Skocz do zawartości
Nikita_Bennet

Hydraulika w 952.3

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Nikita_Bennet    100

Witam.

 

Ostatnio trochę oglądałem swego 952.3 jak serwis PRONARu robił 3 przegląd przy 250 godzinach i zauważyłem spękania na przewodzie od orbitrola.

Czy powinien on tak wyglądać?

Serwis stwierdził że tak ma być ale jakoś mi to na ściemę wygląda.

Co o tym sądzicie?

 

Plik w załączniku.

post-409-0-37182900-1306063987_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
IGL    32

jeśli przewód jest zgięty to moim zdaniem normalne że guma na wierzchu popęka, u nas w c330 węże od hydrauliki też mają takie pęknięcia a śmigają już z 10lat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

w starych przewodach to widziałem takie pęknięcia i się nimi nie przejmowałem ale tutaj sam nie wiem bo jak nie patrzył to układ kierowniczy i jak pęknie przy max prędkości to lipa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

martinezo    16

pęknięcia na starym przewodzie to raczej normalna sprawa, zwłaszcza jeśli jest on mocno zgięty ale jeśli pojawiły się już po 250 Mth to raczej wina tego, że zamontowany był stary przewód. Ja domagałbym się wymiany na nowy wink.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym to zostawił tak jak jest, to normalne, że guma po jakimś czasie pęka minimalnie. O pęknięcie nie musisz sie bać, bo przecież przewód ma wzmocnienie druciane. Póki nie leci lepiej zostaw, zaczniesz odkręcać i ruszac to dopiero bedzie Ci ciekło. Taka jest moja rada a zrobisz jak bedziesz uważał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

Jako serwis powiem tak. Za małe zużycie żeby ci wymienili. To jest ból. W środku masz siatke drucianą i to ona trzyma to w kupie więc on z 10 lat jeszcze polata. Na długiego nie wygląda więc wedle mnie to jak oni nie chcą wymień sam. Nie powinien sie nikt pokapować tym bardziej jak wp olu pochodzi sie ukurzy i bedzie wszystko normalnie wyglądac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoodFarmer    27

Wygląda na to że to stary przewód bo nowy nie powinien spękać tak szybko. Siatka -owszem, ale skoroduje jeżeli przez szczeliny będzie dostawała się wilgoć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×