Skocz do zawartości
Bimbollo

1025 Problem z ciśnieniem oleju

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Bimbollo    0

Witam

 

Proszę o pomoc bo już nie wiem gdzie się zgłosić :(

 

Tydzień temu kupiłem ciągnik Belarus 1025 z turem i od momentu zakupu zaczęły pojawiać się problemy z ciśnieniem oleju. Otóż ciągnik podczas przeprowadzania go od dealera do domu zaczął sygnalizować niskie ciśnienie oleju charakterystycznym brzęczykiem. Miałem nadzieję że przejdzie samo ale niestety. Ciągnik ma zrobione w tej chwili ok 12Mtg i nie da się nim pracować w polu :/ Ponieważ już przy samej jeździe spada ciśnienie oleju. Zaprowadziliśmy traktor z powrotem do serwisu, wymienili pompę oleju i problem tylko się nasilił. Mechanicy mówią że sprawdzali panewki, wał, zaślepki na wale, ciśnienia i wszystko jest ok. Czy podejrzewacie co może być przyczyną? Mamy już w gospodarstwie MTZ 82 i nigdy nie było z nim problemu. Myślałem że jeśli kupię znowu Belarusa to się nie zawiodę. Proszę o pomoc. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mustang261    0

wymien czujnik oleju , a najlepeij by bylo jak bys podlonczyl sobie manometr i wtedy na pewno widzisz jakie masz cisnienie . z drugiej strony nie rozumiem po co serwis wymienial pompe oleju , oni nie mierzyli mu cisnienia , to na jakiej podstawie podjeli decyzje . a po wymianie tez nie zmierzyli , przeciez wystarczy zaslonic chlodnice i go zagrzac i obserwowac cisnienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    33

Ja bym nic nie wymieniał tylko zgłosił to jeszcze raz w serwisie

i aż do skutku A po trzech nieudanych naprawach starałbym sie o nowy ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

SZYMANOX    377

Dokładnie wymień czujnik ....


Powered by BELARUS 952///FIAT 880 DT /// ZETOR 7211/// URSUC C-330/// WŁADYMIREC T-25///
Wiceprezes KPK Kumurun Team

Księga życzeń i zażaleń na PW/GG.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    6

ale poco inwestować kasę jak jest na gwarancji niech serwis dochodzi co jest przyczyną albo niech dają drugi ciągnik nie ma co im odpuszczać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bimbollo    0

Witam

 

Czujnik wymieniony ale i tak schodzi ciśnienie oleju. Najgorsze jest to że ciągnik jest na program i do 16.08 musze złożyć dokumenty.... :(

Edytowano przez Bimbollo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mar56cin    6

Podepnij manometr, upewnij sie na 100%.

I do serwisu, nic innego w zasadzie ci nie pozostaje :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    101

Witam

 

Czujnik wymieniony ale i tak schodzi ciśnienie oleju. Najgorsze jest to że ciągnik jest na program i do 16.08 musze złożyć dokumenty.... :(

 

hmm

TY: dzieńdobry chciałbym zgłosić usterkę ble ble ble

SERWIS: tak tak słuchamy itp.

TY: albo zrobicie to albo zakłdam wam sprawę w sądzie i poniesiecie koszta gdyż ciągnik kupiłem z dofinansowaniem i nie będę się z wami cackał, ja w plecy z kasą nie będę a jak zabiorą mi dofinansowanie to sciągnę tę kasę od was.

SERWIS: zaraz przyjeżdzamy.

 

uwierz mi że działa.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nemesis    0

U mnie był podobny problem. Spadało ciśnienie w układzie kierowniczym. Okazało się, że wadliwy był czujnik, który przepuszczał olej.

 

Btw. Mam pytanie odnośnie serwisu. Jeśli zgłoszę usterkę i serwis przyjedzie mi ją usunąć, to kto pokrywa koszty dojazdu do mnie? Leży to po stronie serwisu, czy za dojazd jestem zmuszony zapłacić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kolatek    0

Ciągnik bez odpowiedniego ciśnienia oleju jest niezdolny do pracy i przemieszczania.Każdy serwis musi zabrać go lub naprawić na miejscu nieodpłatnie.I nie cackaj się z nimi.Zgłoszenia tylko mailem lub listownie (z potwierdzeniem), abyś miał dowód zgłoszenia.Inaczej zostaniesz z szajsem na lata :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
badi    0

Witam.

