Zaloguj się, aby obserwować  
raf21

belarus nowy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
raf21    0
Napisano (edytowany)

witam was mam do was pare pytan własnie kupiłem nowego belarusa 820 powiedzcie mi jaka powinna byc temperatura w cieczy{płynu w chłodnicy ?? nastepne czy wiecie jaki płyn wlać do wspomagania i gdzie sie znajduje zbiornik do tego ??? .,.,. Czy ten model 820 ma hamulce na powietrze bo ja nic nie kreciłemtam a od kiedy nim jezdze i hamuje to syczy jak by to hamował na powietrze?... Pomóżcie bo nie wiem co i jak a mam go zaledwie 3 dni POZDRAWIAM

Edytowano przez raf21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    309

powinna być temp jak w każdym innym dieslu chyba te 60 stopni i można zaczynać ciężką prace. Syczy ci bo sprężarka włączona jest hamując uruchamiasz układ pneumatyczny do przyczepy dlatego tak robi. Instrukcje do reki polecam


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    475

Temperatura powinna być max 95-100 stopni.Syczy bo masz włączoną spręrzarkę,[przy sprężarce jest take pokrętło ,przekręć je w kierunku przeciwnym do wskazówk zegara jeśli dobrze pamiętam.W wspomaganiu jest boxol zapewne

:D




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

raf21    0
Napisano (edytowany)

no własnie umie dochodzi do 95 i potem spada do 80 z dalej idzie do 95 tak mysle ze wtedy otwiera sie termostat i sapad temperatura czy Tak powinni napewno by c powiem ze docieram go dopiero ma 3mth

Edytowano przez raf21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    475

a nie masz przypadkiem kurtyny zasłoniętej na chłodnicy ?Człowieku poczytaj instrukcje tam jest wszystko opisane krok po kroku .Jak nie przeczytasz tego to ten traktor ci długo nie po służy... ;)




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    309

jeżeli żaluzja jestp odniesiona zgłoś serwisowi. Wadliwy termostat


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    190

u mnie tmp w 1025 oscyluje w granicach 85-90oC. ale ja mam tz. wymiennik ciepła przy filtrze oleju zamiast rurek przy chłodnicy. Sprawdź koniecznie tak jak mówią koledzy wyżej czy nie masz zasłoniętej chłodnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raf21    0

DZieki koledzy jednak była do połowy zasunieta chłodnica dzieki wielkie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnikix    4

I nie wlewaj sam żadnego płynu! Przecież chyba masz go na gwarancji? Jeśli gdzieś czegoś brakuje to zgłoś to aby gwarancja przypadkiem nie przepadała...


Sprzedam pług 2-skibowy, sadzarkę, przetrząsacze widłowe- maszyny z własnego gospodarstwa
W celu kontaktu proszę pisać prywatne wiadomości na tym forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez totylkoja
      Panowie ma ktoś z Was wiedzę/patent jak cofnąć siłowniki / naciągnąć łańcuch na obrotnicy? Czyściłem zbiornik hydrauliki i wymieniałem przednią pompę- na logikę nic nie powinno się stać z elementami poniżej a jednak... luźna nakrętka na jednym z siłowników, nie zobaczyłem i przy pierwszych manewrach obrotnicą wysunęło mi myślę, że na 3/4 oba siłowniki. kieta luźna, nawet nie łapie za zęby 😮
    • Przez totylkoja
      Witam wszystkich. Jakiś czas temu postanowiłem sprawdzić stan oleju w koparce i.... ten po wyjęciu bagnetu zaczął wylewać się rurką po zakupie ogórka sprawdziłem czy olej jest-był, roztarłem na palcach- nie ma dramatu. Polatało to kilkanaście godzin- sprawdziłem- jest ale jakby więcej czyli przybiera. No i ostatnie sprawdzenie- wylewa się rurką czyli rady nie ma trzeba działać. łącznie spuściłem 38l oleju z silnika   Stwierdziłem, że wyeliminuje pewne niedomagania przy okazji. Wymieniłem przednią pompę hydrauliki, alternator, rozrusznik,pompę wody. Stwierdziłem, że uruchomię manometr od oleju bo leży kołkiem a gdzieś tam widać było wyciek pod kokpitem. Na początek akcja bąk- jedna dysza prawie zamknięte świtało, zaklejony jeden kosz z siatki metalowej (to akurat nie wiem czy ori czy akcja home made), no i jakby brakowało mi podkładki na bąku ale nie znam się- może tak ma być. W samym bąku poza w/w sprawami raczej czysto. Tak więc idę dalej w kierunku mano- brak szczelności na dojściu. Pomyślałem, że przed wymianą  strzelę sprężarką w zegar. Ustawiam na 3bary sprężarkę, strzelam- działa 😮 Szczerze? Przeraziło mnie to bo nigdy nie widziałem, żeby ta wskazówka się ruszała a sprzęt robotę na działce robił. Pierwsze co zwalam miskę- pewnie smok zabity. A tam? smok czysty a cała reszta daj boże, żeby w osobówkach było tak czysto. Tak więc pada na pompę- wyjąłem, rozebrałem. Luz międzyzębny nominalny nie jest mi znany, górna pokrywa podebrana na jakieś 0,1-0,2mm. Pompa nie majątek więc kupuję. przy montażu sprawdzam jeszcze rurkę, wszystkie uszczelki delikatnie reinzem traktuję- żeby nie było cyrku. Odpalam a na zegarze niemrawe 1...  Mógłby ktoś opisać mi sposób przepływu oleju w tym cudzie? zakładam,  że pierwsze co to filtracja oleju czyli podstawa/bąk. Jest tam jakaś regulacja/ zawór? W którym miejscu powinien być wkręcony przewód do manometru? po lewej stronie podstawy w górnej jej części mam wkręcony przewód miedziany i jest on zaślepiony. Może posiada ktoś rysunek bąka w przekroju z opisem elementów?
    • Przez jacek12345
      Witam,
      mój tata posiada MTZ  82 i z biegiem czasu doszło do uszkodzenia szpilek w przednich kołach. Chcemy je wymienić ale nie mamy pojęcia jak się za to zabrać. Wymieniał ktoś może? albo może ktoś ma jakieś instrukcje? 
    • Przez Cheesburger
      Jak wyjac wlacznik sprezarki? Odkrecilem srubke z przodu z brzegu taka krotka co jest ze metalowa oslona wentylatora chlodnicy ale nie chce wyjsc za nic w swiecie...
      Moze ktos poradzi ktora to konretnie sruba? Powinno wyjsc lekko? Wybic mlotkiem? W pozycji wlaczonej? Wylaczonej?

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj