Skocz do zawartości
karol012011

Remont MTZ82

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
mtz82
karol012011    1

Witam mom dobrą ,,FUCHE'' śąsiad chce żebym z bratem wyremątował jego MTZ który jest w opłakanym stanie ,bo zobaczył mego jak odremątowałem i on też chciał by odświeżyć swoją maszyne i mam takie pytanie ile za to wziąć za godzine pracy czy za cały remąt, a trzeba tam wymienić;

-wszystkie oleje i smary

-przednie opony

-cała onstalacja(rozrusznik,lampy,przewody,akumulatory,przełączniki,alternator)

-pare uszczelek w silniku

-dobrze umuć,wyczyścić,rozebrać,pomalować i złożyć

 

ile za to mogę wziąć ,wszystkie części to będe brał w sklepie na jego rachunek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    39

za mniej jak 4-5 tysięcy to bym się za to nie zabierał, to żmudna, męcząca praca.

 

Z tymi zapłatami remontami to jest róznie jak somsiad ciepły to 4 lub 5 tys jak maruda to lepiej ręki nie dotykac powie że jak dołozy drugie 5 tys to kupi drugi.Ja troche remontuje kto się zna dobrze to się ceni ,Najgorzej ze znajomymi targojom sie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Z tego co pisałeś to jakoś bardzo dużo pracy nie ma, instalacja w ruskach też nie jest skomplikowana, ja całe malowanie i reszte wykonałbym za 2-2,5 tys, Tylko moja rada spisuj wszystko co kupujesz i bierz faktury, wtedy nikt nie będzie miał do nikogo pretensji. No i powiec od razu ile byś za to chciał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol012011    1

No troche jest pracy ,tak jak u mnie wydawało się ,że szybko zejdzie a wyszło dużo pracy .I jest oczxywiście dużo przecieków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymek85    11

Ja miesiąc temu robiłem remont w moim MTZ. Kapitalika silnika, wymiana niektórych zębatek i łożysk w skrzyni, remont hamulców, sprzęgła, wymiana pompy hydraulicznej, siedzenia i jeszcze parę innych pierdół i zapłaciłem za robociznę mechanikowi 1300zł oraz 20 litrów ropy. Ale jak widziałem ile miał roboty to sam bym się za takie pieniądze tego nie podioł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek2101    0

witam

ostatnio robiłem swojego MTZ

i tak jak już ktoś mówił za te 2500 to myślę ze bym się skusił ale to trzeba konkretnie ustalić co i jak. jeśli wszystkie części daje właściciel to bym robił B)

Edytowano przez piotrek2101

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×