Zaloguj się, aby obserwować  
hoodoowca

Prawa półoś się wysunęłą.

Polecane posty

hoodoowca    39

Tak jak w temacie -zauważyłem dziś że prawa półoś na moście stożkowym wysunęła się o 2 ząbki śruby dociągające były lekko poluzowane.Odkręciłem śruby i próbowałem wepchnąć ale się nie dało.Może ktoś mi pomoże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

jeszcze jest pokrywka na 4 śrubki "8" pod którą jest specjalny ślimak do wsuwania/wysuwania półosi (ale to fachowo pewnie inaczej się zwie :P )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

jak odkręcisz pokrywkę kręć tym ślimakiem aż półoś się wsunie najpierw tylko podnieś przodek na lewarku od tej strony co się wysunęła i poluźnij te śruby dociągające jak już to zrobisz pamiętaj o ich dociągnięciu sprawdź później dociągnięcie po pewnym czasie a ten ślimak to się kręci kluczem numeru nie pamiętam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiew    31

jak odkrecisz ta pokrywke, pod nią jest ślimak do wsuwania i wysuwania półosi. przy pomocy klucza 22 płasiego pokręcisz tym slimakiem i półoś wróci na swoje miejsce.


wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hoodoowca    39

Zrobiłem tak jak radziliście ale za groma nie mogę ruszyć tego ślimaka popuściłem te dwie śruby dociskające i nic czy nie trzeba jeszcze czegoś odkręcić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zulowiec    0

Tak. Odkręcasz nakrętki i młotkiem wybijasz w dół delikatnie żeby gwintów nie uszkodzić. kliny wyglądają jak w rowerze tylko rozmiar większy. wtedy łatwo wkręcisz półośkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj