Skocz do zawartości
bartosz55

Silnik Perkinsa w Ursusie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
silnik
bartosz55    1

Widziałem kiedyś na ebay-u zetora 8145 (ursus 914) w angli z silnikiem pekinsa czy ktos z was montował taki silnik do swojego ursusa jak tak to jaki to był dokładnie silnik ? może jakieś fotki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kris14    261

Wychodziły Ursusy 1044 i 1042 z silnikami Perkinsa, miały one zamontowane tam silniki T4390 jeśli się nie mylę [robione już na licencji Ursusa, stąd inne oznaczenie].

Edytowano przez kris14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wenicjusz    0

Ursus C-385 i podobne

Silnik 6 perkinsa A6 354 , 105 km

Taki sam jak NP w Claas Senator, Mercator

Bardzo ekonomiczny.

W C-385 z tym silnikiem spalał tyle samo co orginał a siła nieporównywalna.

Występował w odmianie 2WD i 4 WD

Np. na Włochy ten model ursusa był oferowany z tym silnikiem.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    23

Z tym silnikiem perkinsa to był model C-3110.


Jeżeli pomogłem wciśnij zieloną strzałkę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Teddy    0

Panowie sorry za odkop ale mam pytanie, co jest potrzebne aby do C385 założyć taki silnik (obudowa koła zamachowego pewnie ale co jeszcze ? ) jak taka przeróbka mniej wiecej wygląda i jaki byłby plus minus koszt takiej operacji ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
C385Owner    2
Dnia 29.08.2012 o 11:25, Teddy napisał:

Panowie sorry za odkop ale mam pytanie, co jest potrzebne aby do C385 założyć taki silnik (obudowa koła zamachowego pewnie ale co jeszcze ? ) jak taka przeróbka mniej wiecej wygląda i jaki byłby plus minus koszt takiej operacji ? :)

Kolego Teddy,

 

No i udało Ci się znaleźć wszystkie części do tej przekładki? Muszę przyznac, że te silniki są w fajnych cenach i dość tanio można podkręcić maszynę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Krol295
      Witam w moim ursusie 912 olej silnikowy wylatuje bagnetem co moze byc nie tak?
    • Przez Farmoslaw
      Mam problem z silnikiem w 1224. Po generalnym remoncie - wał, tłoki, tuleje, wałek rozrządu, głowica zawory - nie mogę poradzić sobie z zacierającymi się zaworami ssącymi.
      Już 4 razy rozbierałem górę silnika. Schemat awarii jest zawsze taki sam. Po przepracowaniu kilku godzin zaciera się zawór ssący na drugim albo czwartym cylindrze przez co wygina się laska popychacza i zgina zawór po uderzeniu tłoka. Na reszcie tłoków delikatnie odznaczają się zawory dolotowe co świadczy o tym że też mogą się zacierać. Winą obarczałem prawdopodobnie kiepskiej jakości zawory i prowadnice których użył zakład regenerujący głowice. Po zawiezieniu głowicy do renomowanej firmy potwierdzili że głowica jest fatalnie naprawiona. Źle osadzono zawory w gniazdach i źle doszlifowano prowadnice. Wczoraj złożyłem silnik ponownie. wyregulowałem luzy zaworowe (0,3 mm) sprawdziłem smarowanie itp. Po odpaleniu silnik pracował idealnie. Zero stukania pukania czy innych dziwnych odgłosów. Uruchamia się "na dotyk", nie kopci i nie grzeje się (utrzymuje temperaturę około 70-75 C). Po kilku przepracowanych godzinach znowu pojawiło się "cufanie" w filtr powietrza co świadczyło by o niedomykaniu się zaworu..... . Boję się że kolejny raz któryś zawór się zatrze. 
      W silniku wymieniono tuleje i tłoki, wał po szlifie, nowy wałek rozrządu. Uprzedzając pytanie - wszystko złożone na znaki jak w fabryce.
      Ma ktoś pomysł co może być przyczyną zacierania się zaworów?
      Byłbym wdzięczny jeśli ma ktoś wiedzę na temat faz rozrządu w tym silniku. Chodzi mi o dokładne parametry kątów wyprzedzenia otwarcia zaworów itp. Może tu jest gdzieś błąd. Czytałem że zdarzają się problemy po wymianie wałka i nie wszystkie będą działać po ustawieniu kół zębatych na znaki fabryczne. Może sam wałek jest kiepski i pod wpływem temperatury coś się z nim dzieje? Dziwne jest to że problem pojawia się dopiero po kliku godzinach pracy ciągnika.
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      ..
    • Przez Grandzik
      Witam mam pytanie czy w 12 w pompie wtryskowej olej wymienia sie oddzielnie czy to jest razem z silnikiem. I tak odbiegając od tematu do czego słuzy taka małą dzwignia z prawej strony pod siedzeniem?
    • Przez Misiak1177
      Witam, mam problem taki, że w 16 stuka mi coś w okolicy wałka rozrządu na wolnych obrotach to słychać najbardziej, jak dodam gazu to się ucisza, nie mam pojecia co jest napewno nie głowica, ani dół silnika stawiam na popychacze zaworowe te miseczki w które wkłada się laskę popychacza, miał ktoś taki przypadek lub wie co się dzieje gdy te miseczki są podjechane ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.