NH w Polsce. Orientuje się moze ktoś ile w ubiegłym roku NH sprzedał w sumie TC? New Holland TC56 jest najlepszy i bezawaryjny :) i jestem ogromnie zadowolny z firmy i obsługi :) pozdro

Opublikowano

Nie ma zadnych nowych wozkow. Byłem dzis w Perkozie to szef serwisu mowił mi ze sciągneli tylko jeden taki wozek i to wozek jest sciągniety specjalnie do New Holland'a CR'a z 9 metrowym hederem. Z Francji go sciągneli z tej firmy co stoły robi: Cheval. pytałem się czy to juz do wszystkich takie wozki bedą to mowił ze nie bo to za drogi interes taki wozek a ten był sciągniety na zamowienie pod klienta. Czyli wozki są po staremu z kołami na srodku :)

Opublikowano

To dziwne bo Cheval robi żółte wózki a ten był czarny i heder byl na nim 5 metrów czy 4,5m ale to nic, w Perkozie też jest trochę bałagan i nie wiedzą co sprzedają bo tyle tego idzie :) no ale też się mogłem pomylić. Najdalej w tym roku sprzedali kombajn pod Zamość więc trochę się nim najechali.

Opublikowano

ja miałme taki wózek w bizonie (ostatni wypust już w połączeniu z CNH) jedno koło z przou na osi skrętnej a z tyłu dwa koła. msakra przy manewrach a cofnięcie było procedurą straszną. a pozatym zajmował tyle miejsca że same były z nim problemy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamilost
      Witam może ktoś coś o new Holland seria Tf czy Deutz Topliner głównie zboże i qq
    • Przez ramzesss
      prosił bym o wskazanie róznic miedzy tymi modelami ( są one 5 klawiszowe na dwóch bębnach) czym się różnią te modele bo nie ma informacji. Proszę o pomoc
      może ktoś posiada taką maszynę to niech się wypowie czy to warte uwagi względem tx64
    • Przez renovoltage
      Czy podczas pracy silnika bez włączonej sieczkarni powinien grzać się ten wałek od elektrosprzęgła  przez co i łożysko na zdjęciu, łożysko świeżo wymienione, temperatura jest wysoka że nie można złapać, najcieplejszy jest wałek z tej strony, od strony drugiego łożyska jest normalnie


    • Przez nojsze
      Witam wszystkich, 
      mam problem z NH TX 64 po załączeniu młocarni przestaje działać podnoszenie opuszczanie hedera, bez włączonego zespołu omłotowego wszystko działa .
      - oddałem alternator do naprawy - ładuje 13,8-14,5
      Proszę o pomoc.
    • Przez mate2132
      Witam mam taki problem z kombajnem Nh tx66  że prędkość  jazdy na 4 biegu pełnym gazie mam 18,5 km/h a gdy włączę młocarnie kombajn jedzie dużo szybciej bo 27km/h czy miał ktoś taki przypadek ? Czy da się to zmienić żeby jechać te 27 ale bez załączonej młocarni ? Kombajn z 1995r .

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v