Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Chciałbym się dowiedzieć czego jest to wina że z tyłu ciągnika z pod kabiny cieknie mi olej ze skrzyni ;[ . Dokładnie wylatuje on spod siedzenia kierowcy i zalewa mi cały tył ciągnika. Wcześniej był też wyciek jak to w 20 letnim ciągniku ale tylko był wilgotny ciągnik a teraz jak założyłem w tym roku tura i ciągnik pracuje też w prasie to za 3 dni pracy olej mi prawie ciurkiem leci na ziemię :( i zaczyna go mi brakować we skrzyni :unsure: . Jeden mechanik mówił mi że pod kabina jest jakiś filtr oleju i że uszczelki się powyrabiały. Może ktoś z was wie co tam jest i czemu ten olej mi tak ucieka. I czy trzeba zdejmować kabinę żeby tam zmienić te uszczelki :D ???? Trochę długie to pytanie ale bardzo by mi się przydało wiedzieć co tam jest pod tą kabina z góry dzięki za wszystkie wasze odpowiedzi. :D

Opublikowano

Filtr oleju jest i możliwe że to z niego ale myślę że to z rurek hydrauliki zewnętrznej. Są one przez obudowę podnośnika przykręcone do rozdzielacza. Dostają w tyłek przy turze i się rozciekło. Dokręcić i tyle ewentualnie wymienić podkładki miedziane.

Opublikowano

filtry są dwa jeden siatkowy do czysczenia a drugi papier wymienny ale oba nie są pod siedzeniem ( w tej serii) A dostęp jest dość dobry wykręcasz ramkę od tylnej dolnej szyby i całą podłogę pod siedzeniem zdejmiesz tylko jeszcze odkręć śrubki na dole (przy blokadzie i zdrugiej strony)

Opublikowano

z tą podłogą to nie wiem jak w twoim zetku ale u mnie wyjmujesz siedzenie, odkrecasz tylna scianke i tył podłogi podnosisz w strone kierownicy (bo w inna strone sie nie da) i to napewno któraś rurka przepuszcza, u mnie to samo było, ciagnik chodzi z ładowaczem i jedną rurke dokreciłem to az rurka pękła... ;[ założyłem nową teraz elegancko jest :D . Spróbuj podokręcac te rurki tylko dokręcaj z czuciem :D :D i podłogi nie ma sensu całej zdejmować

Opublikowano

czyli zdjąć siedzenie i te osłony i się tak dojedzie bardzo dziękuję za odpowiedzi :D jutro rozbiorę i poprzykręcam bo szkoda mi tego oleju co się na ziemię już wylał (chyba już z 5l poszło)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Tomeczekk
      Napotkałem problem podczas jazdy na szybkich biegach. Wajcha rewersu podczas jazdy przy obciążeniu zaczyna tak jakby strzelać podczas ostatniego remontu nie widzieliśmy nic niepokojącego jakieś sugestie co to może być? Dla doprecyzowania polowe oraz wsteczny bez zarzutu.
    • Przez janusz14
      mam problem ze sprzęgłem w moim ciągniku a konkretnie w ciągu ostatnich 2 lat wymieniałem 3 razy tarcze sprzęgłowe i raz mi pęknoł na pół cały docisk . teraz narazie jest spokój ale coś mi nie chce do konca wysprzęglać pompke sprzęgłową wymieniłem. jaki może być problem ?
    • Przez sk0rup
      Witam miałby ktoś katalog części do Zetora 7211 w formie pdf tylko nie ten ze skanami zżólkniętych stron?
      Po polsku oczywiście
    • Przez Michal3512
      Witam
      Od niedawna stałem się właścicielem zeotra 6245 sprowadzonego ze Finlandi.
      Przy oglądaniu katalogu części okazało się że brakuje w nim cięgna(nr kat. 70112724) hamulca sprzęgłowego.
      Zamontowałem go w miarę sztywno naciągnąłem nakrętką m8, dzwignia z okiem przy skrzyni ustawiłem do oporu czyli przodu w pozycji pionowej  ale wbijanie biegów jest beż żadnych efektów czyli czasem jest zgrzyt czasem nie.
       
      Czy ktoś wie jak prawidłowo wyregulować ten hamulec ? Dodam że ta dźwignia co siedzi przy skrzyni(nr. kat.57112705) bez żadnych oporów ręką  chodzi do tyłu(jest w poziomie) i do przodu(jest w pionie). . Może to ona nie działa, może jest już wyrobiona szczęka(nr. kat.57112714 ?


    • Przez centier
      Dzień dobry,
      Rozpoławiałem ciągnik i siłą rzeczy rozbierałem na części pierwsze sprzęgło, wymieniłem tarcze oryginalne czeskie. Złożyłem wszystko jak było (ktoś składał tak na yt) ustawiłem dźwigienki sprzęgła w odległościach 25mm i 37mm od tarczy. Po połączeniu silnika ze skrzynią okazało się że łapkom brakuje ok 10mm żeby te dostały do łożysk oporowych. (kilka lat temu mechanik robił mi sprzęgło i koło zamachowe było mocno przetaczane czy to może być tego wina?) Czy jeśli łapki przestawię bliżej łożyska i zmienią się odległości między łapkami a tarczą znaczy będą większe niż te 25 i 37mm to sprzęgło będzie pracowało poprawnie ? Czy wymienić koło lub dospawać coś do łapek ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v