Zaloguj się, aby obserwować  
SKORPION1

Kontrolka oleju

Polecane posty

SKORPION1    0

Nie świeci mi kontrolka ciśnienia oleju jak dodam masę to świeci ale za to sygnał trabi cały czas Natomiast jak nie świeci kontrolka to sygnał nie działa Wskażnik pokazuje ciśnienie Proszę o poradę co zrobić aby było OK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Napisano (edytowany)

Zmień czujnik zaniku cisnienia. B) ale najpierw wysuń wsuwkę z czujnika i dotknij do masy powinna się zaswiecić kontrolka i trąbić sygnał,bo może szczury poprzegryzały przewody. ;)

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Napisano (edytowany)

To cos masz z przewodami, nie dochodzi masa na kontrolkę, jak nie znajdziesz gdzie jest walnięty kabel to wepnij się z nowym w przewód który dochodzi z czujnika do sygnału ;)

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SKORPION1    0

TO jest tak jak zdejmę kabel od czujnika oleju i dotknę do masy to dzwoni sygnał i kontrolka sie zapala a od czujnika zaniku oleju jak dotknę to zegar idzie na 6 i nic się nie dzieje więcej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Napisano (edytowany)

A nie pomyliłes kabli, bo tak jak piszesz to nie ma prawa się dziać, czujnik zaniku cisnienia nie ma nic wspólnego z zegarem, owszem jak dotkniesz do masy to takie objawy powinny być ale na odwrót , zegar ma isć na 6 ale przewód od czujnika cisnienia a nie od czujnika zaniku tu powinien trąbić i swiecić się kontrolka { jeszcze jedna sprawa myslę że nie mylisz czujników, zaniku cisnienia to jest ten mały podobny jak ma 60-tka a ten duży to czujnik cisnienia oleju } i przewód na którym wskazówka idzie na 6 wsuń w niego a ten gdzie swieci kontrolka i trąbi w ten mały, kable są raczej dobre.Spróbuj tak jak napisałem i napisz co się dzieje po włożeniu kluczyka i napisz czy przy starterze masz podłączony ten przycisk żeby nie trąbił?

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SKORPION1    0

Sory masz racje jak zdejmę kabel z tego małego czujnika i dotknę do masy to świeci i trąbi a przyciskiem rozłączy dzwięk to znaczy że ten mały czujnik jest walnięty Przepraszam ale to mój pierwszy kombajn a do tego jestem ciemny z elektryki To czyli czujnik zaniku ciśnienia jest ten jak w ciągniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Napisano (edytowany)

Tak tylko jak będziesz kupował to wołaj od BIZONA bo on ma chyba o ile dobrze pamiętam inny gwint niż ten od 60-tki. B)

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SKORPION1    0

Podłączyłem czujnik tak na sucho i jak włączyłem prąd to trąbił a gdy wcisnąłem kulkę to sygnał przestał trąbić i kontrolka zgasła To czyli jednak ten czujnik do kitu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zgadza się, tak powinno działać jak to opisałes. B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemek1988    3

Trochę odkopię temat, gdyż u mnie w bizonie nie działa sygnał od zaniku ciśnienia. Szukam po kablach, już instalację prawie opanowałem, ale pytanie, w którym miejscu w silniku jest zamontowany ten czujnik zaniku? Może mi ktoś pomóc? Opisać to miejsce, a najlepiej wstawić jakieś zdjęcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Szukaj koło czujnika ciśnienia oleju, jest z wyglądu podobny do tego od 360-tki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JanuszM6040    3

Jak patrzysz na silnik od strony wytrząsaczy na środku silnika trochę poniżej odmy i troszkę w prawo masz tam dwa czujniki obok siebie ten większy jest od zegara ciśnienia a ten mniejszy jest od kontrolki i sygnału. Czujnik od sześćdziesiątki nie pasuje bo jest inne napięcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemek1988    3

To u mnie jest zrobione tak, że mam tylko czujnik ciśnienia wkręcony w silnik, a zaniku już nie ma gdzie wkręcić :/ muszę kupić rozdzielacz i zrobić na dwa czujniki...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audi80b4    1

mam problem w moim bizonie, wczoraj przestała mi działać kontrolka od oleju, zawsze jak był zgaszony świeciła, a jak zapaliłem gasła, a teraz wcale nie świeci, z tego co się zorientowałem plus na żarówce jest cały czas, a włączana lampka jest minusem

 

jak włączy się prąd kontrolka powinna świecić, a jak zapale znika minus i gaśnie i moje pytanie jest takie ten minus do kontroli idzie bezpośrednio z czujnika czy do czegoś jeszcze po drodze i z którego czujnika idzie?

 

co może być przyczyną? bezpieczniki dobre, żarówka tez

 

 

stosuj czasem przecinki, bo nie wiadomo jak to czytać

Edytowano przez Marcin91
ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Zdejmij przewód z czujnika i dotknij do obudowy silnika i jak lampka się zapali to czujnik padnięty.

Edytowano przez Sadek

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Tak, jak kontrolka się świeci to powinien wyć jeszcze sygnał. Podkreślam powinien.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bizonek1    1

U was to jest jedna z tych kontrolek na wielowskaźniku, a na środku tego wielowskaźnika macie wskaźnik ciśnienia oleju. U mnie jest tak, że na środku mam wielką czerwoną kontrolkę z napisem stop i to ona jest od zaniku ciśnienia oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati9151    0

Chłopaki trochę się już pogubiłem z tymi czujnikami. Bo ja widzę u siebie 3 czujniki. 2 od strony wytrząsaczy czyli ten duży górny to jest od zaniku ciśnienia jak dobrze rozumiem i ten niżej mniejszy wkręcany tak jak w C360-ce od ciśnienia oleju? 3 czujnik jest od strony zbiornika ziarnowego jak otworzymy klapę do silnika w misie olejowej i on za co jest odpowiedzialny. I chyba nie działa mi kontrolka zaniku ciśnienia oraz dźwięku też nie ma. Jak to dokładnie sprawdzić, którą wsuwkę dołożyć do masy i ma świecić kontrolka oraz sygnał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Nie wiem który gdzie jest umiejscowiony, ale powinieneś mieć czujnik zaniku ciśnienia x 2, czujnik ciśnienia i czujnik temperatury.

Masz schemat?

Na nim są opisane kolory przewodów do danego czujnika więc po nich byś znalazł.

Podaj e-mail na PW gdzieś go mam to wieczorem prześlę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Exx    7

Wiec jak otwierasz z tyłu klape masz takie czujniki jak

 

http://allegro.pl/cz...2728734267.html Obroty Silnika i mth

 

i zaniku Ciśnienia

 

http://allegro.pl/cz...2778524216.html Cisnienia

 

a jak otworzysz zbiornik to masz Temperatuty oleju ponc taki sam jak czujnik temp wody czyli

 

http://allegro.pl/cz...2743894469.html

Edytowano przez Exx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
czyli ten duży górny to jest od zaniku ciśnienia jak dobrze rozumiem i ten niżej mniejszy wkręcany tak jak w C360-ce od ciśnienia oleju? 3 czujnik jest od strony zbiornika ziarnowego jak otworzymy klapę do silnika w misie olejowej i on za co jest odpowiedzialny. I chyba nie działa mi kontrolka zaniku ciśnienia oraz dźwięku też nie ma.

Na odwrót, duży - ciśnienia oleju, mały - zaniku ciśnienia, od strony zbiornika jest czujnik temperatury oleju, jeżeli nie działa czujnik zaniku ciśnienia {nie świeci się kontrolka} to sygnału też nie będzie, {oczywiście nie spalona żarówka} ale jeżeli się świeci i nie ma sygnału, to jest inna przyczyna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez bizonek
      bizon zo56 jak zwiększyc jego wydajność ja jestem troche magik  wiem to i owoo bizonie wiem wszystko tylko jak zwieszyć jego wydajność wiecię piszczie 
    • Przez SebastianPycia
      Witam. Dzisiaj zauważyłem że w miejscu zaznaczonym na biało na zdjęciu lecą iskry podczas pracy młocarni i hedera, a tam gdzie na niebiesko zaznaczone, tylko po drugiej stronie to koło pąsowe jest strasznie gorące. Do tego było czuć jakby dym palącej się trawy. Po zgaszeniu bizonka z gardła zaczęło się lekko dymić. Czy to łożysko czy może coś innego??


    • Przez agromichu
      Jakie akumulatory polecacie do bizona z056? Potrzebuje dobrych bo najtańsze 5 lat wytrzymały ;/
    • Przez rafto
      Witam, jakie zakładacie opony do swoich wózków od hedera ? Zakładał ktoś opony pełne od wózka widłowego ? Poszerzał ktoś rozstaw kół ?
    • Przez mejtun
      Dzień dobry, 
      Jest tu ktoś kto wymieniał tą ( nie wiem czy dobrze to nazywam) półkę za podsiewaczem do której przykręcany jest grzebień na kilka śrub? 
      Jak się do tego zabrać? Półka przykręcona jest pod mocowaniem podsiewacza ale jak ją stamtąd wyjąć? Muszę wywalać sito górne z dolnym? Może ktoś mnie pokieruje?   
       


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj