Skocz do zawartości
Nikita_Bennet

Hydraulika w 952.3

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Nikita_Bennet    118

Witam.

 

Ostatnio trochę oglądałem swego 952.3 jak serwis PRONARu robił 3 przegląd przy 250 godzinach i zauważyłem spękania na przewodzie od orbitrola.

Czy powinien on tak wyglądać?

Serwis stwierdził że tak ma być ale jakoś mi to na ściemę wygląda.

Co o tym sądzicie?

 

Plik w załączniku.

post-409-0-37182900-1306063987_thumb.jpg


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
IGL    32

jeśli przewód jest zgięty to moim zdaniem normalne że guma na wierzchu popęka, u nas w c330 węże od hydrauliki też mają takie pęknięcia a śmigają już z 10lat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    118

w starych przewodach to widziałem takie pęknięcia i się nimi nie przejmowałem ale tutaj sam nie wiem bo jak nie patrzył to układ kierowniczy i jak pęknie przy max prędkości to lipa.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

martinezo    27

pęknięcia na starym przewodzie to raczej normalna sprawa, zwłaszcza jeśli jest on mocno zgięty ale jeśli pojawiły się już po 250 Mth to raczej wina tego, że zamontowany był stary przewód. Ja domagałbym się wymiany na nowy wink.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym to zostawił tak jak jest, to normalne, że guma po jakimś czasie pęka minimalnie. O pęknięcie nie musisz sie bać, bo przecież przewód ma wzmocnienie druciane. Póki nie leci lepiej zostaw, zaczniesz odkręcać i ruszac to dopiero bedzie Ci ciekło. Taka jest moja rada a zrobisz jak bedziesz uważał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    306

Jako serwis powiem tak. Za małe zużycie żeby ci wymienili. To jest ból. W środku masz siatke drucianą i to ona trzyma to w kupie więc on z 10 lat jeszcze polata. Na długiego nie wygląda więc wedle mnie to jak oni nie chcą wymień sam. Nie powinien sie nikt pokapować tym bardziej jak wp olu pochodzi sie ukurzy i bedzie wszystko normalnie wyglądac


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoodFarmer    27

Wygląda na to że to stary przewód bo nowy nie powinien spękać tak szybko. Siatka -owszem, ale skoroduje jeżeli przez szczeliny będzie dostawała się wilgoć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez marekw1980
      Witam. Posiadam mtz od niedawna i do tej pory nie rozszyfrowalem jak uruchom. blokadę tylnego mostu. Dodam że przedniego napędu nie posiada. Szukałem ale żaden opis nie pasuje do mojego mtz. Czy może być ta blokada zalaczana pneumatycznie? W zal zdjęcia wyłącznika którego nie wiem od czego może być i wejścia powietrza tam gdzie powinno być niby oleju. Jak twierdzą niektórzy? 
      Proszę o jakieś podpowiedzi 


    • Przez marekw1980
      Witam. Posiadam mtz od niedawna i do tej pory nie rozszyfrowalem jak uruchom. blokadę tylnego mostu. Dodam że przedniego napędu nie posiada. Szukałem ale żaden opis nie pasuje do mojego mtz. Czy może być ta blokada zalaczana pneumatycznie? W zal zdjęcia wyłącznika którego nie wiem od czego może być i wejścia powietrza tam gdzie powinno być niby oleju. Jak twierdzą niektórzy? 
      Proszę o jakieś podpowiedzi 


    • Przez marekw1980
      Witam. Jeszcze jeden temat wskaźnika paliwa. Wymienilem  zegar i pływak. I reakcja żadna w sumie. Albo czasem wskakuje na opór  albo leży na 0.
      Na przewodach napięcie 12 v przy pływaku i liczniku też. 
      Poproszę o jakieś porady. 
      Może ktoś schemat posiada
    • Przez panmino
      Kupiłem używanego Belarusa 1025.2 i ma on system dźwigni podnośnika, jak na zdjęciu. Podnoszenie i opuszczanie działa bardzo "tępo", a maszyna jest podnoszona i opuszczana dość gwałtownie, z wyczuwalnym szarpnięciem. Mam starszego Mtz 82 i tam działa to dużo łagodniej. Jak to u Was działa? Gdzie zajrzeć, czy coś jest nie tak? Przymierzam się do założenia Ehr na siłowniku elektrycznym od jednego z użytkowników tego forum i chciałbym wykluczyć popsuty rozdzielacz. 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.