Skocz do zawartości
Bimbollo

1025 Problem z ciśnieniem oleju

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Bimbollo    0

Witam

 

Proszę o pomoc bo już nie wiem gdzie się zgłosić :(

 

Tydzień temu kupiłem ciągnik Belarus 1025 z turem i od momentu zakupu zaczęły pojawiać się problemy z ciśnieniem oleju. Otóż ciągnik podczas przeprowadzania go od dealera do domu zaczął sygnalizować niskie ciśnienie oleju charakterystycznym brzęczykiem. Miałem nadzieję że przejdzie samo ale niestety. Ciągnik ma zrobione w tej chwili ok 12Mtg i nie da się nim pracować w polu :/ Ponieważ już przy samej jeździe spada ciśnienie oleju. Zaprowadziliśmy traktor z powrotem do serwisu, wymienili pompę oleju i problem tylko się nasilił. Mechanicy mówią że sprawdzali panewki, wał, zaślepki na wale, ciśnienia i wszystko jest ok. Czy podejrzewacie co może być przyczyną? Mamy już w gospodarstwie MTZ 82 i nigdy nie było z nim problemu. Myślałem że jeśli kupię znowu Belarusa to się nie zawiodę. Proszę o pomoc. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mustang261    0

wymien czujnik oleju , a najlepeij by bylo jak bys podlonczyl sobie manometr i wtedy na pewno widzisz jakie masz cisnienie . z drugiej strony nie rozumiem po co serwis wymienial pompe oleju , oni nie mierzyli mu cisnienia , to na jakiej podstawie podjeli decyzje . a po wymianie tez nie zmierzyli , przeciez wystarczy zaslonic chlodnice i go zagrzac i obserwowac cisnienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    32

Ja bym nic nie wymieniał tylko zgłosił to jeszcze raz w serwisie

i aż do skutku A po trzech nieudanych naprawach starałbym sie o nowy ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rami    6

ale poco inwestować kasę jak jest na gwarancji niech serwis dochodzi co jest przyczyną albo niech dają drugi ciągnik nie ma co im odpuszczać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bimbollo    0

Witam

 

Czujnik wymieniony ale i tak schodzi ciśnienie oleju. Najgorsze jest to że ciągnik jest na program i do 16.08 musze złożyć dokumenty.... :(

Edytowano przez Bimbollo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mar56cin    6

Podepnij manometr, upewnij sie na 100%.

I do serwisu, nic innego w zasadzie ci nie pozostaje :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

Witam

 

Czujnik wymieniony ale i tak schodzi ciśnienie oleju. Najgorsze jest to że ciągnik jest na program i do 16.08 musze złożyć dokumenty.... :(

 

hmm

TY: dzieńdobry chciałbym zgłosić usterkę ble ble ble

SERWIS: tak tak słuchamy itp.

TY: albo zrobicie to albo zakłdam wam sprawę w sądzie i poniesiecie koszta gdyż ciągnik kupiłem z dofinansowaniem i nie będę się z wami cackał, ja w plecy z kasą nie będę a jak zabiorą mi dofinansowanie to sciągnę tę kasę od was.

SERWIS: zaraz przyjeżdzamy.

 

uwierz mi że działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nemesis    0

U mnie był podobny problem. Spadało ciśnienie w układzie kierowniczym. Okazało się, że wadliwy był czujnik, który przepuszczał olej.

 

Btw. Mam pytanie odnośnie serwisu. Jeśli zgłoszę usterkę i serwis przyjedzie mi ją usunąć, to kto pokrywa koszty dojazdu do mnie? Leży to po stronie serwisu, czy za dojazd jestem zmuszony zapłacić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kolatek    0

Ciągnik bez odpowiedniego ciśnienia oleju jest niezdolny do pracy i przemieszczania.Każdy serwis musi zabrać go lub naprawić na miejscu nieodpłatnie.I nie cackaj się z nimi.Zgłoszenia tylko mailem lub listownie (z potwierdzeniem), abyś miał dowód zgłoszenia.Inaczej zostaniesz z szajsem na lata :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
badi    0

Witam.

Zegar jakie pokazuje ciśnienie? czy tylko brzęczy sygnał?Jak swojego 1025.3 kupiłem to po pewnym czasie też mi brzęczało ale ciśnienie spadało tylko do 1.2 -1,5 bar.przyczyną był wadliwy czujnik od wody który znajduje się nad pompą wodną w kolanku z termostatem.najpierw odłączyłem kabel to przestał brzęczeć pózniej dokupiłem drugi czujnik i spokój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audi80b4    1

mam mtz 952 i przy dużym gazie mam ciśnienie około 2.5 bar jest równo na połowie zielonego pola ale gdy obroty spadną na około 800 to już ciśnienie spada do 1.5 bar i moje pytanie jest takie czy tak zostawić czy coś z tym robić bo w moim mtz 952 koło bąka jest taka jakby śruba zaślepka pod którą jest śruba którą reguluje się ciśnienie oleju ale nie wiem czy tak zostawić czy podnieść? podnosił juz ktoś w żeby podnieść w którą strone trzeba tą śrubą kręcić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bimbollo    0

Ciśnienie od około 2,5 bara zaczyna schodzić gdy zaczyna się nagrzewać i schodzi do zera :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bimbollo    0

Witam ponownie

 

Ciągnik został zabrany do Centrum Pronara w Narwi, zrezygnowaliśmy z wymiany na 1025 na rzecz 952 ze względu na skrzynię biegów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

Nie radze pokładać wiary w serwisie. Wiem bo robiłem jeden rok Zwlekaja z robotą, totalna zlewka klienta a robione to jak u ździcha w stodole. cieknie z rozdzielacza rura i jazda co tam że za 10 mth znowu poleci narazie dobrze a czasami wywalają dobre części i nowe wstawiają. Przyniosłem pompe NSZ 14 z belarusa od wspomagania nie wiem czemu wywalili władek podnosi teraz takie rzeczy na wolnych obrotach że bardziej to przód podnosi a nie tył...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    376

@audi80b4 @-Nic nie majstruj u niego , normą minimalną w mtz-ach jest 0,8 bar ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    187

u mnie ciśnienie jest na połowie zielonego bez względu na jakich obrotach chodzi.... również mam 1025...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szpeniek26    4

Pronar 82SA na zimnym silniku na małych obrotach 3 bar, na wysokich 4,5 na rozgrzanym na małych obrotach około 1,5 bar, na wysokich około 2,5 bar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    187

przecież jak olej się rozgrzeje to jest rzadszy więc co się dziwić że ciśnienie maleje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    187

są opcje że nie było ciśnienia....

 

1) wywaliło zaślepkę na wale

2) panewkę spaliło

 

 

może było trzeba wyregulować śrubą na zaworze ciśnieniowym ( można podkręcić ciśnienie)

 

a sprawdzić było można tak: odkręcić zawór ciśnieniowy i dmuchnąć pompką to by było widać czy ciśnienie jest czy nie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×