Skocz do zawartości
karol012011

Remont MTZ82

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Mtz82
karol012011    1

Witam mom dobrą ,,FUCHE'' śąsiad chce żebym z bratem wyremątował jego MTZ który jest w opłakanym stanie ,bo zobaczył mego jak odremątowałem i on też chciał by odświeżyć swoją maszyne i mam takie pytanie ile za to wziąć za godzine pracy czy za cały remąt, a trzeba tam wymienić;

-wszystkie oleje i smary

-przednie opony

-cała onstalacja(rozrusznik,lampy,przewody,akumulatory,przełączniki,alternator)

-pare uszczelek w silniku

-dobrze umuć,wyczyścić,rozebrać,pomalować i złożyć

 

ile za to mogę wziąć ,wszystkie części to będe brał w sklepie na jego rachunek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    41

za mniej jak 4-5 tysięcy to bym się za to nie zabierał, to żmudna, męcząca praca.

 

Z tymi zapłatami remontami to jest róznie jak somsiad ciepły to 4 lub 5 tys jak maruda to lepiej ręki nie dotykac powie że jak dołozy drugie 5 tys to kupi drugi.Ja troche remontuje kto się zna dobrze to się ceni ,Najgorzej ze znajomymi targojom sie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Z tego co pisałeś to jakoś bardzo dużo pracy nie ma, instalacja w ruskach też nie jest skomplikowana, ja całe malowanie i reszte wykonałbym za 2-2,5 tys, Tylko moja rada spisuj wszystko co kupujesz i bierz faktury, wtedy nikt nie będzie miał do nikogo pretensji. No i powiec od razu ile byś za to chciał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol012011    1

No troche jest pracy ,tak jak u mnie wydawało się ,że szybko zejdzie a wyszło dużo pracy .I jest oczxywiście dużo przecieków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymek85    11

Ja miesiąc temu robiłem remont w moim MTZ. Kapitalika silnika, wymiana niektórych zębatek i łożysk w skrzyni, remont hamulców, sprzęgła, wymiana pompy hydraulicznej, siedzenia i jeszcze parę innych pierdół i zapłaciłem za robociznę mechanikowi 1300zł oraz 20 litrów ropy. Ale jak widziałem ile miał roboty to sam bym się za takie pieniądze tego nie podioł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek2101    0

witam

ostatnio robiłem swojego MTZ

i tak jak już ktoś mówił za te 2500 to myślę ze bym się skusił ale to trzeba konkretnie ustalić co i jak. jeśli wszystkie części daje właściciel to bym robił B)

Edytowano przez piotrek2101

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez marekw1980
      Witam. Posiadam mtz od niedawna i do tej pory nie rozszyfrowalem jak uruchom. blokadę tylnego mostu. Dodam że przedniego napędu nie posiada. Szukałem ale żaden opis nie pasuje do mojego mtz. Czy może być ta blokada zalaczana pneumatycznie? W zal zdjęcia wyłącznika którego nie wiem od czego może być i wejścia powietrza tam gdzie powinno być niby oleju. Jak twierdzą niektórzy? 
      Proszę o jakieś podpowiedzi 


    • Przez marekw1980
      Witam. Jeszcze jeden temat wskaźnika paliwa. Wymienilem  zegar i pływak. I reakcja żadna w sumie. Albo czasem wskakuje na opór  albo leży na 0.
      Na przewodach napięcie 12 v przy pływaku i liczniku też. 
      Poproszę o jakieś porady. 
      Może ktoś schemat posiada
    • Przez panmino
      Kupiłem używanego Belarusa 1025.2 i ma on system dźwigni podnośnika, jak na zdjęciu. Podnoszenie i opuszczanie działa bardzo "tępo", a maszyna jest podnoszona i opuszczana dość gwałtownie, z wyczuwalnym szarpnięciem. Mam starszego Mtz 82 i tam działa to dużo łagodniej. Jak to u Was działa? Gdzie zajrzeć, czy coś jest nie tak? Przymierzam się do założenia Ehr na siłowniku elektrycznym od jednego z użytkowników tego forum i chciałbym wykluczyć popsuty rozdzielacz. 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Nikita_Bennet
      Witajcie, robił to ktoś?
      Jak się do tego dobrać aby nie rozwalić niczego, mam luz na tym co jest skierowany do tyłu ciągnika i chcę to zrobić zanim rozwali ten z przodu.
      MTZ 952.3.
      Jeden krzyżak to 20-60 zł max z tego co patrzę po allegro więc tyle co nic a jak zrobię to następne 6-7 lat będzie spokój.
      A i czy jest sens wstawiania takiego z kalamitką? Bo widzę że są takowe.
       
      No i o co chodzi z tymi wałkami - od 80 zł do ponad 200zł??
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.