Skocz do zawartości
max2505

Przeróbka C-360 na 3p

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
max2505    1

wiem że z tą przeróbką wiąże się wymiana wałków sprzęgłowych w skrzyni.

Czy coś jeszcze jest do wymiany?

Czy koło zamachowe i rozrusznik od zwykłej 60 pasuje do silnika 3p??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinPykuS    62

A nie lepiej sprzedać C - 360 i trochę dołożyć i mieć już gotowego C - 360 3P a nie się bawić i prze mieniać... :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    54

Normalnie co jeden to lepszy hehe (z całym szacunkiem :P). Jak nie słysze o przeróbce 3p na 4p, to teraz tuning C 360 na 3p :P. Dołącze się do wypowiedzi kolegi Marcina i też proponuje sprzedać C 360 i poszukać dobrej 3p :P.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tommy66692    10

Chce powidziec ze u nas gosc posiada taką machine...Jest bardzo zadowolony..Dobrze sie z nim nieznam ale widze dosc czesto jak jeździ tym czyms...I powiem wam ze ładnie sie spisuje..Ale podobno miał jakies przeróbki w skrzyni...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzio16    0

Ja w swojej c360 zamontowałem nowy silnik perkinsa trzycylindrowy i jestem bardzo zadowolony. Przy przekładce trzeba wymienic wałki w skrzyni i kołnierz wsadzic do mocowania (taka przejsciówka), sam tego nie robiłem tylko zrobiono mi to w zakładzie naprawiającym ciągniki, zawiozłem ciągnik i nic mnie juz nie obchodziło oprócz zapłaty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max2505    1

chyba zę się ma za grosze ciągnik w stanie idealnym z podzespołami po kapitalnym remoncie użytkowany przez jedną normalną osobe i dziurą w bloku i chce się do niego włożyć inny silnik i nie chce się go oddać za grosze

 

P.S. irytują mnie wypowiedzi w stylu "Normalnie co jeden to lepszy hehe", a topic założyłem po to żeby uzyskać jakieś informacje , a nie zdenerwować się także na przyszłość proszę o udzielenie porad i informacji, ale bez takich "sentencji" hehe:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

tylko wez tez pod uwagę to ze ostatnio bylo sporo tematow o bezsensownych przeróbkach a ty nie wyjasniles czemu chcesz takiej przerobki dokonac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek116    3

aż tak źle jest z tym silnikiem że nie da sie poskładać???? przy moim dokładnie rik temu wytknoł kopyto na 2tłoku fakt że wywalił tuż obok filtrów paliwa ale ponizej mompy wtryskowej. ojciec pozbierał wszystkie fupki bloku jakie wyleciały i pospawaliśmy co się dało i na to mata szklana z żywicą i jest szczelnie. gożej jak poleciało w drógą strone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jak wał, wszysko ok, bo rok temu osobiście widziałem jak mojemu znajomemu 3 korb wypadł bokiem silnika i też posklejał ale początku wtrysku to już nie mógł ustawić ( wał był skręcony :) )

PS fajny widok jak się jedzie z tyłu a tu coś dla gościa z silnika wylatuje)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek    2

Witam

Powiedzcie mi jakie częsci trzeba wymienić w zwykłej 60-tce aby przerobić ją na 3p ???

Wiem ze na pewno silnik przystawka i jakieś wałki w skrzyni ale czy moglibyście napisać mi dokłądnie co potrzebuje i jakie sa przybliżone koszty takiej zmiany ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    177

To zależy za ile kupisz silnik,myślę że 4-5tyś wystarczy na całość.

Pytanie tylko po co? :blink:

Edytowano przez asharot

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Osalek    1

Szczerze mówiąc czy ta przeróbka jest na prawdę konieczna?

C 360 jest lepsza niż c 360 3p.

z własnego doświadczenia wiem bo posiadam c 360 a sąsiad c 360 3p .

360 3p jest zrywny i szybki to dwie jego zalety .. dobry do transportu dobry do pracy z turem dobry do zwożenia z pola rożnych rzeczy lecz do prac w polu typu orka talerzowanie czy do pracy z rozrzutnikiem czy beczkowozem po prostu sobie nie radzi tak jak c 360. Podczas orki pługiem 3 skibowym dużym na pochyłych terenach bo jestem z Bieszczad wiec nie ma tu równin to radzi sobie elegancko wszędzie idzie trojka . rozrzutnik ładujemy kopiato i to idzie jak rakieta.

Sąsiad pożyczył raz pług i próbował pokładać 360 3p to dwójką do spodu i ledwo ledwo szedł.. Osobiście polecam Ci generalny remont swojej c 360. Możesz nawet oddać ja do dobrego mechanika na minimalny rozwiert bloków wtedy od zetora możesz włożyć tuleje one sa minimalnie większe ze bd miał jeszcze większa moc. Ale bez kombinacji remont ci proponuje. Te pieniądze co miał byś wywalić w przeróbki silnik to możesz zainwestować w przedni napęd wtedy to Chodzi traktor jak się patrzy.

