Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam mf 6130 i podczas jazdy i pracy moim mf-em po rozgrzaniu się oleju w skrzyni zapala się mi kontrolka nr 7. Wymieniłem filtry olejowe. Zalany jest olej agrol. Olej ten wychodził już ok 350 mtg. Podnośnik jest odpowietrzony tak jak powinien bo odpowietrzałem go po wymianie filtrów tą pompką pod skrzynia. Dlaczego skrzynia mi się tak nagrzewa podczas jazdy? I dlaczego zapala się ta kontrolka? Proszę o pomoc.

 

opis kontrolek

Opublikowano

Ponieważ olej STOU albo UTTO to totalna ściema. One nie wytrzymują parametrami podczas pracy. Od jakiegoś czasu forsowana jest polityka zalewania skrzyń biegów i mechanizmów rożnicowych tymi olejami bo ktoś napisał na nich GL-5.

Opublikowano

Witam ponownie.

Pojawiły się kolejne problemy. Podnośnik przestał mi podnosić na tym przełączniku z kabiny a na tych przyciskach na błotnikach wszystko jest ok. Jeśli włączam wałek na na kontrolkach świeci mi tylko 1000obr a wałek chodzi normalnie na 540. Wiem, że gdzieś pod skrzynią znajduje się taki mikrofilterek. Chcę go wykręcić i oczyścić. Czy może ktoś wie gdzie dokładnie się on znajduje i gdzie jest druga śruba spustowa ze skrzyni biegów po lewej stronie patrząc od tyłu.

Opublikowano (edytowane)

z tym podnosnikiem sprawdz czy dochodzi prad do ehr jeeli dochodzi to potem sprawdz czy dochodzi do elektrozaworu i sprawdz mase czy masz

Edytowane przez kravter
Opublikowano (edytowane)

Mozesz mi powiedziec gdzie sie znajduje dokladnie ten elektrozawor? Bo kontrolka mi miga ciagle od EHRu, ten maly wykrzyknik przy przełacznikach.

Edytowane przez nasil90
Cytowanie posta
Opublikowano

do tej pory wszystko przez ponad 3lata sprawowało się bez jakichkolwiek zarzutów. Więc myślę, że to może być wina tego elektrozaworu. Tylko gdzie on jest i jak on wyglada?

Opublikowano

wczoraj porozpinalem wszystkie kostki i połaczylem je na nowo. pokrecilem pokretlami od przestawiania pompy na silowa i hydraulike i podnosnik sie ruszyl. Ale na ile czasu to nie wiem:/

Opublikowano

Witam! Jestem posiadaczem 6140 i mam podobny problem z olejem w skrzyni jak się rozgrzeje zaczyna świecić kontrolka. Wszystko działa jak należy nawet gdy zapali się kontrolka od skrzyni. Znalazłem gdzieś na forach informacje ze z lewej strony pod stopniem znajduje się czujnik temperatury oleju hydraulicznego i faktycznie jak zapali się kontrolka i zdejmę wtyczkę z tego czujnika to gaśnie. Może faktycznie to jest cała usterka tylko że nie mam numeru na ten czujnik, w katalogu poprostu go niema. A możę orientuje się ktoś do jakiej temperatury może rozgrzewać się skrzynia?? Wydaję mi się że nie jest zbyt gorąca, wszystkie filtry wymienione, olej nowy Castrol Agri, co może być przyczyną tej świecącej kontrolki od skrzyni??

Opublikowano

Witam. Dziś zacząłem orkę i po zaoraniu 1 ha olej w skrzyni bardzo się nagrzał, oczywiście kontrolka zaczęła świecić po jakiś 20 min ale później jak sprawdziłem rurkę na której jest czujnik temp. to była bardzo gorąca, więc chyba to nie jest wina samego czujnika. Co może być przyczyną takiego nagrzewania się oleju w skrzyni?? Czy tam jest jakiś zawór co puszcza olej na chłodnicę? Chłodnica oleju ciepła była ale może za słabo idzie na nią. Jak ktoś mógłby coś podpowiedzieć to będę bardzo wdzięczny. Wkurza mnie takie zjeżdżanie z pola i odpoczynek aż olej wystygnie.

Opublikowano

Witam.

Tak jak opisywałem wcześniej miałem to samo. Olej Agrol nie zdał w ogóle egzaminu. Skrzynia też mi się nagrzewała. Teraz wymieniłem olej na fuhs Agrifarm 10w40. Skrzynia chodzi perfekcyjnie osiąga normalną temperaturę i ta kontrolka przestała mi się świecić. Więc zalecam wymianę oleju na prawidłowy a także od razu zmianę oleju w przednim napędzie. Fuhs 90 LS. drogi ale na prawdę warto dla samego ciągniczka. Pozdrawiam.

Opublikowano

Olej wymieniałem jakieś dwa miesiące temu i zalałem skrzynię Castrolem Agri MP+ 10W/40 więc myślę że to dobry olej i nie jest to chyba jego wina. Dużo użytkowników forum na nim jeździ i nie narzeka. Filtry też wszystkie wymienione. Zresztą stare wcale nie były mocno brudne, olej zresztą też kryształ (ale ciągnik niedawno kupiony więc wymieniłem wszystko żeby wiedzieć co sie ma). A jak jest z tym chłodzeniem oleju przekładniowego czy on cały czas idzie na chłodnicę czy jest gdzieś jakiś termostat jak w chłodnicy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
       
      ____________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v