pasio

Brak poszczególnych biegów

Polecane posty

pasio    13

Mam problem. W ursusie 1002 nie mam biegów wstecznych i do przodu, tzn ta lewa wajcha od biegów się jakby zakleszczyła i nie idzie nią ruszyć, a jak już to ciężko chodzi i w ogule nie ma biegów. Jak temu zaradzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wpsowa692    1

Pokrywę możesz zdjąć ale reduktora i tak nie zobaczysz lecz sprawdzisz wodziki,wybieraki i prowadnicę wybieraków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

look19    30

Jaka była przyczyna braku wstecznego biegu?


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomCase    1

Witam!!

 

Posiadam dwa problemy w ursusie 912... Otóż niedawno robiony był remont silnika i wymiana pompki od żółw zając. Po remoncie napotkało mnie brak 3 i 4 biegó. Gdy przełączam z 2 na trójke bieg lekko wchodzi ale traktor nie jedzie i tak samo jest na 4 biegu ale jak pomieszam biegami 2 i 3 i juz 3 i 4 bieg działa. Gdy wlacze 3 i traktor nie jedzie trzymając dzwignię i delikatnie pchając ja ku oprzodowi czuć taki delikatny zgrzyt ocierajacego sie czegos o jakis tryb. Czy to moze byc wina wodzików? Dodam jeszcze ze przy remoncie kabinę unosiliśmy trochę do góry trochę dzignia biegow i reduktora troche oparły sie na podłodze. A tu wlaśnie drugi problem, wyciagnałem całą puszke z filtrem od oleju ktrory jest pod kabina przy pedale sprzęgła ( ten większy bo niżej jest mniejszy) zrobiłem co trzeba poskręcałem i dolałem oleju do skrzyni bo trochę mi wyciekło. Odpalam traktor i słyszę ze coś mi strasznie tak jakby zgrzyta zgasilem tratkor i od razu przyszło mi na myśl ze może gdzieś bagnet od sprawdzania oleju trze o jakiś tryb. Wykreciłem odpaliłem i to samo, trochę spuściłem oleju bo moze za dużo było i trochę pomogło i jak ciagnik stoi to nic nie grzyta ale jak jest zimny olej z skrzyni nawet jak wsiadam porusza sie kabina to slychać wlaśnie ten zgrzyt i podobnie jest w jezdzie ciagnik machnie gdzie i slychac zdrzyt ale najdziwniejsze jest to ze jak olej sie dosc mosno zagrzeje wszystko cichnie i jest ok. Panowie co moze byc?? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek3220    618

biegi to prawdopodobnie wodziki a lewarek nie skrzywił się gdzieś a co do zgrzytu to wszystko tam dobrze dokręcileś lub pompa


" No to po małym " - powiedział rolnik wyciągając jaja z sieczkarni.

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomCase    1

Tak tam wszystko jest dobrze poskrecane. Z reszta to sie stalo ten zgrzyt wtedy jak ten filter rozebralem. Kurcze no nie mam pojecia co sie stalo... Moze jeszcze jest za duzo oleju ale spuscilem tyle samo co wlalem a wczesiej bylo wszystko ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek3220    618

a ten filtr to jest zwykły czy odśrodkowy


" No to po małym " - powiedział rolnik wyciągając jaja z sieczkarni.

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wolly    0

może napęd pompy masz dokładnie nie włączony tzn przez przypadek ruszyłeś i nie siedzi w dołku włacznik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomCase    1

To jest filtr odsrodkowy a naped pompy jest ok sprawdzalem nawet czy tak samo sie dzieje jak wylacze pompe i nadal bylo slychac ten zgrzyt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor14    34

witam. podczas jazdy z obciążeniem mój tato chciał szybko zmienić bieg z szosowej 1 na 2, i trochę zazgrzytało. teraz biegi nie działają a dźwignia chodzi tak luźno jak na luzie, bez żadnych oporów.reszta biegów działa bez zastrzeżeń. co mogło się stać?? dzięki za każde info ;)

 

pozdrawiam zetor14 :)


Prezes z wykształcenia :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prometeusz    2

napisz trochę jaśniej, bo piszesz, że biegi nie działają, a za chwile , że reszta działa dobrze

tzn 1 i 2 nie działa a 3 i 4 działa czy może jest inaczej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ollo82    1

mozliwe ze urwala sie sruba na wybieraku pierwszego i drugiego biegu.tez kiedys tak mialem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fezoi    143

