Skocz do zawartości
PONIDZIE22

problem w farmtracu 80 4wd

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
PONIDZIE22    0

wyrzuca olej ze zbiorniczka wyrównawczego do wspomagania ukladu kierowniczego, stan już grubo poniżej minimum, w czym problem?? wzywać serwis????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    52

wyrzucanie oleju ze zbiorniczka(wspomagani)najczęściej powodowane jest zapowietrzeniem(pieni się-zwiększa objętość).może miałeś za niski poziom i przy przechyle zaciągnął powietrze.przed uruchomieniem dolej oleju,uruchom i skręcaj kołami w prawo i w lewo do oporu-powinno się odpowietrzyć-po postoju(jak powietrze z oleju ustąpi)powtórz czynność-przy okazji sprawdź filtr w zbiorniczku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

PONIDZIE22    0

tak dokładnie to przez korek wyrzuca

 

jutro spróbuje zrobić mu ten zabieg z odpowietrzaniem a do filtra to nie wiem jak się zabrać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel89    2

1.wymontuj zbiorniczek.

 

2. rozbierz go na dwie częsci.

 

3. i dojdziesz do filtra jak on jest w tym zbiorniczku juz nie pamiętam.

 

jak byś nie wiedział dalej to napisz na pw . podam ci muj nummer i wytłumacze tobie to na spokojnie.

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelwlosty    6

U mnie jest to samo olej się pieni i wywala przez korek i już wymieniany był cały zbiornik i dalej jest to samo :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    52

sprawne wspomaganie nie ma prawa pienić oleju-pompa gdzieś zasysa powietrze-spróbujcie bez filtra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    52

to zazwyczaj jest wkład który można wyjąć i założyć z powrotem bez uszczerbku.

jak bez filtra będzie OK?-to dwa warianty mi chodzą po głowie:nieszczelny dopływ do pompy,za mała przepustowość filtra.

są wspomagania co chodzą bez filtrów(sam.os.,niektóre ciężarówki)i robią niesamowite przebiegi,i chodzi bez problemów.

wyrzuca olej-wyrzuć filtr-po co filtr do wyrzuconego oleju.

jak masz ten wynalazek na gwarancji to reklamuj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wyrzuca olej ze zbiorniczka wyrównawczego do wspomagania ukladu kierowniczego, stan już grubo poniżej minimum, w czym problem?? wzywać serwis?witam cie serdecznie jesli masz problem z wyrzucaniem oleju ze zbiorniczka to sprawdz uklad ssacy mysle ze masz pekniety lacznik ktory laczy wie metalowe rurki na ssaniu i ssie ci powietrze jeszcze jak chcesz to mozesz przy wymianie tego lacznika wynienic oryng przy pompie.bedzie cie to kosztowalo jakies 30min.15cm gumowego przedodu litr oleju i oryng.a jesli bedzie ci sie to dalej dzialo to pisz do mnie udziele ci innych porad.pozdrawiam

 

wyrzuca olej ze zbiorniczka wyrównawczego do wspomagania ukladu kierowniczego, stan już grubo poniżej minimum, w czym problem?? wzywać serwis?witam cie serdecznie jesli masz problem z wyrzucaniem oleju ze zbiorniczka to sprawdz uklad ssacy mysle ze masz pekniety lacznik ktory laczy wie metalowe rurki na ssaniu i ssie ci powietrze jeszcze jak chcesz to mozesz przy wymianie tego lacznika wynienic oryng przy pompie.bedzie cie to kosztowalo jakies 30min.15cm gumowego przedodu litr oleju i oryng.a jesli bedzie ci sie to dalej dzialo to pisz do mnie udziele ci innych porad.pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PONIDZIE22    0

problem wyjaśniony;

-wyrzucony filter

-zmniejszone ciśnienie ze 120 na 90

-wymieniony korek, tamten był niekompletny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NhBartek    40

Przy zbiorniczku jest zawor przelewowy i tam sie reguluje cisnienie ale do tego jest potrzebny zegar do mierzenia cisnienia. Wiem ze fabrycznie cisnienie ustawione powinno byc na 115 atm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3965

Witam

Podepnę się pod temat, żeby nie tworzyć nowych.

Przestała trzymać mi wajcha od hydrauliki w położeniu do przodu w 80 4WD. Czy ktoś miał już taką awarię i wie co jest przyczyną i czy da się łatwo naprawić? Zdjąłem tą gumę i tam są tylko takie małe cięgna, a mechanizm blokady musi być zamontowany wewnątrz rozdzielacz bo przy tych cięgnach nie widać niczego co by mogło za to odpowiadać.

Będe wdzięczny za wszelkie odpowiedzi. Przy pracy z turem blokada jest mi potrzebna, więc muszę to w miarę szybko naprawić.

Pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NhBartek    40

Słuchaj na spodzie rozdzielacza patrzac od tylu ciagnika jest taka tulejka jakby skierowana na doł przykrecona do rozdzielacza na 2 imbusy male. Trzeba je odkrecic i popuscic ta tulejke na dol zeby byla mozliwosc zeby wtrysnac tam wd 40 albo cos podobnego.W tej calej zapadce sa male kuleczki ktore blokuja dzwignie pewnie sie zapiekly i nie trzymaja. trzeba posmarowac. Od razu mowie ze jakbycs chcial calkiem wyciagnac ta tulejke trzeba poluzowac caly rozdzielacz i odsunac go troszeczke od podstawy bo inaczej nie da sie jej wyjac ale mysle ze wtrysniecie spreya przy pomocy rureczki powinno wystarczyc w zupelnosci.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3965

Dzięki za pomoc, zadziałało tak jak pisałeś. Troche ciężko się ostatnio wyłącza tą blokadę, więc przy rozbiórce warto wstrzyknąć jeszcze trochę oleju,bo WD-40 ma raczej słabe właściwości smarujące.

Edytowano przez tompil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×