Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
pawel1234    1

witam

Jestem nowym posiadaczem takiego mf i mam problem z wskaznikiem poziomu paliwa nie wiem co jest zepsute bo cały czas wskazuje pół baku i jesli sie doleje np 5l to wskaznik wskazuje pełen bak po jakims czasie spadnie znaów na pół baku co moze byc zepsute?? Czy to jest pływak tylko czy cos jeszcze??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzeskun    2

Przyłączę się do tematu bo mam podobny problem w MF 6180 wskaźnik od poziomu paliwa skacze. Czasami jest dobrze a czasem skacze od zera do pełnego zbiornika. Nie ruszam tego bo nie wiem gdzie szukać pływaka lub jakiegoś innego czujnika i na którym zbiorniku bo są jakieś kabelki przy wlewie z tyłu i są jakieś kabelki pod stopką do kabiny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel1234    1

A moze bede ktos wiedział czy to jest dormalne ze w moim MF 6170 jak zaczne opuszczac przedni tuz to spada pod wpływem swego ciężaru(długo to trwa), a nie za pomoca docisku bo chyba te tłoki sa dwustronne??? A ja bede potrzebował do kiszonki w tym momecie docisk musi byc ,bo np mam zrobiony tuz w ursusie 914 to jak mam zaczepiony spych i zacznę z puszczać to jak dam docisk to az przednie koła moze podnieś. A moze cos jest zepsutego w mf prosze o rady.

Z góry dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

grzeskun    2

Po pierwsze zobacz czy do przedniego tuza masz podłączone 2 przewody do jednego siłownika jeśli jest tylko jeden to masz siłowniki jednostronnego działania. Tak jest u mnie podnosi do góry natomiast na dół idzie pod własnym ciężarem.Jeśli masz 2 przewody a mimo tego idzie wolno to z tyłu ciągnika po prawej stronie od wyjść hydraulicznych jest takie pokrętło małe od szybkości przepływu oleju. Takie z oznaczeniem + z jednej strony z drugiej -. Przekręć tym pokrętłem i powinno być ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel1234    1

no wlasnie mam jeden przewód ale do tego włącznika tuza po prawej stronie obok silnika idą 2 przewody od ciagnika dopiero z tego wlącznika idzie tylko 1 przwód do tuz, moze jest cos zle podłaczone ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel1234    1

A mam takie pytanie dotyczące skrzyni w moim mf 6170 słyszałem ze duzo osób mowi ze ma 4 biegi pod obciążeniem, wiec mam pytanie o co z tymi "biegami pod obciążeniem" i jakie to sa biegi w moim mfie. (mam skrzynie 32/32)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek72511    41

Bo w mfach są dwie skrzynie 32x32. Jedna to, że na pierwszej gałce masz biegi 1-4 i przełącznik żółw zając a na drugiej grupy biegów A i B i wsteczne, i wszystko przerzucane ze sprzęgłem. 4 biegi pod obciążeniem ma skrzynia dynashift, są one w gałce przy kierownicy, i po prostu na tej gałce co normalnie było A i B jest tylko przód i tył;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel1234    1

witam ponownie :) Znów mam problem wiec kolejny raz proszę o pomoc:

1Mam problem z wymianą filtra paliwa w mf 6170 bo jak zacząłem odkręcać to zaraz paliwo mi zaczęło cieknąc po ręce wiec mam pytanie czy cos ja zle robie czy to jest dormalne ze paliwo cieknie podczas wymiany filtra?????

2Zacząłem sie bawić z przednimi reflektorami na dachu bo 2 swiatła nie swieciły ale reszta była ok i po chywili cos zle zrobiłem i mi bezpiecznik siadł( słyszałem)i tez wszystkie przednie reflektory na dachu mi siadły a teraz nie wiem gdzie jest skrzynka z wszystkimi bezpiecznikami??? Proszę o pomoc. Z góry dziękuje.Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    673

Bo w mfach są dwie skrzynie 32x32. Jedna to, że na pierwszej gałce masz biegi 1-4 i przełącznik żółw zając a na drugiej grupy biegów A i B i wsteczne, i wszystko przerzucane ze sprzęgłem. 4 biegi pod obciążeniem ma skrzynia dynashift, są one w gałce przy kierownicy, i po prostu na tej gałce co normalnie było A i B jest tylko przód i tył;)

 

a przypadkiem wszystkie modele tej serii nie mialy skrzyni Dynashift?? i chyba w kazdym wtedy jest dzwignia polbiegow przy kierownicy, a skrzynie roznily sie tylko tym, ze byl rewers mechaniczny po prawej stronie siedzenia lub elektrohydrauliczny przy kierownicy. z takimi przynajmniej ja sie spotkalem. byc moze byla skrzynia Powershift, ale ja takiej nie widzialem w tych modelach.