Kolega ollo82 dobrze mówi ,problem jest w okolicy pręta sterowania i widełek.Musisz zdjąć pokrywę skrzyni biegów i wtedy to już wszystko powinno być jasne .Wywalasz fotel, odkręcasz podłogę kabiny i jesteś już przy pokrywie .Przed odkręceniem pokrywy warto wszystko oczyścić .Myślę,że sobie poradzisz. ;) Pozdrawiam.Ps.Jak się uporasz z pokrywą to napisz co było .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor14    34

No więc rozebraliśmy go dziś i okazało się że pękła listwa (takie 2 pręty wzdłużne po obu stronach) i od 1 i 2 biegu pękł w dwóch miejscach więc go wyjęliśmy, ale od 3 i 4 biegu jest spawany i ten też należało by wymienić. Teraz pytanie czy trzeba rozpoławiać ciągnik czy można jakoś inaczej? Ojciec mówi że może jakoś przez zdjęcie pokrywy od podnośnika ale nie wiadomo czy da rade. Proszę o porady ;)


Prezes z wykształcenia :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fezoi    143
Napisano (edytowany)

Trzeba rozpołowić, tylko dobrze nie pamiętam (a instrukcję napraw pożyczyłem koledze)czy wystarczy odjechać między skrzynią, a tylnym mostem .Jak Koledzy nie podpowiedzą to postaram się to sprawdzić.Jeśli nie macie doświadczenia to musicie wziąć mechanika, przy składaniu na siłę można narobić sobie problemu .Znajdą się tacy, którzy poradzą żeby ten pręt też pospawać i to by było "jakoś inaczej" :) .Nie ma lekko, trzeba pobrudzić ręce .

Rozmawiałem ze znajomym mechanikiem i potwierdził, trzeba rozpołowić między mostem a skrzynią biegów .

Edytowano przez fezoi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor14    34

a nie dało by rady jakoś poprzez zdjęcie pokrywy podnośnika?? rozpoławialiśmy go już ale między silnikiem al skrzynią biegów to jakoś w miarę poszło ;) ;)


Prezes z wykształcenia :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek72511    65

Witam. W moim ursusie pozostał tylko jeden bieg (4) , reszta znikneła, , mozna wrzucić ale nie rusza. To jakieś zakleszczenie? jak to naprawić? Prosze o szybkie odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    314

gdzieś koło sypneło ewentualnie łożysko i wałek "spadł" bo przeważnie ostatni bieg (4) jest bezpośrednio bez udziału skrzyni a reszta przechodzi na wałek pośredni zdejmuj górna pokrywę nie ma na co czekać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez przem
      Witam moze ktos z Was przerabial skrzynie z wolnej na szybka w ursusie, chce przerobic w 1014 i zastanawiam sie jaki jest koszt takiej przerobki i czy nie beda sie dzialy jakies dziwne rzeczy z przekladnia. Predkosci na ktorych biegach sie zmienia i czy nie zacznie brakowac biegow do prac polowych, np. teraz orze 4 terenowa, a jak to bedzie wygladalo po przerobce?
    • Przez Domin151
      Witam od wczoraj mam taki problem zaczęło coś piszczeć jak wcisnę sprzęgło co to może być? 
      Z góry dziękuję za odpowiedź
    • Przez
      Witam. Dzisiaj podczas agregatowania w okolicach skrzyni wydobywa się głośny hałas, który się co raz nasilał. Najgorzej jest właśnie gdy cofam 3 i 4 biegiem ale słychać to także, gdy jadę do przodu wolniej. Co to może być ? Trzeba będzie rozpoławiać?Proszę o radę.
    • Przez ursusikc330m
      Witam chciałbym się dowiedzieć ile wynosi prędkość maksymalna Ursusa 1634 na pierwszym biegu.Ciągnik ma skrzynie 3 i koła tył R38.
    • Przez azifelek115622
      Witam. Wyremontowałem skrzynię biegów w ursusie 902, przy okazji zreanimowałem wzmacniacz momentu, założyłem nowa mikropompkę, bo wiadomo ile rozbierania jest by ją wymienić , a stara nie wiadomo jakiej już kondycji była. wszystko fajnie poskładane, PRÓBA... wzmacniacz działa, wom działa, ale strasznie wyje któras z pomp. no to po kolei, wyączyłem pompę podnośnika... Dalej wyje. Wykręciłem pompę od wspomagania... Dalej wyje. Czyli zostaje Mikropompka. Rozpołowiłem skrzynię pośrednią, z myślą , że mikropompka gdzieś ciągnie powietrze, do pewności wymieniłem kawałek gumowego przewodu i nowe cybanty, składanie i efekt... DALEJ wyje. czy wie ktoś gdzie tkwi problem? Moje pomysły się juz skończyły, a może ktoś też miał taki przypadek i się z nim uporał. olej w skrzyni nalany mam agrol.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj