Skocz do zawartości
michalturbo

Przyczepa na tandemie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
michalturbo    0

Chce kupić przyczepę wywrotkę na tandemie skorupową. Przyczepa ma służyć do przewozu zboża, kukurydzy na kiszonkę itp w gospodarstwie i w dopiero powstającej firmie budowlanej do przewozu ziemi, żwiru itp. Na co zwrócić uwagę, np zawieszenie wahaczowe daje rade przy 40 km/h? Czy hydrauliczna klapa jest konieczna?

W grę wchodzą używane do 15 tyś np.

http://moto.allegro.pl/przyczepa-skorupowa-wywrotka-10-000-kg-i1660396915.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    186

jeśli zboże to może przyda ci się wywrót 3 stronny, zwróć uwagę na ogumienie i w jakim stanie jest rama

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalturbo    0

wywrot na trzy strony odpada bo chce kiprować bez wychodzenia z ciągnika, a zbóż mam 20 ha więc nie za dużo.

Będzie wykorzystywana bardziej w kierunku budowlanym.

Zastanawiam się jakby przerobić tylną klapę na otwieraną hydraulicznie, ale skąd wziąć siłowniki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wojcik1996    1

zgadzam się z piotrb14

i jeszcze dowiedz się czy była cały czas bo tak opony mogły skruszec i s jak bd jechał z ładuknkiem gdzies w trasie Ci wybuchnie i nie bd co zbierac ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    175

Zastanawiam się jakby przerobić tylną klapę na otwieraną hydraulicznie, ale skąd wziąć siłowniki?

Znacznie łatwiej jest zrobić otwieranie pneumatyczne na powietrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

System powietrzny jest stosowany często w naczepach. Choć na aucie też miałem tylnią ścianę otwieraną siłownikiem tzn pół burty się otwierało na dół. A ogólnie to siłownik tylko odblokowuje rygle które trzymią klape. Siłowniki to kupisz jakieś niezagrube bo tylko one unoszą klape. Ale tutaj to musisz mieć 2 linie hydrauliczne- wywrot i otwieranie klapy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    175

Nigdy czegoś takiego nie widziałem, jak to miałoby wyglądać?

Montujesz siłownik taki od hamulców który odblokowuje rygle,dla dobrego ślusarza to pestka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    62

więc tak na budowę to najlepsza tylko na tył (względy konstrukcyjne)

natomiast co do klapy hydrauliczne to są całe podnoszone i wystarczy jeden przewód po prostu przy wywracaniu najpierw podniesie się klapa-lżejsza a dopiero potem skrzynia. Ewentualnie możesz mieć tylną otwierana zawiasową na jakiejś linkach czy dźwigniach mechanicznie. Ręcznie to za dużu schodzi nóg i czasu :P

 

 

Co do 40 km opony patrz (najlepiej ciężarowe) i mówisz na tandemie że chcesz mam takie w zbierającej i trochę w transporcie robię to nawet się chyba sprawdza w kążdym razie o niebo lepiej niż na jednoosiówka wyboje na drodze nie przechylają całej przyczepy lepsze może być dwuosiówka na resorach-amortyzują

 

Jedynie by się przydał dyszel amortyzowany bo ciągnikiem rzuca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

opony w takich przyczepach bardzoszyboko leca wiec zobacz jaki jest rozmiar i koszt,na wachaczu przy 40km/h to nie bardzo, i czy ty aby na pewno bedziesz tyle kiprowal ze ci sie nie chce wysiasc?... zwroc uwage na wysokosc burty bo jak beda wysokie to zniszczysz przyczepe na gruzie a niestety nie zawsze wozisz piasek,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×