Skocz do zawartości

[Ursus C-360] Obrotomierz.


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

to może zacznijmy od tego ze ten trójkątny jest w 40 :D

a teraz tak sprawdź czy chodzi zegar potem jak sprawdzisz zegar sprawdź line a na końcu sprawdź ślimak tzn to miejsce gdzie linka wchodzi do silnika i jak wyjmiesz ta linkę i ten ślimak nie będzie chodził to sobie daruj ten obrotomierz bo szkoda kasy

 

Straszne literówki, nie pisz jak Czech.

Edytowane przez milanreal1
Opublikowano

Sprawdź ten ślimak bo to jest najczęszcze przyczyna.

 

Mi w c-385 wytrzymywały po 50mtg te z grene a potem kupiłem z innego sklepu i już wykręcił 150mtg i się nie obdar.

 

Bo w tamtych była ta ślimacznica plastikowa i się obdarła i nie kręcił a w tym jest metalowa.

Opublikowano (edytowane)

witam koledzy pomóżcie licznik obrotomierz mi nie działa i to już od paru dobrych lat ślimak przy silniku się kręci ale nie mam tego dekielka na górze ślimaka

czy to przez to nie działa zegar i linka też się nie kręci i nie dochodzi do tych trybów w ślimaku co tam może być popsute ??????? .

Z góry dziękuję za pomoc i proszę o szybkie rady B)

 

A i jeszcze chciałbym podłączyć zegar ciśnienia oleju jak to zrobić????? :unsure:

Edytowane przez ursusek3p
Opublikowano

Odnośnie manometru do ciśnienia oleju to między innymi w ursusach 4512 jest taki trójnik wykonany z mosiądzu przy czujniku oleju pozostaje dokupić manometr do 1mpa i przewód -może być od manometru powietrza mf255,powodzenia

Opublikowano

kolego jesli niemasz tego dekielka od slimaka przypasuj podkladke lub monete i ja poprostu tam wstaw, bedzie dzialac, cos na ciasno i delikatnie przyklepaj obudowe, na allegro sa do 3p trojniki na zegar i czujnik, sa tez weze do 3p z przejsciem na zegar od ruskiego t-25

Opublikowano

tak mówisz to ten dekielek nie jest przyczyną nie działającego obrotomierza a z tym manometrem od ciśnienia oleju to zamówiłem już na allegro. B)

a czy mógł by mi wysłać fotkę jak to jest zbudowane pod tym dekielkiem w ślimaku bo nie wiem czy u mnie wszystko jest

Opublikowano

dzięki koledzy manometr i licznik MTG działają ;)

mam jeszcze 2 pytania jak podłączyć licznik temperatury wody w ursus c-360 3p i jak podłączyć kontrolkę kierunkowskazów pod uniwersalny przerywacz ja wyciągłem go z malucha i nie mogę podłączyć kontrolki

Z góry dzięki za odpowiedź

Opublikowano

jesli chodzi o kierunki to nie wiem jaki masz przerywacz ale taki najbardziej typowy to ma oznacczenia: 49a-zasilanie, 49-wyjscie na przelacznik kierunkowskazow, 31-wyjscie do kontrolki. A jesli chodzi o wskaznik temperatury to patrzac z gory na wskaznik to wejscie z lewej strony podlaczone pod czujnik a z prawej do zasilania

Opublikowano

Witam!

Mam wózek widłowy GPW 200T z silnikiem od C-360. Chciałbym do niego założyć jakiś licznik motogodzin, ale oryginalny Ursusa nie podpasuje bo tu nie ma skrzyni biegów jak w ciągniku.

Chciałbym więc założyć taki, który będzie naliczał na podstawie impulsów elektrycznych. I tu pojawia się problem; w benzyniaku podłączam do cewki, kabla WN albo zwyczajnie okręcam na świecę zapłonową. A skąd wziąć w dieslu impuls?

Obiło mi się o uszy, że w Lublinie bierze sygnał z alternatora, może tu się da tak zrobić, bo altek jest chyba od poloneza albo 125P.

