resetom

Mocowanie siłownika MTZ 82

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Mocowanie
resetom    0

Witam. Mam problem , szukałem na forum ale niestety nie znalazłem nic co mogło by mi pomóc , więc zakładam nowy temat.

Jak zamontować siłownik w mtz 82 jeśli w przednim napędzie ( osi przedniej ) nie ma dziur do montażu , mam je wywiercić ?

 

2 pyt. Czy w zbiorniku do oleju występuje u dołu i u góry jakiś zawór ? Czy trzeba tylko trójnik wstawić ?

 

Proszę o szybką pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianmmmm    0

Najlepiej wyspawać taką przystawkę i przykręcić do mechanizmu różnicowego i jakąś obejmę zrobić i zakręcić na osi tak żeby to stabilnie było. Bo raczej w wywierceniem otworów i nagwintowaniem może być problem w tych starszych napędach bo są cieńsze ścianki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
resetom    0

Dzięki ! damianmmmm

A znasz może odpowiedź na drugie pytanie ? Nie chciałbym się za to brać bez wiedzy , przynajmniej takiej . Coś źle podłączę i będzie boom ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

damianmmmm    0

Nie musisz wpinać się do głównej hydrauliki, bo wtedy byś musiał dać zawór redukujący ciśnienie na orbitroll, wystarczy że podłączysz się do pompy wspomagania oryginalnej i dodatkowy zbiorniczek 3litry na olej dołożyć i po sprawie.

Edytowano przez damianmmmm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
resetom    0

A mógłby Pan wysłać schemat jak to zrobić ? Bo mam problem taki że : gdy stoi w miejscu to kierownicą z łatwością skręcam ale gdy jadę jest tak jakby blokada w pewnym miejscu i muszę tak sięknąć kierownicą żeby skręcić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    163

a nie da się tego tak zrobić że przewody zamiast do tego siłownika przy serwo to podpiąć do siłownika takiego jak w orbitrolu?

Coś mi tu jednak jakiś głos wewnętrzny podpowiada że to nie zadziała :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez gregory81
      Witam wszystkich.
      Mam pytanie odnośnie EGR-u w Belarusach (tak zwana wersja 4) . Jak go się zaślepi to trzeba coś zmieniać w ustawieniach komputera? Może ktoś to już przerabiał.
    • Przez xmatixxx
      Witam wie ktoś morze jak ustawic zapłon w mtz 84r.Mam taki problem ze od rozrusznika niechce zapalic a na zaciag wustarczy mu 1 metr i pali bez problemu i ten problem wystepuje naewt gdy jest zagrzany
    • Przez Massey294s
      Proszę o pomoc. Ciągnik lekko dymił na czarno więc tata wyjął wtryski,kupił nowe końcówki i dał do regulacji (trochę przechulały istwierdził że nie będzie żałował). Po wymianie dymi jak z lokomotywy. Pompiarz ustawił wtryski na początek otwarcia 180( jednostki nie pamiętam). Czy to nie za mało? Tylko to mi przychodzi na myśl. Nigdzie nie mogę znaleźć wartości odpowiadającej temu silnikowi. Przypomnę że chodzi o mtz 952.3 turbo
       
      Dodam, że problem występuje przy zmianie obrotów lub już przy najdelikatniejszym obciążeniu, przy biegu jałowym bez zmiany obrotów wcale nie widać spalin. Spaliny są koloru czarnego.
    • Przez aaaaaaaaaaaaa12
      robię hydraulikę w swoim mtz i chcę wywalić rozdzielacz pod siedzeniem i mam dylemat
      przewód A mam zaślepić i zostają mi B i C który zaślepić a który podłączyć pod siłownik logika podpowiada mi że B pod siłownik ale wole spytać i nie patrzcie na strzałki zdjęcie z neta

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.