Zegar jakie pokazuje ciśnienie? czy tylko brzęczy sygnał?Jak swojego 1025.3 kupiłem to po pewnym czasie też mi brzęczało ale ciśnienie spadało tylko do 1.2 -1,5 bar.przyczyną był wadliwy czujnik od wody który znajduje się nad pompą wodną w kolanku z termostatem.najpierw odłączyłem kabel to przestał brzęczeć pózniej dokupiłem drugi czujnik i spokój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audi80b4    1

mam mtz 952 i przy dużym gazie mam ciśnienie około 2.5 bar jest równo na połowie zielonego pola ale gdy obroty spadną na około 800 to już ciśnienie spada do 1.5 bar i moje pytanie jest takie czy tak zostawić czy coś z tym robić bo w moim mtz 952 koło bąka jest taka jakby śruba zaślepka pod którą jest śruba którą reguluje się ciśnienie oleju ale nie wiem czy tak zostawić czy podnieść? podnosił juz ktoś w żeby podnieść w którą strone trzeba tą śrubą kręcić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bimbollo    0

Ciśnienie od około 2,5 bara zaczyna schodzić gdy zaczyna się nagrzewać i schodzi do zera :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bimbollo    0

Witam ponownie

 

Ciągnik został zabrany do Centrum Pronara w Narwi, zrezygnowaliśmy z wymiany na 1025 na rzecz 952 ze względu na skrzynię biegów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

Nie radze pokładać wiary w serwisie. Wiem bo robiłem jeden rok Zwlekaja z robotą, totalna zlewka klienta a robione to jak u ździcha w stodole. cieknie z rozdzielacza rura i jazda co tam że za 10 mth znowu poleci narazie dobrze a czasami wywalają dobre części i nowe wstawiają. Przyniosłem pompe NSZ 14 z belarusa od wspomagania nie wiem czemu wywalili władek podnosi teraz takie rzeczy na wolnych obrotach że bardziej to przód podnosi a nie tył...


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    377

@audi80b4 @-Nic nie majstruj u niego , normą minimalną w mtz-ach jest 0,8 bar ;)


Powered by BELARUS 952///FIAT 880 DT /// ZETOR 7211/// URSUC C-330/// WŁADYMIREC T-25///
Wiceprezes KPK Kumurun Team

Księga życzeń i zażaleń na PW/GG.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    187

u mnie ciśnienie jest na połowie zielonego bez względu na jakich obrotach chodzi.... również mam 1025...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szpeniek26    4

Pronar 82SA na zimnym silniku na małych obrotach 3 bar, na wysokich 4,5 na rozgrzanym na małych obrotach około 1,5 bar, na wysokich około 2,5 bar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    187

przecież jak olej się rozgrzeje to jest rzadszy więc co się dziwić że ciśnienie maleje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    187

są opcje że nie było ciśnienia....

 

1) wywaliło zaślepkę na wale

2) panewkę spaliło

 

 

może było trzeba wyregulować śrubą na zaworze ciśnieniowym ( można podkręcić ciśnienie)

 

a sprawdzić było można tak: odkręcić zawór ciśnieniowy i dmuchnąć pompką to by było widać czy ciśnienie jest czy nie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Karwan91tdi
      Witam kupiłem ostatnio mtz 82 z 1984 r usterki w nim to nie działający przekaźnik wom oraz z hydraulika gdyż siłownik podnosi tylnie cięgła do góry a po powrocie dźwigni w pozycje 0 cięgła samoczynnie opadają . Czy ktoś może mi poradzić jakie mogą być przyczyny podanych usterek?
    • Przez Karwan91tdi
      Witam kupiłem ostatnio mtz 82 z 1984 r niesprawności w nim to nie działający przekaźnik wom oraz problem z hydraulika gdyż siłownik podnosi tylnie cięgła do góry a po powrocie dźwigni w pozycje 0 cięgla od razu opadają. Czy ktoś mógł by mi poradzić jakie mogą być przyczyny tych usterek? 
    • Przez Lukasz9696x
      Witam kupiłem ciągnik jumz ktory poprzednio był koparko spycharką przerobiłem go na ciągnik rolniczy i mam problem ktory dotyczy przeglądu mianowicie jest napisane ze to pojazd specjalny i nie moge nigdzie w okolicy zrobić przeglądu czy mozna coś z tym zrobić ?
    • Przez emergency12
      Witam, Planuje kupić belarusa 952.6 (identyczny jak 952.5 tylko z podwójnym wtryskiem ad blue). Jak oceniacie ten ciągnik? 952.5 kosztował 123 tys brutto, 95km. warto dokładać pieniędzy do lepszego ciągnika na 20ha?
    • Przez czesio200
      witam mam problem z ładowaniem w moim mtz 82 z 2000r ładowanie jest ale słabe wymieniłem regulator na nowy i dalej jest to samo czyli bez świateł jako tako ładuje a na światłach wcale. miernikiem wyszło że ładuje na 11 z groszami i na zegarze pokazuje podobnie. co może być przyczyną jeśli alternator to jaki kupić nowy tzn są różnej mocy 700 i 1000W który kupić? do alternatora ida tylko 2 kable gruby i cienki. Aku są 2X 12V 125ah
×