 

Szczerze ja tylko z własnego doświadczenie i obserwacji to piszę. Być może się mylę być może mam trochę racji .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    17

Zapomniałeś o najważniejszej zalecie 3p - spalanie. Pomysł zmiany silnika trochę bez sensu ale twoja sprawa. Też radził bym wyremontować c-360 a nie jakas zamiana na 3p :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamc330    115

Każdy swój sprzęt chwali :lol: . Ja osobiście wolałem kupić MF 255 niż c360 i tak zrobiłem :D Jeśli jest to c360 to po co kombinować zrobić remont i latać dalej :D

Edytowano przez adamc330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    17

Tak tylko że za mf trzeba dać chyba ponad 20tys a co to możesz kupić dwie c-360.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamc330    115

Ja byłem kiedyś oglądać c360 za 13 tyś 82 rok a szajs przednia oś i zwolnice do remontu :D Więc za dobrą c360 też trzeba zapłacić B)

Edytowano przez adamc330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek    2

wydaje mi się ze ja i tak w moją 60-tkę włorzę jakieś 15 tyś silnik perkinsa chce dlatego bo to ciągnik głównie do prac porządkowych i lekkich w polu typu brona wiec zalerzy mi na spalaniu zrywności i szybkości a nie aż tak bardzo na wielkiej mocy ;)

 

Moglibyście napisać mi czesci potrzebne do tej przeróbki bo chciałbym podjechać do sklepu i zrobić ich kalkulację ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal07    0

@OSALEK tzn. że 3p sobie nie radzi z rozrzutnikiem i beczkowozem pomyśl zanim coś napiszesz. Do pługa to fakt że lepszy c360 ale w talerzówce spokojnie lata 3p

 

@pronarek lepiej sprzedać c360 trochę dołożyć i kupić 3p w dobrym stanie pali bardzo mało(nie pisze ile bo znowu nie posiadacze 3p będą się ze mną kłócić że nie prawda)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek    2

za 15 tyś to liczę silnik remont całego tyłu zakup kabiny załorzenie wspomagania oraz przerobienie hydrauliki na niezalerzną z pompa od mtz napędzaną z koła pasowego przy silniku ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prometeusz    2

potrzebne są jeszcze tarcze sprzęgłowe, nie wiem jak docisk, może różnić się rozstawem dziur na szpilki wału korbowego, dwa elementy żeliwne coś w rodzaju przystawki do wspornika przedniej osi

lepiej sprzedaj 360 i kup 360 3p

a co do tego, że 360 jest silniejszy to wszystko zależy od stanu ciągników, ja mam 360 3p a kuzyn ma 360 i on nie dał rady wytargać HL 8 tonowej z pszenicą, a ja podczepiłem i poszedł

360 3p też nie jest szybszy, u mnie łapie 2350 obr\min i szybszy nie jest ale zrywniejszy to na pewno

spalanie, zacytuje ojca miał 360 i 360 3p od nowości- w orce 360 na dzień zbiornik to mało a w 360 jakieś 25, 30 litrów zostało, 3 skiby i kolczatka 3 wałkowa, orka na ciężkiej ziemi

tutaj widać

więc uciąg też ma dobry tylko trzeba umieć ustawić pług

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez RometOgar200
      Witam nie wiem, gdzie powinienem dać ten temat, ale myślę,że tutaj jest odpowiednie miejsce na to, a więc przechodząc do tematu zbliża się zima ,a ja po zamontowaniu turbiny nie mam jak włożyć oryginalne ogrzewanie i widziałem ostatnio w sklepie farelkę na 12v do zapalniczki i taką matę grzewczą ,którą wkłada się pod tapicerkę siedzenia. Jak myślicie zda to egzamin w 60-siątce, żeby szyby chociaż nie parowały, bo nie mam czasu, żeby w tym zrobić zabudowę podłogi i i ogrzewanie takie jak powinno być tzn, że normalna nagrzewnica i wiatrak.
      farelka podobna do tej http://allegro.pl/nagrzewnica-samochodowa-grzejnik-farelka-150w-12v-i7092304895.html#thumb/2
      a mata grzewcza podobna do tej http://allegro.pl/mata-grzewcza-grzejna-pod-tapicerke-12-v-komplet-i5951387177.html?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aquery&bi_c=Y2FtcGFpZ24AMzgzODQ2NDMAMjQzOTUyAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=17045e95-0222-4134-bcb9-faa6bdaf618a
    • Przez pioetek
      Tak jak w temacie myśle czy da rade jakoś przerobić układ kierowniczy w ursusie 4011 tak żeby wsadzić do niego wspomaganie elektryczne i czy jest to w ogóle możliwe proszę o was o pomoc
    • Przez sidkoz
      Prosze o kontakt z tym Panem od ursusa C360 4x4
       
      Program do doboru kół zębatych:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/172422-program-do-doboru-z%C4%99batek-w-przystawkach-nap%C4%99dowych/
    • Przez AgroKarwowo
      Mam pytanie czy ktoś kiedyś widział słyszał o przednim womie do 3p w jaki sposób wyprowadzić wałek z przodu?
    • Przez Ursusc360polska
      Witam ! Od pewnego czasu zastanawiam się nad założeniem wspomaganie do 3p, ma to być wspomaganie z siłownikiem przy silniku. Czy promień skrętu się zmniejszy a jeśli tak to o ile ? Dodam że wspomaganie będzie brane z strony sklep dla rolnika Agricola,
×