Skocz do zawartości
Nikita_Bennet

Hydraulika w 952.3

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Nikita_Bennet    119

Witam.

 

Ostatnio trochę oglądałem swego 952.3 jak serwis PRONARu robił 3 przegląd przy 250 godzinach i zauważyłem spękania na przewodzie od orbitrola.

Czy powinien on tak wyglądać?

Serwis stwierdził że tak ma być ale jakoś mi to na ściemę wygląda.

Co o tym sądzicie?

 

Plik w załączniku.

post-409-0-37182900-1306063987_thumb.jpg


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
IGL    32

jeśli przewód jest zgięty to moim zdaniem normalne że guma na wierzchu popęka, u nas w c330 węże od hydrauliki też mają takie pęknięcia a śmigają już z 10lat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    119

w starych przewodach to widziałem takie pęknięcia i się nimi nie przejmowałem ale tutaj sam nie wiem bo jak nie patrzył to układ kierowniczy i jak pęknie przy max prędkości to lipa.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

martinezo    27

pęknięcia na starym przewodzie to raczej normalna sprawa, zwłaszcza jeśli jest on mocno zgięty ale jeśli pojawiły się już po 250 Mth to raczej wina tego, że zamontowany był stary przewód. Ja domagałbym się wymiany na nowy wink.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym to zostawił tak jak jest, to normalne, że guma po jakimś czasie pęka minimalnie. O pęknięcie nie musisz sie bać, bo przecież przewód ma wzmocnienie druciane. Póki nie leci lepiej zostaw, zaczniesz odkręcać i ruszac to dopiero bedzie Ci ciekło. Taka jest moja rada a zrobisz jak bedziesz uważał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    306

Jako serwis powiem tak. Za małe zużycie żeby ci wymienili. To jest ból. W środku masz siatke drucianą i to ona trzyma to w kupie więc on z 10 lat jeszcze polata. Na długiego nie wygląda więc wedle mnie to jak oni nie chcą wymień sam. Nie powinien sie nikt pokapować tym bardziej jak wp olu pochodzi sie ukurzy i bedzie wszystko normalnie wyglądac


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoodFarmer    27

Wygląda na to że to stary przewód bo nowy nie powinien spękać tak szybko. Siatka -owszem, ale skoroduje jeżeli przez szczeliny będzie dostawała się wilgoć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Alchemik
      W czasie pracy ładowarką, gdy pociągniemy za dźwignię, żeby podnieść  ramię, lub ładowarkę na "łapach" w pierwszym momencie zamiast unoszenia to mamy gwałtowne opadanie kilka cm w dół  ( z 1000kg w łyżce podejrzewam że obecnie mogłaby się ładowarka przewrócić przy maksymalnym wysięgu, a przy ładowaniu normalnych ładunków przedni lemiesz odrywa się na moment od ziemi.... )
      ładowarka jak kolegi zwc18 z forum:

      schemat hydrauliki na 95% jak tu:
      schemat
      Problem się nasila z biegiem czasu, mimo, że pracuje sporadycznie.  Ramiona same nie opadają - 500kg można za zgaszonym silniku zostawić na kilka godzin, minimalnie opadnie, ruchy ramion przy pracy są dosyć szybkie, czasami silnik nawet pracuje na za niskich obrotach ze względu na szybkie ruchy ramion.
      Gdzie szukać przyczyny?
      - zatrzaski hydrauliczne przy siłownikach?
      - rozdzielacz (który?)
      - zawory przelewowe, bezpieczeństwa w rozdzielaczach?
      - zawór łączący pompy zasilające przy rozdzielaczu?
       
    • Przez Eryko
      Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

    • Przez audi80b4
      zaczeło mi ostatnio spadać ciśnienie oleju w belarusie 952 na czerwone pole wiem gdzie się zwiększa trzeba wykręcić ten korek przy filtrze i jest tam taka śruba na śrubokręt ale nie wiem w którą strone się zwiększa w którą strone mam kręcić zeby zwiększyć ciśnienie oleju i ile ma być na rozgrzanym?
    • Przez KubAE86
      Witam posiadam MTZ 82 pronar z 1996r, problem w nim jest taki że cisnienie oleju w cięższych pracach na zegarze szybko spada, gdy po nocnym postoju i odpaleniu wskazuje 3,5 - 4 atm tak po godzinnej robocie zegar wskazuje już z 1 atm czy da się pompę jakoś podkręcic czy tylko nowa? Główny problem to taki że tak jak i spada ciśnienie tak i jednakowo spadają obroty silnika.  1.5h pracy z pługiem  i silnik chodzi jak by sie miał zaraz rozpaść.(Nie traci mocy). Po ostygnięciu silnik znowu pracuje jak nowo narodzony. Czy ktoś wie co się dzieje dół silnika do roboty czy może coś innego ?
    • Przez pafeu
      Witam. W pronarze 82a z 2010 roku podczas orki na biegu polowym 3,4 oraz 5 zaczęło zgrzytać i nie można zmienić biegów na szosowe. Tylny bieg działa ale bez gazu bo inaczej zgrzyta.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.