Proszę o pomoc

Opublikowano (edytowane)

Kolego wyjście licznika motogodzin i obrotomierza w c 360 jest z koła rozrzadu, więc nie potrzebujesz skrzyni, zakładaj orginał od 60 i nie kombinuj z elektrycznym -szybciej, łatwiej , taniej :)

Edytowane przez stojar
Opublikowano (edytowane)

tak jak mówi kolega wyżej ty pewnie pomyliłeś z C-330 albo z innym, linkę kupisz w sklepie za 10 zł a obrotomierz kupisz za 40zł :D

Edytowane przez PIOTREK44
Opublikowano

jeśli kolega nie założy oryginału to mam pomysł ja do kombajnu zamontuje na wiosnę licznik godzin elektryczny od właśnie widlaka tylko że od bułgarskiego kupiłem ten licznik za śmieszne pieniądze rozbierali na złom więc cała deskę kupiłem podłącza się tylko + i - i działa ja podłącze pod alternator żeby zadziałał jak silnik zacznie pracować a nie jak się tylko włączy zapłon nowy taki zegar jest dość drogi ale może ci się uda kupić taniej na złomie

Opublikowano

@kulako coś ci się pomyliło bo wejście do obrotomierza w c-360 idzie od rozrządu a nie jak piszesz z skrzyni , pomyliłeś się z 330 a obrotomierz i linkę kupisz w każdej agromie , ale pomysł ciekawy z innym obrotomierzem do c-360

Opublikowano

Witam mam problem od wczoraj z zegarem motogodzin a mianowicie urwała się linka w zimie i wczoraj wymieniłem na nową ale po montażu zegar pokazuje 2x większe obroty jak powinny być. Co może być przyczyną i jak to naprawić?

Opublikowano

Żeby sprawdzić czy przekładnia jest do wymiany nie trzeba podłączać drugiego licznika tj. napisał kolega wyżej tylko wystarczy przycisnąć palcem linkę ze strony gdzie przychodzi zegar jak się nie będzie kręcić przy obciążeniu palcem to przekładnia bądź rozgięcie zabieraków na wałku rozrządu, a jeśli linka będzie się kręcić to licznik nowy i po problemie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PAATRYKK5
      koledzy czy ta szyba:
      http://allegro.pl/szyba-tylna-c-360-kabina-sokolka-st-34-i1440306806.html
      będzie pasowała do tej kabiny:
      http://www.bankfotek.pl/view/890742
      ta kabina wszystkie szyby ma w osobnych ramkach przykręcanych do głównych ram kabiny
    • Przez tomb2
      Poszukuje w trbie pilnym sybole lakierów do C-360 Głównie chodzi mi o zółty ktorym malowane były blachy. Jakby ktoś miał jeszcze symbol siwego (blok silnika) i kremowego (felgi) Będe bardzo wdzięczny.
      Pozdrawiam
    • Przez tomb2
      A więc szukam jakiejś nowej kabiny do mojej 60-tki teraz mam takie zerdzewiałe blaszane starocie więc czas na nowe blachy. Nie będę pakował w c-360 niewiadomo jakiej kasy ale może macie jakieś spostrzeżenia na temat rzemieślniczych kabin, na co zwrócić uwage jakich unikać ?
       
      Lekko zejde z tematu jaki kolor C-360 preferujecie ? Bo nowe blachy muszą być pomalowane oczywiście żółty czy czerwony
       
      Temat dotyczący starszych kabin:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/31223-stare-kabiny-wygluszanie-starszych-kabin/
    • Przez Logan93
      Witam. Nie wiem czy dokładnie powinien się ten temat znajdować.
      Potrzebuje wymiary lub link do uszczelek do kabiny Ursusa 4011 typu ORZESZEK. Kupiłem niedawno traktorek bez kabiny i postanowiłem odbudować go do oryginalnego stanu. Zakupiłem i kabinę i drzwi lecz niestety są bez uszczelek. 
    • Przez Celownik07
      Jak osiagnac taka wysokosc siedzenia jak na zalaczonym obrazku- to jest "fabryczna" wysokosc? Aktualnie u mnie lezy na plecaku a nie widze mozliwosci jakiejkolwiek regulacji. Dzis troche tam podlubalem : sworznie( te grube)  troche zpracowane ale nie jakos drastycznie- fabrycznie poblokowane, tulejki kompletne, sprezyny nie wyciagniete. Szukam jakiegos punktu zaczepienia od czego zaczac remont by osiagnac to co na zdjeciu. 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v