Skocz do zawartości
mf6245

Problem z półbiegami Power Control 6265

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mf6245    0

Witam, Panowie

jest problem z półbiegami w MF 6265, po pierwszym odpaleniu i kilku - kilkunastu minutach jazdy wszystkie 4-ry półbiegi są, lecz przy dłuższej jeździe, pracy są już tylko dwa, lub tez przy pracy na turze. Jaka moze byc przyczyna? Moze ktos miał podobny problem? Z góry dzieki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    512

Hm trudno powiedzieć tych ciągników jest mało w polsce. Więc nie wiem czy na takiego użytkownika z takim problemem trafisz. Kiedy byl wymieniany olej i filtry. Może zacznij od tego. Jakich półbiegów nie masz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf6245    0

Olej i flitr byl wymieniany, moze to jakis czujnik. Z polbiegow jest A i D a nie ma B i C. Moze ma ktos ksiazke do tego podelu tylko PL?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

hubertuss    512

Książka nie wiele ci da. Sprawa wygląda jak by były problemy z ciśnieniem oleju gdy ten zrobi się żadszy pod wpływem temperatury. To się działo od początku , po wymianie oleju czy od niedawna? jakieś kontrolki się palą coś miga? Instrukcji do tego modelu po polsku chyba nie znajdziesz możesz ściągnąc ze strony korbanka instrukcje do modelu 64xx dynaschift top praktycznie ta sama skrzynia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    2

Masz zwykła skrzynię dynashift i zacinają Ci się elektrozawory które przerzucają półbiegi albo nie dochodzi do nich prąd. Książkę to weź i poczytaj co to ten Twój powercontol jest


Sprzedam pług zagonowy 2-skibowy UG
Sprzedam dojarkę na ciągnik

informacje na priv lub gg polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    512

Nie wiem czy przepływ prądu ma coś wspólnego z rozgrzewaniem się ciagnika. zacinanie zaworów może ale też wątpie. Gdyby prąd nie dochodził wogóle by nie działały na zimnym czy ciepłym. Power control to jest rewers eh z możliwością zmiany półbiegów i nazywa się to tak samo w skrzyni 16x16 i 32x32 bez różnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Czy przed wymianą oleju w skrzyni też tak było? Czy dopiero problemy wystąpiły po wymianie oleju?


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf6245    0

Problemu nie bylo przed wymianą oleju i filtrów, w tej chwili dalej jest to samo. Ostatnio przy wozeniu gnojowicy polbiegi raz byly raz niebyly. Dziwne bo chwile sa, a za jakis czas sa tylko te dwa i znowu sa wszystkie. Przy pracy na turze sa tylko dwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Może zalałeś zły olej do skrzyni.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    512

Zły olej lub filtr o zbyt małej przepustowości. Napisz jaki olej wlałeś, jakie są jego parametry? Jaki filtr orginał czy zamiennik?

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez makel9
      Witam jak w temacie, z góry zaznaczam, że olej to agrifarm stou 10w30 fuscha.
      A więc tak, manetka rewersu  w pozycji neutralnej a ciągnik delikatnie ciągnie do przodu (na zimnym oleju, na ciepłym jest trochę lepiej)  że ciężko włącza się biegi a zwłaszcza 4.
      na początek kalibracjia i bez zmian następnie odłączone zostały rurki doprowadzające olej na kosz i też  bez zmian, potem został spuszczony olej zapalamy ciągnik i jest wszystko ok nie ciągnie biegi wchodzą idealnie , wlałem olej  ale zaślepiłem  przewód ssący od mikropompki tej z przodu i też jest git a wiec czy olej nie odpowiedni i skleja tarczki czy jest coś o czym nie wiem, czy one po prostu tak mają ??? dodam że obroty na wyjściu skrzyni hydraulicznej na luzie to ok 150 obrotów na zimnym olej na ciepłym ok 70 obrotów z zaślepiony przewodem ssącym 0
      pozdrawiam
       
    • Przez Peron
      Witam. 
      Jaką macie opinie o ciągnikach tej serii? Szukam ciągnika ciężkiego, do ciężkich narzędzi z tyłu, moc ok. 150 km jest dla mnie wystarczająca. Do tej pory z tymi maszynami pracował ciągnik o mocy ok. 130 km (6 cylindrów). Jeśli chodzi o moc, to sobie radził ok, ale jest niestety zbyt lekki, nawet dociążanie przodu niezbyt pomaga. Po prostu szkoda mi trochę katować ciągnika. 
       
      Czy ogólnie ciągniki serii 82xx to maszyny godne polecenia? Perkins daje radę? Po ilu motogodzinach sypie się skrzynia? To taka sama skrzynia, jak w 6180 6280? Bać się przebiegu rzędu 7-8 tys MTH?
       
    • Przez jk33
      Witam ,mam pytanie czy może mi ktoś kto ma katalog części do MF6245 podać numer katalogowy tej rurki widocznej na foto a dokładnie chodzi mi o samo kolanko. Jest to rurka łącząca filtr olejowy w plastikowej obudowie z chyba tym dużym białym metalowym nie przyglądałem się dokładnie ale raczej nie łączy się ona bezpośrednio z blokiem skrzyni. Pech chciał jak na 13tego przystało że zawadziłem o korzeń i się urwała, z góry dzięki.




    • Przez macko25
      ostatnio jak robiłem orki zimowe to podnośnik zaczął mi nie trzymać na jednym poziomie bez przerwy podnosił opuszczał i orka taka nierówna mi niewychodziła a diody na panelu bez przerwy mrugały czy ktoś miał taki problem
    • Przez marekMFLD
      Witam wszystkich posiada ktoś oryginalną lub pełna instrukcje obsługi do modelu jak w temacie? kopiłem nieoryginalna instrukcje ale musi być mocno okrojona.
×