Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam podczas ruszania new hollandem t5040 strasznie szarpie ;/

Jeśli ktoś wie jak skalibrować taką skrzynie proszę pisać.

Z góry dziękuję. :rolleyes:

Opublikowano

Spytaj się na serwisie. Teraz u mnie kalibrowali, ale podeszłem jak już to robił i początku nie widziałem. Trzymał guzik na żółwiu i 1500 obrotów na silniku. Ciągnik trochę podskakiwał a na wyświetlaczy pokazywał ciśnienie jakie ma w skrzyni.Trzymał go parę minut, ale nie wiem jak zaczynał.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

w instrukcji powinno być napisane. Mam Power Command'a i sam robiłem kalibracje

Opublikowano

Kalibracja w DC wygląda tak:

-najpierw trzeba rozgrzać olej w skrzyni biegów

-zgasić

-wszystko po wyłączać (klima.nadmuch...)

-zapalić trzymając "żółwia" i "zająca" na 1 biegu III zakres

-pokaże się na wyświetlaczu temp. oleju w skrzyni

-puścić "żółwia" i "zająca"

-wybrać kierunek jazdy do przodu

-ustawić obroty 1250

-zającem wybrać sprzęgło "A"

-nacisnąć "żółwia" i trzymać

-dwie ostatnie czynności powtórzyć tyle razy ile jest sprzęgieł( chyba cztery, nie pamiętam dokładnie, dawno nie robiłem)

Opublikowano (edytowane)

Po wybraniu kierunku jechać ? czy trzymać na sprzęgle ?? Długo trzymać żółwia ? czy robić na każdym zakresie czy tylko na 3?

Edytowane przez Adii
Opublikowano

Po wybraniu kierunku jechać ? czy trzymać na sprzęgle ?? Długo trzymać żółwia ? czy robić na każdym zakresie czy tylko na 3?

Kolega przed Toba opisal wszystko, tego sie trzymaj.

W trybie kalibracji ciagnik Ci nie ruszy po przelaczeniu rewersu do przodu, poza tym kolega zapomnial o zaciagnieciu recznego - ciagnik w czasie kalibracji nie moze sie ruszyc.

Nogi obok pedalow, obroty musza byc stale gdzies powyzej 1200 - komputer kalibruje sprzeglo na podstawie spadku obrotow, gdy spadaja to uznaje ze sprzeglo zaczyna lapac, stad wskazane jest wylaczenie wszystkiego co niepotrzebnie żre prąd (obciąża alternator -> silnik).

 

Raczej na jednym zakresie, bo sprzegla od polbiegu masz te same jak i rewers jest ten sam dla calej skrzyni (wszystkich biegow).

 

Poza tym wiele rzeczy jest w instrukcji, ale tak to bywa ze Polaczek najpierw sam rozkminia, chocby tydzien, a potem dopiero czyta :P

Opublikowano

Podpinam się do tematu.

Witam gdzie w tl 100 będzie widać te ciśnienia i które sprzęgło się robi bo mam tylko ten komputer pokładowy z prawej strony.

Z góry dziękuję. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mirek194
      Witam.  Mój NH to 6050 na pompie mechanicznej Boscha. Problem polega na tym,że na rozgrzanym silniku po zgaszeniu ciagnika nie chce odpalić,  nie dochodzi prąd do cewek,  po ostygnięciu wraca prąd i odpala.  Aczkolwiek zdarzyło mi się dziś,że nie chciał w ogóle odpalić, okazało się że spalil się bezpiecznik.  Po wymianie prąd wrócił i odpala na zimnym. Po czym znowu po rozgrzaniu nie odpalił..
      Czyżby to jakiś przekaźnik? 
      Czy mógłby mi ktoś coś poradzić?
    • Przez Mateusz320
      Witam wszystkich,
      New Holand T5 utility 
      Chciałbym usunąć suchy filtr dpf w swoim T5 85 czy to jest bezpiecznie dla silnika ? Bo słyszałem różne opinie ,Moim zdaniem to tylko na plus bo raz że zostanie odciążony- luźny wydech, nie przejmowanie się dopalaniem mniejsze zużycie paliwa gwizd turbinki
      Z drugiej strony słyszałem że te konstrukcje silników nie są przystosowane do luźnego wydechu,po usunięciu filtra DPF głowice nie będą się dobrze dogrzewać a nawet mogą pęknąć.
      Nie nie ma problemu z filtrem ...
      Chciałbym usłyszeć wasze opinie i doświadczenie użytkowników.
       
    • Przez Newhollandtc5050
      Witam. Czy ktoś z Państwa wyjmował lub wie w jaki sposób wyjąć pompe wtryskową?
       
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Chciałem ustawić luzy zaworowe ale niestety nie znalazłem nigdzie jakie powinny być? Może ktoś wie? Silnik IVECO. 
    • Przez xxxpiotreeekxxx
      Witam . mam problem z fordem . Jechał i nie jedzie. Gdy wciskam sprzęgło pojawia się kontrolka ciśnienia oleju i traktor chce ruszyć ale nie może.Robile już kalibrację i nic to nie dało. Biegi przeżuca , rewers działa olej i filtry wymienione. Pomóżcie bo już nie mam sił do niego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v