Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
lakiki

Problem Bizon Z056

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Bizon
lakiki    0

Witam mam problem z kombajnem mianowicie podczas omłotu pszenicy ozimej Bizon dużo ziarna ''wywala'' sieczkarnią . Moim zdaniem jest to zbyt szybkie opuszczenie masy z klawiszy ,a według was co może być tego przyczyną ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotorek    0

Witam. Przyczyna takiego czegoś moze być niewymłucenie pszenicy z kłosa. Wtedy kłosy dostają sie na sieczkarnie i ziarno bedzie lezało za kombajnem.

pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lakiki    0

Bardzo możliwe pamiętam jak kosiłem pszenice to była ona według mnie wilgotna klepisko podciągałem obroty zwiększałem i nic. Z góry dzięki :D jedno mnie tylko dziwiło dlaczego inni koło mnie kosili bizonami i nie zjeżdżali z pola :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Junkers    42

Możesz spróbować opuścić fartuch nad wytrząsaczami, opuszcza się go wyjmując zawleczkę za silnikiem, na lewo i w dół od filtra powietrza, do owsa opuszczam tak że fartuch lekko dotyka klawiszy i trochę pomaga do pszenicy zrobiłem tak samo ale też trochę gubił. Klepisko na skali było na 5, wiatr 2, sita to na oko, szufladka wysunięta, silnik 2300 ciepły i pas bębna na równo z kołem odrzutnika.

 

Wpływ na gubienie ziarna mogą mieć też tylne koła, ja mam 225/75 R15C od dostawczego, z trudem weszły na oryginalne felgi 15,3 cala. Tylko nie wiem jakie były oryginalne czy 10.0/15,3 czy 11,5/15,3 cala?? bo miałem kupować te drugie wyższe ale trafiły się tamte.

 

 

Edytowano przez Junkers

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    280

Jak masz klepisko ustawione? Jak zostaje zboże w kłosach to znaczy, że nie zostaje wymłócone. A jak zostaje w kłosie to już wiadomo, że poleci do tyłu. Spróbuj skręcić klepisko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    185

Według mnie to trzeba wyregulować klepisko.A może klepisko jest krzywe i nadaje się do wymiany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrMily    0

Jest dużo czynników np. za duży wiatr ustawiony , tereny górzyste , może masz słabo uszczelniony dół po zimie ?? zobacz czy masz szczelnie zamknięte klepiska z dołu.. ;)

 

Junkers

oryginalnie były 10.0/15,3

Edytowano przez MrMily

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lakiki    0

Już doszedłem co było nie tak . Powodem było opuszczone klepisko na maxa , wypadł bolec i zawleczka z zawieszenia śrubowego po prawej stronie tak więc szczelina moja wynosiła z lewej na wylocie 4 mm z prawej 30 mm także połowa bębna nie domłacała :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×