Valtra - Your Working Machine

http://www.youtube.com/user/Henius91 moje filmy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Elektrohydrauliczny jest również montowany w serii 6100, tylko że trzeba używać go ze sprzęgłem. Wszystko zależało od wersji mogłeś mieć model 6140 dyna shift 32/32 albo 6160 Speed shift 16/16 z z rewersem mechanicznym albo Elektrohydrau...


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel1234    1

Mam pytanie czy mf serii 61XX jest tak samo jak w starszych seriach np 31XX ze nie mozna w czsie jazdy zmieniać biegow z A na B ???

Z gory dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek72511    41

Jeśli jest to skrzynia 32x32 , ale nie dynashift to nie można zmieniać, zresztą masz półbieg i możesz nim operować w czasie jazdy to po co chcesz jeszcze grupy zmieniać? Ale ogólnie dużo modeli serii 61XX jest wyposażona w skrzynię dynashift, wtedy masz 32x32 i to na jednym biegu masz 4 półbiegi bez sprzęgła i nimi sobie operujesz kiedy chcesz;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek72511    41

Dokładnie, zmieniane są gałką przy kierownicy bez sprzęgła. Były one montowane w ciągnikach od 93 roku, jednak nie oznacza to że każdy wyprodukowany był wyposażony w tą skrzynię, bo montowane były wszystkie 3 rodzaje skrzyn;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    17

Widzę, że kolega ma 3085 czym się różni od 3080? Tym, że ma sprężarkę?? Jak się ciągnik sprawuje i który rocznik jeśli można wiedzieć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pepe2
      Kolega zakupił taki ciągnik , jest to prawie to samo co mf 255 tylko podstawowa różnica to skrzynia biegów , jest tam 12 biegów do przodu i półbieg pod obciążeniem załączany hydraulicznie ?..., ciągnik z 1985 roku , miał ktoś do czynienia z taką skrzynią ? jeśli tak to niech napisze czego się spodziewać  , czy to jakiś bubel czy udana konstrukcja .
    • Przez mateo105
      Panowie mam pytanie w ktorym miejscu dokladnie sie wpiac manometrem aby sprawdzic jakie cisnienie wytwarza pompa hydrauliczna? w w ktorym miejscu pompa zebata? prosze o pomoc
    • Przez Mateo905
      Witam,
      mam problem z moim Masseyem 6120 Dynashift 32x32, rewers przy kierownicy. Wytarł się wodzik od rewersu, tzn nie wrzucał biegów do przodu, do tyłu jeszcze jakoś mu się udawało. Ciągnik rozpołowiłem, wodzik został wymieniony i ten problem zniknął. Pojawił się inny: po puszczeniu sprzęgła, bez żadnego biegu, czyli na luzie, ciągnik aż przygasa, strasznie się męczy, czuć jakby go coś hamowało. Wciskam sprzęgło: silnik pracuje lekko. Biegi udaje się włączyć, ciągnik jeździ do przodu i do tyłu, jednak kiedy podczas jazdy wciskam sprzęgło, to prawie staje w miejscu, tak jakby miał wciśnięty hamulec. Można włączyć WOM, podnośnik również działa. Zauważyłem też, że wraz ze zmianą półbiegów zmienia się obciążenie silnika, tzn na jednym z półbiegów przygasa znacznie mocniej niż na pozostałych.
      Przed wymianą tego wodzika wszystkie inne podzespoły (poza rewersem oczywiście) działy normalnie. Macie jakiś pomysł, gdzie szukać przyczyny? Nie zrobiłem jeszcze pomiarów ciśnień, bo stwierdziłem, że podczas postoju w garażu na czas remontu raczej nie padła pompa, ale w przyszłym tygodniu postaram się załatwić manometry i te ciśnienia zmierzyć. Jakieś wskazówki, co jeszcze sprawdzić?
    • Przez Preedom
      Witam,
      po wymianie oleju hydrauliki (Fusch Agrifarm STOU 10W30) i filtra oleju świeci się czerwona kontrolka od braku ciśnienia w skrzyni biegów oraz zielona kontrolka napędu na cztery koła. 
      Nie da się:
      - zmienić żółw/zając (cały czas żółw)
      - nie da się wyłączyć napędu na cztery koła
      Działa:
      - Podnośnik
      - wspomaganie kierownicy
      - sprzęgło
       
      Ktoś ma jakieś pomysły? Od czego zacząć diagnozę?
       
    • Przez mirek18
      Witam serdecznie, 
      mam problem z hydrauliką w moim MF-255 działa w nim tylko jedno gniazdo zewnętrzne hydrauliki.  Przewody do rozdzielacza pod siedzeniem są sztywne (rurka). Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.