Zaloguj się, aby obserwować  
Bartlolomeo123

który ciągnik jest lepszy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
waldi32    0

moim skromnym zdaniem mtz.powody-tańsze cześci,nieduże spalanie,dokładając parę tys masz już mtz ok 2000r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Też uważam że MTZ. Jak znajdziesz jakiegoś w dobrym stanie to będzie nie do zajeżdzenia, i części dużo tańsze


Przetrząsaczo-zgrabiarka - kupię

Kuhn Haybob 360; GRS 25 lub podobne. Kontakt priv.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Pod względem komfortu to w tym deutzu masz wiekszy komfort niż w mtz z 91 r. Moim zdaniem mtz jest bardziej wytrzymalszy i części są do niego tanie sam wiem bo wujek ma mtz 82ts, po za tym spalanie niskie, wszysko praktycznie sam sobie naprawisz jak ci się coś zepsuje w mtz. Polecam mtz tylko jak bym kupował wolałbym dołozyc 5tys i kupic na orbitrolu i z biegami po prawej stronie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matus951    5

To żeś @Dominiczek powiedział, wytrzymalszy :lol: :lol: Silniki chłodzone powietrzem w tej seri są nie do zajechania. W Dx 110 mam 13,500 mth bez remontu i cyka jak szwajcarski zegarek. Spalanie jak na swoją moc ma małe, można przeczytać to w innych tematach. Części także nie są zbyt drogie i łatwo dostępne. Kabina duża, przestronna, dwuosobowa, super widoczność. Komfort bez porównania do MTZ. Ogólnie rzecz biorąc jeśli miałbym wybierać jeszcze raz ciągnik za takie pieniądze to bez wachania wziąłbym Dxa. :rolleyes:

Edytowano przez matus951

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarek6    1

uwarzam ze deutz jest lepszy pod karzdym wzgledem a tego mtz to chyba jakiś sonsiad sprzedaje ze tak daleko fotki robione :lol:


zawsze postaram sie jakoś pomuc.......
I nie bądźcie oporni na moje argumenty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tobi25    0

z zielonkiem nie wiem

sam mam MTZ 1 części są tanie i łatwo je zdobyć 2 nizbyt często się psuje 3 jeśli ma dużą kabinę to jest i wygodna 4 mało pali 5 jest szybki 6 dobrze pracuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    306

Nie no za takie pieniadze to bym brał DF. Będzie wygodniejszy, twadszy pewnie choć MTZ tez niczego nie brakuje. Ale najbardziej mnie przekonuje w tym DF przedni most i te buty co on ma B)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    128

Również postawibym na Deutz'a ciągnik o bardzo prostej konstrukcji ;)

Komfortem przewyższa nowego Belarusa ;)

Poza tym ma większą masę i jest dłuższy co za tym idzie stabilniejszy :)

Części są łatwo dostępne ;)

Edytowano przez MgrLukash

♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cholera wi czemu koleś sprzedaje tego deutza za takie niskie pięniądze a w takim stanie coś w nim jest podejżanem moim zdaniem. Nie problem jest kupic tani ciagnik tylko sztuka jest kupic taki ciągnik który jest tani a będzie dobrze chodził :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    128

Bo ten Deutz jest z konca lat 70' czyki kilkanaście lat starszy od MTZ :D


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    154
Cholera wi czemu koleś sprzedaje tego deutza za takie niskie pięniądze a w takim stanie coś w nim jest podejżanem moim zdaniem. Nie problem jest kupic tani ciagnik tylko sztuka jest kupic taki ciągnik który jest tani a będzie dobrze chodził :P

w kraju za 4 tygodnie, rejestracja itp no chyba że wystawi f.marża.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek72511    45

On 4 tygodnie jest w kraju, tam tam jest napisane, sam na początku tak przeczytałem, ale mówię te domy takie polskie i patrzę a tam jest napisane że 4 tygodnie w PL ;) Ja również byłbym za df, jakoś nie mam przekonania do Mtz;)

Edytowano przez Bartek72511

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez KubaMF
      Witam, po dłuższym czasie jednak rezygnujemy z poszukiwań zetora i ursusa. Dużo poczytaliśmy na temat wyżej wymienionych casów i fergusonów. I teraz jednak będziemy celować w te modele. I tu moje pytanie co waszym zdaniem będzie lepsze ? Budżet 75000-80000 zł, areał 20 ha z tendencją wzrostową. Ciekawi mnie głównie case, skrzynia jest bardzo fajna bo nie jakoś bardzo rozbudowania jak w mf i myślę że tym samym jest mniej awaryjna. Najbardziej ciekawi mnie silnik bo w każdym mx-ie jest ten sam silnik tam sama pojemność itp. Więc tu moje pytanie na jakieś podstawię jest tutaj zwiększana moc z każdym modelem, dawka paliwa ? Jak oceniacie która marka jest bardziej przyjemniejsza w jakiś naprawach, już przerabiałem tryliard razy który się bardziej psuje ale ja jestem zdanie że wszystko co by nie było się psuje, więc pytam się o koszty takie mniej więcej  Wiadomo że będzie głównym ciągnikiem i przeważnie to jakieś ciężkie prace. Dziękuje za pomoc w wyborze 
    • Przez TheJanekTV
      Witam. Przymierzam się do kupna jednego z tych ciągników. Są one moimi faworytami i chciałbym posłuchać opinii od was.
      Który z tych 2 wybrać?
      Ciagnik ma pracować z pługiem 4 skibowym obrotowym 4x40 lub 4x45
      Agregatem uprawowo siewnym na bronie wirującej 2.5m
      Bardzo istotne jest też że będzie używany w transporcie.
       
    • Przez Suzaku95
      Witam,
      W niedługim czasie myślę o zakupie ciągnika sadowniczego, ostatnio się trochę rozglądałem i znalazłem 2 ciekawe modele JD 5075GN i Claas Nexos 210. Ciągnik będzie głównie pracował przy kombajnie do porzeczki i opryskiwaczu.
      Interesuję mnie opinia użytkowników o powyższych modelach, podobnych do nich lub innych ciekawych ciągnikach tego typu.
    • Przez Nasters
      Witam tak jak w tytule szukam Ciągnika 110-130 km do 75 tys jako główny Ciągnik.Z góry dzięki za odpowiedzi
    • Przez siwy18_8
      Witam panowie . takie pytanko . Stoje przed zakupem uzywanego ciagnika . miałby byc to główny kon pociągowy na areał ok 55ha . cos w przedziale mocy 145-170 . panowie co polecicie ? chodzi głownie o bezawaryjnosc i obsługe bez jekiejs zbednej elektroniki która lubi sie popsuc . cenowo tak wolał bym sie zamknąc w 150 brutto . przeglądałem juz case , deutz fahr , mccormick , . . a moze polecicie cos ciekawego ?
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.