Skocz do zawartości
resetom

Mocowanie siłownika MTZ 82

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Mocowanie
resetom    0

Witam. Mam problem , szukałem na forum ale niestety nie znalazłem nic co mogło by mi pomóc , więc zakładam nowy temat.

Jak zamontować siłownik w mtz 82 jeśli w przednim napędzie ( osi przedniej ) nie ma dziur do montażu , mam je wywiercić ?

 

2 pyt. Czy w zbiorniku do oleju występuje u dołu i u góry jakiś zawór ? Czy trzeba tylko trójnik wstawić ?

 

Proszę o szybką pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianmmmm    0

Najlepiej wyspawać taką przystawkę i przykręcić do mechanizmu różnicowego i jakąś obejmę zrobić i zakręcić na osi tak żeby to stabilnie było. Bo raczej w wywierceniem otworów i nagwintowaniem może być problem w tych starszych napędach bo są cieńsze ścianki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
resetom    0

Dzięki ! damianmmmm

A znasz może odpowiedź na drugie pytanie ? Nie chciałbym się za to brać bez wiedzy , przynajmniej takiej . Coś źle podłączę i będzie boom ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

damianmmmm    0
(edytowany)

Nie musisz wpinać się do głównej hydrauliki, bo wtedy byś musiał dać zawór redukujący ciśnienie na orbitroll, wystarczy że podłączysz się do pompy wspomagania oryginalnej i dodatkowy zbiorniczek 3litry na olej dołożyć i po sprawie.

Edytowano przez damianmmmm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
resetom    0

A mógłby Pan wysłać schemat jak to zrobić ? Bo mam problem taki że : gdy stoi w miejscu to kierownicą z łatwością skręcam ale gdy jadę jest tak jakby blokada w pewnym miejscu i muszę tak sięknąć kierownicą żeby skręcić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    141

a nie da się tego tak zrobić że przewody zamiast do tego siłownika przy serwo to podpiąć do siłownika takiego jak w orbitrolu?

Coś mi tu jednak jakiś głos wewnętrzny podpowiada że to nie zadziała :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ziomekq
      Witam jako,że mój stary rozdzielacz juz mocno przecieka, hałasuje, i puszcza mam zamiar zmienić go na taki:http://allegro.pl/rozdzielacz-hydrauliczny-40l-3-z-sekcja-plywajaca-i4076419476.html teraz takie pytanie: czy będzie pasował?,jak nie to jaki inny z sekcja plywajaca. W hydrauliczne nic nie zmieniane, Wywalony tylko ten regulator z pod siedzenia. Pozdrawiam
    • Przez Alchemik
      W czasie pracy ładowarką, gdy pociągniemy za dźwignię, żeby podnieść  ramię, lub ładowarkę na "łapach" w pierwszym momencie zamiast unoszenia to mamy gwałtowne opadanie kilka cm w dół  ( z 1000kg w łyżce podejrzewam że obecnie mogłaby się ładowarka przewrócić przy maksymalnym wysięgu, a przy ładowaniu normalnych ładunków przedni lemiesz odrywa się na moment od ziemi.... )
      ładowarka jak kolegi zwc18 z forum:

      schemat hydrauliki na 95% jak tu:
      schemat
      Problem się nasila z biegiem czasu, mimo, że pracuje sporadycznie.  Ramiona same nie opadają - 500kg można za zgaszonym silniku zostawić na kilka godzin, minimalnie opadnie, ruchy ramion przy pracy są dosyć szybkie, czasami silnik nawet pracuje na za niskich obrotach ze względu na szybkie ruchy ramion.
      Gdzie szukać przyczyny?
      - zatrzaski hydrauliczne przy siłownikach?
      - rozdzielacz (który?)
      - zawory przelewowe, bezpieczeństwa w rozdzielaczach?
      - zawór łączący pompy zasilające przy rozdzielaczu?
       
    • Przez Eryko
      Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

    • Przez audi80b4
      zaczeło mi ostatnio spadać ciśnienie oleju w belarusie 952 na czerwone pole wiem gdzie się zwiększa trzeba wykręcić ten korek przy filtrze i jest tam taka śruba na śrubokręt ale nie wiem w którą strone się zwiększa w którą strone mam kręcić zeby zwiększyć ciśnienie oleju i ile ma być na rozgrzanym?
    • Przez KubAE86
      Witam posiadam MTZ 82 pronar z 1996r, problem w nim jest taki że cisnienie oleju w cięższych pracach na zegarze szybko spada, gdy po nocnym postoju i odpaleniu wskazuje 3,5 - 4 atm tak po godzinnej robocie zegar wskazuje już z 1 atm czy da się pompę jakoś podkręcic czy tylko nowa? Główny problem to taki że tak jak i spada ciśnienie tak i jednakowo spadają obroty silnika.  1.5h pracy z pługiem  i silnik chodzi jak by sie miał zaraz rozpaść.(Nie traci mocy). Po ostygnięciu silnik znowu pracuje jak nowo narodzony. Czy ktoś wie co się dzieje dół silnika do roboty czy może coś innego ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.