Zaloguj się, aby obserwować  
borowiak91

co zrobić z oborą

Polecane posty

borowiak91    0

ma oborę budowaną w latach 70 ponad 140 m + poddasze doradźcie co lepiej wstawić indyki czy świnie nie mam żadnych maszyn pola tylko 1ha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    1333

Wynajmi sobie obore na magazyn i z głowy. Czy ty umiesz liczyć czy nie. Policz sobie ile kosztuje zboże ile bedziesz go musiał kupić na tucz świń czy indyków i policz czy to ci się opłaca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    302

według mnie wynajem bedzie najlepszym wariantem jesli strop jest wystarczająco wysoko

 

hodowla przy obecnych cena pasz tzn zbóż staje sie mało opłacalna dla tych co zboża mają własne a co dopiero gdy nalezy je jeszcze zakupic :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

damian18    3

tak tak 140m napewno ktoś wynajmnie na magazyn nawet jesli tak to czynsz bedzie śmiesznie niski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
borowiak91    0

magazyn to raczej odpada bo w okolicy niema żadnej firmy ani rolnika którzy by to wynajęli a co do indyków mógłby się wypowiedzieć ktoś kto się tym zajmuje jakie spożycie na kg i po ile jest jaka waga takiego indyka po jakim czasie się go sprzedaje i czy coś jeszcze oprócz paszy jest potrzebne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez yacenty
      Witajcie,
      w tym roku chce więcej zboża złożyć w hali.
      W hali mam murek oporowy zagłębiony w ziemii na wyokości ok 1m.
      Powyżej jest blacha trapezowa. Trapez T-35, grubość blachy 0.7mm
      wykonawca hali mówi ze spokojnie na tą blachę mogę sypać 2m pszenicy i nic nie powinno się stać, byle tylko dołem uszczelnić trapezy, aby ziarno się nie osypywało.
      Jakie macie doświadczenia z sypaniem pszenicy na scianę z blachy?
      Na tych zdjęciach widać jak to wygląda



    • Przez Piotrek5060YouYube
      Cześć, mam w planach postawienie garażu na maszyny z słupów betonowych o wymiarach najlepiej 16x10x4,5m. Chciałbym zapytać osoby które mają wiaty/garaże zbudowane na słupach betonowych co ile metrów jest słup, jak głęboko jest w ziemi, i jak jest do nich przymocowany dach. I jak to jest z tym pozwoleniem na budowę bo w internecie co strona to inne informacje. Również byłbym wdzięczy gdyby ktoś niżej wstawił zdjęcia garażu z słupów betonowych. 
    • Przez Adi118
      Cześć, 
      Może temat trochę nie na to forum ale może ktoś miał podobny problem.
      W garażu, w którym trzymam samochód odparza mi posadzke, cienka warstwa cementu odkleja się od podłoża które jest pylące się. 
      Zastanawiam się jak można to naprawić. Jaką wylewkę zastosować po skskuci 1-2cm warstwy, która odchodzi od podłoża. Miał ktoś kiedyś podobny problem ?
    • Przez Marszal123
      Witam serdecznie
      Mam starą  obore i chciałbym ją całą zdezynfekowac (nie byla wapnowana ani niczym innym dezynfekowana kilkanascie lat). Stąd moja prośba o radę jakim środkiem mam potraktować ściany,sufit i całą resztę? I czy ubutki w posadzce i ścianach uzupełnić betonem przed czy po dezynfekcji?
    • Przez warchest
      Witam mam takie pytania . Otoz nadszedł czas by zmienic dach na budynku gospodarczym tzn to byla obora ze stodola teraz aktualnie jest tam przechowywane zboze przerobione na typowe magazyny . zmiana by byla i drzewa czyli wiezby dachowej oraz eternitu jest to duzy budynek .pytanie jest takie jak to teraz jest z tymi budowami itd czy jak firma bedzie mi to robic to musi mi wystawic jakas fakture czy cos i firma musi byc zarejestrowana itd  jak to dokladnie wyglada z firma taka umowe jakas z nimi sie podpisuje czy jak . a konieczna jest zmiana poniewaz drzewo skrakcialo juz i eternit tez juz kiepsko wyglada wiec jest to wymiana z koniecznosci i bardzo duzy koszt bedzie i obciazenie ale coz tak musi byc .
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj