Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam taki problem pytałem na przeglądzie a tą dodatkową moc i nie umieli mi odpowiedzięć

na jakiej zasadzie działa dodatkowa moc zapytam was tutaj czy tak zwane inteligentne zarządzanie mocą

działa np. jak wykonuję orkę gruberuję w ciężkiej robocie dodam że jest w ciągniku opcja wyłączenia tej

mocy dla przykładu dodam filmik z pracy

 

http://www.youtube.com/watch?v=u68pn2fcq7c

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jeśli mnie pamięć nie myli to IMP działa w warunkach:

-transport ale chyba od D bo C to nie jestem pewny

-praca z WOM

-nie wiem czy z hydrauliką to nie ma wspólnego

Opublikowano

Aha dzięki już rozumiem to działa jak opisaliście, czyli dopatrywać się ciemnego paska i różnicy w spalaniu, to jednak serwis mnie zmylił

Opublikowano (edytowane)

Znowu ja usłyszałem od sprzedawcy MF, że dodatkowa moc się włącza po przekroczeniu 6 km/h więc w orce też to daje dodatkowa moc... Wydało się to dla mnie dziwne ale tak mówił... Pozdrawiam

Edytowane przez danield28
Opublikowano

U każdego producenta przy innej prędkości się włącza dodatkowa moc akurat w JD musi być duża prędkość 21km/h a w Classie przy tym samym silniku przy ok 7km/h

Opublikowano

Dodatkowa moc załącza się przy pracy z WOM i w transporcie - w orce się nie załączy.

A jaki serwis cię obsługuje?? - powinni to wiedziec.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

W JD IPM załącza się przy ponad 15km/h i pozostaje aktywny jeżeli prędkość nie spadnie poniżej 10 km/h.

Opublikowano (edytowane)
Dodatkowa moc załącza się przy pracy z WOM i w transporcie - w orce się nie załączy.

 

Kolego jakbyś trochę pomyśla to nie boli... Transport polega na tym, że coś jest ciągnione przez coś a jakby nie patrząc pług jest ciągniony... Chyba, że posiadasz inną definicję transportu... Wiele firm pisze tylko, że Power Boost załączy się w WOM i Transporcie dlatego, że załączy się przy prędkości kilkudziesięciu km/h więc jest oczywiste, że nie będziesz orał z prędkością 20-30 km/h, ale w momencie kiedy załącza się po przekroczeniu prędkości 6 km/h na zakresie 3 i 4 jak ma to miejsce w MF również to daje zwiększenie mocy przy pługu...

 

No tak pewnie nie pomyślałem przecież Power Boost wychodzi sobie z silnika patrzy zza maski co masz z tyłu podczepione i zobaczy pług i stwierdzi a pier**le nie włączę się...

Edytowane przez danield28
Gość Profil usunięty
Opublikowano

wystarczy że czujnik TUZ wykryje obciążenie i już może nie chodzić, wszystko zależy jak został ustawiony komp sterowania silnikiem ;)

Opublikowano

Kolego jakbyś trochę pomyśla to nie boli... Transport polega na tym, że coś jest ciągnione przez coś a jakby nie patrząc pług jest ciągniony... Chyba, że posiadasz inną definicję transportu... Wiele firm pisze tylko, że Power Boost załączy się w WOM i Transporcie dlatego, że załączy się przy prędkości kilkudziesięciu km/h więc jest oczywiste, że nie będziesz orał z prędkością 20-30 km/h, ale w momencie kiedy załącza się po przekroczeniu prędkości 6 km/h na zakresie 3 i 4 jak ma to miejsce w MF również to daje zwiększenie mocy przy pługu...

 

No tak pewnie nie pomyślałem przecież Power Boost wychodzi sobie z silnika patrzy zza maski co masz z tyłu podczepione i zobaczy pług i stwierdzi a pier**le nie włączę się...

 

O człowieku jesteś moim bogiem :D ahahahah "Power boost wychodzi sobie z silnika patrzy zza maski i mowi pier**ole nie włącze sie.. " o nie wierze :D! pozdro

Gość Profil usunięty
Opublikowano

stolarczyk tak trudno zrozumieć mój post że musisz pisać jakieś durnoty? :blink: jak masz za mały uciąg to i boost nie pomoże ;)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

A u mnie na CC pokazuje na kazdym biegu kiedy kozysta z Power Bosta

JD 6830

Opublikowano

stolarczyk tak trudno zrozumieć mój post że musisz pisać jakieś durnoty? :blink: jak masz za mały uciąg to i boost nie pomoże ;)

A jak masz za maly uciąg i nie masz bosta to masz przerąbane. Który z ciągników o małum uciągu ma bost?, A mały uciąg to ile wynosi u Ciebie i jak go zmierzyc aby przy zakupie ciągnika wiedziec czy brac z bostem?

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

ty to widzę nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz laugh.gif

Jak uciąg jest za mały to się kupuje większy ciągnik lub mniejszą maszynę

najmniejszy mi znany to JD 6230.

Jak masz mały uciąg i nie masz boosta to się biegi zmienia na niższe jeśli jest sens lub nie jedzie w pole. wink.gif

Mały uciąg to jest wtedy jak ciągnik ma moc na silniku a koła mają poślizg, że ja pierdziele, lub gdy ciągnik stoi na twardo na ziemi a silnik nie ma możliwości aby ruszyć skład.

A naukowo jest to maksymalna siła, z jaką może działać holownik w sposób ciągły

A tak ciężko policzyć sobie teoretyczny uciąg z mocy i masy?

Ja wyliczam ze wzoru:

R= D*T/(9,81*T)-D

 

R- max uciąg haka

D- wartość z tabliczki

T- dmc pojazdu w tonach

 

Co da ci boost? wiesz w ogóle co to jest? chwilowe zwiększenie mocy a nie stałe, że jak

będę zapierdzielał pod stromą górkę z pługiem na tylnym tuzie to też się nie włączy ? laugh.gif

to masz bardzo duże szanse że się wyłączy. o ile się włączy tongue.gif bo w JD boost nie chodzi z tuzem nie wiem dlaczego nie możesz tego zrozumieć laugh.gif

Edytowane przez Profil usunięty
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Janek@ po raz kolejny widzę, że lubisz wdawać się w dyskusję z ..... hmm? w głupie dyskusje które zniżają Cie do poziomu pytających :P

Gość Profil usunięty
Opublikowano

dobra obiecuję że już nie będę :unsure:

cześć :lol:

Opublikowano

Wydaje mi się JankuJelonku, że jelonka to widziałeś tylko w lesie,a jeżdziłeś na nim długo ale tylko w cyrku. Twoje wywody są bezsensowne, a wypowiedzi nie mają większego sensu. Sam gubisz się i plączesz w tym co podpatrzyleś pewnie na youtube, a póżniej tlumaczysz, wyjaśniasz, z czego niewiele wiadomo i zniżasz się do poziomu pytających - kończ te dywagacje!.

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Skończcie chłopaki temat, bo się nudno robi. tongue.gif

 

W których seriach da się wyłączyć doładowanie? W Premium na pewno taka możliwość istnieje.

Edytowane przez Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

to kończ bo nic nie wnosisz :lol: kiedyś ludzie bez boostu i półbiegów jeździli ciągnikami niskich klas a teraz chobota przyszła na traktory i się pyta czy mu się boost pod górę wyłączy bo się boi że nie wyjedzie :lol:

Bobek masz AP? tam ciągnie od prędkości boost? czy cały czas transport i WOM

Edytowane przez Lukasz1987
Gość Profil usunięty
Opublikowano

AQ+, ale IPM działa tak jak każde IPM: prędkość jak wyżej pisałem, obciążenie na WOM i hydraulice.

Opublikowano

Napisze Ci tak jak jest w JD.

Przekładnia PowrQuad Transmission - Prędkość transportowa powyżej 15km/h (9.3mph), przy pełnej mocy i prędkości 20km/h (12.5mph)

Przekładnia AutoPowr - Prędkość transportowa powyżej 21km/h (13mph) przy pełnej mocy o prędkości 28km/h (17.5mph)

Tylny WOM - włączony i obciążony przy ciągniku poruszającym się z minimalną prędkością.

Gość Profil usunięty
Opublikowano
wyjaśniasz, z czego niewiele wiadomo i zniżasz się do poziomu pytających

no właśnie starałem zniżyć się do twojego poziomu ale koledzy mi nie dali :huh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez SzymonJD
      Witam John deere 6330 przestały działać światła po przekątnej, tzn lewa tylna i prawa przednia ta połączona z kierunkowskazem. Czy ma ktoś może opis bezpieczników w tym modelu? 
       
      Pozdrawiam
    • Przez Pawel121185
      Witam. John deere 6230 stracił po części moc. Na kompie nie ma błędów. Filtry nowe.. Co może być przyczyną? 
    • Przez KrzysiekGbicki
      Witam, mam problem z john deere 6210, po odpaleniu przez chwilkę półbiegi działają,  i zaraz przestają,  miga pomarańczowy trybik na zegarach i niebieska literka I , sprawdziłem bezpieczniki,  sa ok. Co moze miec winę,  co sprawdzać?  Z gory dzięki za wszystkie rady
    • Przez Tomek1337
      Witam mam problem z moim JD6170m 2015r. Po dłuższym przestoju od prac polowych ciągnik się zapowietrzył. Ostatnio przejrzałem cały układ plus wymieniłem filtry to traktor znów odpalał elegancko i nie falował na obrotach ale po przepracowaniu kilku mth problem powrócił. Traktor nie chce odpalać jakby paliwo z układu cofało się do zbiornika i znów trzeba go odpowietrzyć. Pompka paliwowa ta na przodzie ciągnika w pełni sprawna. Jedyne co nie daje mi spokoju to z odpowietrznika od filtra z odstojnikiem ciągle leci mi tylko same powietrze a z drugiego normalnie po odpowietrzeniu leci paliwo. Czy może to być wina uszkodzonego korka wlewu paliwa przez, który robi się podciśnienie w zbiorniku i po zgaszeniu ciągnika paliwo z układu się cofa? 
    • Przez GracjanChumikowski
      Witam, planujemy pierwszy raz zacząć kosić kukurydze w tym sezonie. Kupiliśmy przystawkę 6 rzędową New Hollanda. Doszły nas słuchy że napęd który jest tam na jeden pasek na przystawkę nie wytrzyma i trzeba to rozwiązanie jakoś zmienić najlepiej na łańcuch. Czy ktoś jest w stanie pomóc jak to rozwiązać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v