Skocz do zawartości

Polecane posty

pawel1234    1

witam

Jestem nowym posiadaczem takiego mf i mam problem z wskaznikiem poziomu paliwa nie wiem co jest zepsute bo cały czas wskazuje pół baku i jesli sie doleje np 5l to wskaznik wskazuje pełen bak po jakims czasie spadnie znaów na pół baku co moze byc zepsute?? Czy to jest pływak tylko czy cos jeszcze??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzeskun    2

Przyłączę się do tematu bo mam podobny problem w MF 6180 wskaźnik od poziomu paliwa skacze. Czasami jest dobrze a czasem skacze od zera do pełnego zbiornika. Nie ruszam tego bo nie wiem gdzie szukać pływaka lub jakiegoś innego czujnika i na którym zbiorniku bo są jakieś kabelki przy wlewie z tyłu i są jakieś kabelki pod stopką do kabiny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel1234    1

A moze bede ktos wiedział czy to jest dormalne ze w moim MF 6170 jak zaczne opuszczac przedni tuz to spada pod wpływem swego ciężaru(długo to trwa), a nie za pomoca docisku bo chyba te tłoki sa dwustronne??? A ja bede potrzebował do kiszonki w tym momecie docisk musi byc ,bo np mam zrobiony tuz w ursusie 914 to jak mam zaczepiony spych i zacznę z puszczać to jak dam docisk to az przednie koła moze podnieś. A moze cos jest zepsutego w mf prosze o rady.

Z góry dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

grzeskun    2

Po pierwsze zobacz czy do przedniego tuza masz podłączone 2 przewody do jednego siłownika jeśli jest tylko jeden to masz siłowniki jednostronnego działania. Tak jest u mnie podnosi do góry natomiast na dół idzie pod własnym ciężarem.Jeśli masz 2 przewody a mimo tego idzie wolno to z tyłu ciągnika po prawej stronie od wyjść hydraulicznych jest takie pokrętło małe od szybkości przepływu oleju. Takie z oznaczeniem + z jednej strony z drugiej -. Przekręć tym pokrętłem i powinno być ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel1234    1

no wlasnie mam jeden przewód ale do tego włącznika tuza po prawej stronie obok silnika idą 2 przewody od ciagnika dopiero z tego wlącznika idzie tylko 1 przwód do tuz, moze jest cos zle podłaczone ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel1234    1

A mam takie pytanie dotyczące skrzyni w moim mf 6170 słyszałem ze duzo osób mowi ze ma 4 biegi pod obciążeniem, wiec mam pytanie o co z tymi "biegami pod obciążeniem" i jakie to sa biegi w moim mfie. (mam skrzynie 32/32)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek72511    44

Bo w mfach są dwie skrzynie 32x32. Jedna to, że na pierwszej gałce masz biegi 1-4 i przełącznik żółw zając a na drugiej grupy biegów A i B i wsteczne, i wszystko przerzucane ze sprzęgłem. 4 biegi pod obciążeniem ma skrzynia dynashift, są one w gałce przy kierownicy, i po prostu na tej gałce co normalnie było A i B jest tylko przód i tył;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel1234    1

witam ponownie :) Znów mam problem wiec kolejny raz proszę o pomoc:

1Mam problem z wymianą filtra paliwa w mf 6170 bo jak zacząłem odkręcać to zaraz paliwo mi zaczęło cieknąc po ręce wiec mam pytanie czy cos ja zle robie czy to jest dormalne ze paliwo cieknie podczas wymiany filtra?????

2Zacząłem sie bawić z przednimi reflektorami na dachu bo 2 swiatła nie swieciły ale reszta była ok i po chywili cos zle zrobiłem i mi bezpiecznik siadł( słyszałem)i tez wszystkie przednie reflektory na dachu mi siadły a teraz nie wiem gdzie jest skrzynka z wszystkimi bezpiecznikami??? Proszę o pomoc. Z góry dziękuje.Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    746

Bo w mfach są dwie skrzynie 32x32. Jedna to, że na pierwszej gałce masz biegi 1-4 i przełącznik żółw zając a na drugiej grupy biegów A i B i wsteczne, i wszystko przerzucane ze sprzęgłem. 4 biegi pod obciążeniem ma skrzynia dynashift, są one w gałce przy kierownicy, i po prostu na tej gałce co normalnie było A i B jest tylko przód i tył;)

 

a przypadkiem wszystkie modele tej serii nie mialy skrzyni Dynashift?? i chyba w kazdym wtedy jest dzwignia polbiegow przy kierownicy, a skrzynie roznily sie tylko tym, ze byl rewers mechaniczny po prawej stronie siedzenia lub elektrohydrauliczny przy kierownicy. z takimi przynajmniej ja sie spotkalem. byc moze byla skrzynia Powershift, ale ja takiej nie widzialem w tych modelach.



