Skocz do zawartości

Pomoc w zakupie C-360 i pochodnych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z góry przepraszam jeśli w złym dziale ale nie wiem gdzie to wcisnąć. Mianowicie chodzi mi o tą C-360 http://otomoto.pl/ursus-c-360-A215657.html mam do dość blisko tylko nie wiem czy opłaca się brać za tą cene ? Oczywiście coś bym tam utargował z tych 11 tys. Tam pisze że silnik po 6000 mth jak on może wyglądać?

Opublikowano

11 tys to nawet znośna cena ale te 6000 mth może już oznaczać remont silnika. Po za tym opony dobre i na zniszczoną nie wygląda chociaż widać że trochę odmalowana ale to i tak norma. Skoro masz blisko to opłaca się przejechać i dokładnie sprawdzić.

Opublikowano

poszedł 25 wrzesnia jak dzwoniłem to mówił że przed chwilą odjechał właśnie ;/

 

można zamknąć

Opublikowano

Ja wiem 40 ale w kiepskim stanie wizualnym silnik i skrzynia ok ale reszta to sie ledwo kupy trzyma,za to cena w miare przystępna bo troszke ponad 4000 za nią chce teraz stoi w pokrzywach ale odpala bez problemu,i tu moje pytanie czy warto było by to kupić i wyremontować ?

z tym że tak jak pisałem wcześniej ruszyc trzeba wszystko oprócz silnika i skrzyni

Gość Profil usunięty
Opublikowano

A na pewno silnik i skrzynia o.k.? ;)

same podzespoły to pikuś,czyli opłaca się,co dostaniesz za 4koła teraz,chyba że będziesz płacił komuś za robotę z tym.

Opublikowano

Tak skrzynia i silnik ok wiem bo ten ciagnik jest mojego znajomego który delikatnie mówiąc zaglada dość czesto do kieliszka wiec wiem co i jak. Jesli już miał bym to naprawiać to wszystko bede robił sam wiec dodatkowe koszty odchodzą tylko cześci,a swoją drogą ile moze kosztować remont przedniego zawieszenia bo w tej chwili ma 2 obroty luzu ?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

bede robił sam a swoją drogą ile moze kosztować remont przedniego zawieszenia bo w tej chwili ma 2 obroty luzu ?

 

to na robocie sporo zaoszczędzisz,

oryginalna przekładnia i kostki do kolumny do 4011 kupisz max za 2stówki w sklepie,

przez to masz luz nie przez przód.

nowa kolumna z 360 to 9stówek plus wycinanie pod kolumne,ale efekt nie do porównania :P

Opublikowano

panowie ja mam podobny problem mam na oku C4011 za nieco ponad 4000 do remontu w zasadzie bardziej wizualnego dlatego ze silnik i skrzynia jest ok wiem napewno bo to ciagnik znajomego do naprawy jest przednie zawieszenie bo ma straszny luz ,błotniki do wymiany maska też i cała instalacja no i tylne opony reszta puki co trzyma sie kupy wstawie link ciagnika w podobnym stanie http://moto.allegro.pl/ursus-c-4011-interesujaca-oferta-i2774127442.html

i tu moje pytanie czy warto ładować pieniądze w taki ciagnik i bawic sie w remonty ?

Opublikowano

o w 4011 z tego linku to bym na pewno nie wzioł bo 4011 to już ciężko o część jeszcze ten boski układ kierowniczy tam na pewno silnik do remontu simeringi już pewnie po parciałe za dużo do roboty moim zdaniem sam kupiłem taką za 5 tyś silnik zajechany i blachy do wymiany ale c360 to wszystko do niej masz a te 4011 to już nie ten rok

Opublikowano

zle mnie zrozumiałeś ja nie chce kupić ciągnika z tego linku !!

znajomy ma na sprzedaż 4011 który jest w ciągłej eksploatacji silnik i skrzynia jest ok tylko po zewnetrznej wyglada podobnie jak ten na zdjeciu no moze ciut lepiej tak że jesli chodzi o remont to tylko to co opisałem wyżej silnika i skrzyni nie trzeba robić

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Wcale nie jest ciężko o części do 4011 - bo niby dlaczego miało by być,

co do silnika nie musi być do remontu,

ja bym wzioł dobre i odreanimować cudo technologi z lat 60tych,ona jeszcze może długo śmigać,kolumne wrzucisz od 360 i jazda.

Edytowane przez esgreg
Opublikowano

no jedynie właśnie przerobić na c360 lub ja jak u znajomego zrobiłem wyciąć i wstawić orbitrol jeżeli silnik dobry i skrzynia to bierz chociaż ja jeszcze nie spotkałem 4011 że skrzynia zajechana tak jak te stare zetory wytrzymałem jak kamień wiec jeśli tylko wygląd to ja bym się nie zastanawiał ja kupiłem taką że już 10 tyś włożone a jeszcze plecak nie założony ani blach nie ma

Opublikowano

ktoś kiedyś mi mówił że sworzeń i tulejki powinny pasować czy coś tam przerobić i podejdą od przodka od c328 takie ten okrągły ale jak z cenami to nie wiem może od starych zetorów będzie coś pasować a do samego układu pod bakiem to ja bym tego nawet nie próbował naprawiać tylko wyciąć i wstawić orbitrol albo od c360 tylko więcej roboty z tym ukladem od 60

Opublikowano

Są części do przodka od 4011

Sworzeń zwrotnicy koło 90 zł

Tulejki koło 40 zł

osłona sworznia gumowa koło 40 zł

Ja wymieniałem teraz nie dawno i razem końcówkami drążków i tulejami oporowymi sprężyn zapłaciłem nie całe 400 zł

:P Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v