Skocz do zawartości
resetom

Mocowanie siłownika MTZ 82

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Mocowanie
resetom    0

Witam. Mam problem , szukałem na forum ale niestety nie znalazłem nic co mogło by mi pomóc , więc zakładam nowy temat.

Jak zamontować siłownik w mtz 82 jeśli w przednim napędzie ( osi przedniej ) nie ma dziur do montażu , mam je wywiercić ?

 

2 pyt. Czy w zbiorniku do oleju występuje u dołu i u góry jakiś zawór ? Czy trzeba tylko trójnik wstawić ?

 

Proszę o szybką pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianmmmm    0

Najlepiej wyspawać taką przystawkę i przykręcić do mechanizmu różnicowego i jakąś obejmę zrobić i zakręcić na osi tak żeby to stabilnie było. Bo raczej w wywierceniem otworów i nagwintowaniem może być problem w tych starszych napędach bo są cieńsze ścianki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
resetom    0

Dzięki ! damianmmmm

A znasz może odpowiedź na drugie pytanie ? Nie chciałbym się za to brać bez wiedzy , przynajmniej takiej . Coś źle podłączę i będzie boom ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

damianmmmm    0

Nie musisz wpinać się do głównej hydrauliki, bo wtedy byś musiał dać zawór redukujący ciśnienie na orbitroll, wystarczy że podłączysz się do pompy wspomagania oryginalnej i dodatkowy zbiorniczek 3litry na olej dołożyć i po sprawie.

Edytowano przez damianmmmm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
resetom    0

A mógłby Pan wysłać schemat jak to zrobić ? Bo mam problem taki że : gdy stoi w miejscu to kierownicą z łatwością skręcam ale gdy jadę jest tak jakby blokada w pewnym miejscu i muszę tak sięknąć kierownicą żeby skręcić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    57

a nie da się tego tak zrobić że przewody zamiast do tego siłownika przy serwo to podpiąć do siłownika takiego jak w orbitrolu?

Coś mi tu jednak jakiś głos wewnętrzny podpowiada że to nie zadziała :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×