Valtra - Your Working Machine

http://www.youtube.com/user/Henius91 moje filmy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Elektrohydrauliczny jest również montowany w serii 6100, tylko że trzeba używać go ze sprzęgłem. Wszystko zależało od wersji mogłeś mieć model 6140 dyna shift 32/32 albo 6160 Speed shift 16/16 z z rewersem mechanicznym albo Elektrohydrau...


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel1234    1

Mam pytanie czy mf serii 61XX jest tak samo jak w starszych seriach np 31XX ze nie mozna w czsie jazdy zmieniać biegow z A na B ???

Z gory dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek72511    44

Jeśli jest to skrzynia 32x32 , ale nie dynashift to nie można zmieniać, zresztą masz półbieg i możesz nim operować w czasie jazdy to po co chcesz jeszcze grupy zmieniać? Ale ogólnie dużo modeli serii 61XX jest wyposażona w skrzynię dynashift, wtedy masz 32x32 i to na jednym biegu masz 4 półbiegi bez sprzęgła i nimi sobie operujesz kiedy chcesz;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek72511    44

Dokładnie, zmieniane są gałką przy kierownicy bez sprzęgła. Były one montowane w ciągnikach od 93 roku, jednak nie oznacza to że każdy wyprodukowany był wyposażony w tą skrzynię, bo montowane były wszystkie 3 rodzaje skrzyn;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    17

Widzę, że kolega ma 3085 czym się różni od 3080? Tym, że ma sprężarkę?? Jak się ciągnik sprawuje i który rocznik jeśli można wiedzieć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez restrukturyzacja2016
      Hej, ciągnik (MF 3060) pilnie potrzebuje wymiany ogumienia. Wiem, że był już takie tematy, ale ten będzie wyjątkowy.
      Stwierdziłem, że felgi - zarówno na przodzie jak i na tyle - są większe niż oryginalne. 
      Mowa jest o R38 z tyłu oraz R28 z przodu.
      Nie wiem, dlaczego są one inne niż powinny być, ale pytanie brzmi :
      Jakie ogumienie mogę zakupić? Nie ukrywam, że chciałbym coś szerszego niż mam.
      W chwili obecnej są 15.5 R38 z tyłu i 320/70 R28 z przodu. Wiem, że oryginalne powinny mieć numery 18.4-30 oraz 12.4-24.
      Czy mam szukać takie jak pasują na moje felgi? Czy może takie jak pisze na stronie, że powinny w nim być. Jakie ma to znaczenie? W jakich cenach będzie coś z "środkowej półki"? Na przód przydałyby się jakieś konkretniejsze, bo będą musiały znosić ciężary dźwigane turem. Oczywiście, wystarczą diagonalne.
    • Przez BenT
      Witam.
      Zakładał ktoś może zegar ciśnienia oleju do silnika mwm? interesował by mnie jakiś schemat i jaki gwint.
      Drugie moje pytanie odnośnie nawiewu. Na 1 i 2 biegu nawiew dmucha na 3 nic miał ktoś może z tym styczność?
    • Przez tomek44
      Witam jestem właścicielem MF 4235 od niedawna. Mam problem z rewersem mechanicznym otóż przy przesuwaniu dźwigni rewersu do przodu od czasu do czasu (średnio co 5 przesunięcie) występuje zgrzyt , przesuwając dźwignie do tyłu nie dzieje się nic, wchodzi ładnie. Czy jest to zużyty synchronizator czy problem tkwi gdzie indziej a może po prostu taka już jego uroda... Z góry dziękuje za odpowiedź. 
    • Przez MichalP
      Witam
      Koledze jakie parametry powinny mieć wtryskiwacze w 6170. Nie daje mi spokoju poddymianie mojego ciągnika i chce sprawdzić czy  z nimi jest wszystko oki.
       
    • Przez Adam11
      Witam, zapraszam do filmu, robimy wspomagania elektryczne też do MF, zapraszam do pytań 
       
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.