Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Zawory mają duży wpływ na rozruch jak i pracę silnika.

Masz za mały luz na zaworach.

Może nie działa sama dźwignia od podnoszenia zaworów.

 

Jak wszystko jest ok powinien zapalić bez podnoszenia zaworów.

 

A tylko piszesz że po wyłączeniu odprężnika, czyli opuszczeniu dźwigni?

Na włączonym odprężniku kręci?

Edytowane przez sawo10
Opublikowano

Sprawdz rozrusznik. Jak komutator jest zaklejony syfem to rozrusznik jest słaby i tak właśnie kręci.

 

Może tez być za wczesny początek wtrysku paliwa. Łatwo to sprawdzć. Jeśli dasz gaz na stop i to samo się dzieje to ustawienie zapłonu jest wykluczone.

 

Ogólnie powinieneś zobaczyć wszystkie połączenia prądowe rozrusznika i akumulatora, ustawić zawory profilaktycznie.

 

Z tym olejem to ciekawe. Zobacz czy nie jest zaklejona siatka filtra powietrza bo nie wiem czy na nią patrzyłeś. A... i jaka była temperatura na polu jak paliłeś silnik? Przy dużych mrozach może część oleju wciągnąć do silnika jak mocno zgęstnieje. Jest mocno lepki i nie spływa z siatki do miski filtra tylko wciąga do kolektora.

 

 

Gość czacha17
Opublikowano

Kolego z tym "stawaniem "silnika to jest raczej wina rozrusznika ,tulejki do wymiany i powinno być ok.,a co do oleju to jestem pewien jaka jest przyczyna bo miałem to samo w jednym z ciągników ,kupiłeś badziewny filtr powietrza w którym jest zamiast stalowej siatki coś podobnego do worka po cebuli ,taka plastikowa siatka ,nic się nie da zrobić jest tylko dwa wyjścia "albo podmienić filtr powietrza od ciągnika sąsiada (czego nie polecam )albo kup nowy filtr powietrza ,taki żeby była stalowa siatka i problem z głowy .

Gość czacha17
Opublikowano

Tak ,pisał że wymienił ,ale nie napisał że na nowy ,może kupił go w tym samym sklepie gdzie kupił filtr powietrza ,może była tak promocja na filtry powietrza z Chin że jak kupi filtr powietrza za 120 zł .to dostaje rozrusznik w promocji .Jak chcesz kolego wykluczyć winę rozrusznika to zmień na inny ,może być twój stary albo pożycz od kolegi i będziesz wiedział czy to jego "zasługa "że trzydziestce staje -silnik .

Opublikowano

A ja mam pytanie takie, jaki założyć suchy filtr powietrza do c-330??, tego olejowego to już nie chce znać! A dla czego, już tłumaczę...

 

Kiedyś odkręciłem ten filtr i okazało się że w dolocie jest drobny piasek poprzyklejany do ścianek, wymieniłem wkład siatkowy ten dolny, bo tego górnego nie można ani wyjąć ani dokupić. Dzisiaj zdjąłem ten filtr znowu i też był piasek na ściankach dolotu, oleju z miski nie ubywa, wymieniam go co wymianę oleju silnikowego (superol cc40).

 

Macie jakieś porady? Może z jakiegoś samochodu będzie pasował, albo z ciągnika(tylko nie z JD albo czego innego, do ciapka nie musi być duży), może ktoś już zmieniał na suchy z jakichś przyczyn? Napiszcie, bo może jutro się coś kupi...

 

 

Opublikowano

Najwieksze zanieczyszczenia są wyłapywane przez siatke a najcięższe wyrzucane odśrodkowo w cyklopie. Musi mieć drożne szczeliny na bokach bo inaczej pujdzie to do filtra. masa ciągników ma takie filtry i nie słyszałem żeby gdzieś był z tym problem. Jak to piasek to zmień może cyklopa na większego i lepszego np z zetora.

Opublikowano (edytowane)

Wszystko jest dobrze uszczelnione, nie chce mi się już bawić z tym filtrem, a nowego mokrego nie kupie tylko jakiś suchy, tylko od czego właśnie?

Edytowane przez Junkers
Opublikowano

W filtrze w części górnej występuje podobna siatka której rzeczywiście nie można dokupić po odgięciu zabespieczenia można wyjąć wkład podtrzymujący który jest identyczny jak dolny-dotyczy filtra nowego typu ale w obydwu typach w razie wysypania wkładu czyszczącego można włożyć kilka sztuk wkładów od c360 jednak tylko wykonanych z tworzywa po uprzednim pozbawieniu ich ramek dają się wtedy łatwo kształtować koszt jednej to ok 12zł

Opublikowano

ja też kiedyś myślałem o założeniu suchego i znalazłem rozwiązanie ale koszt to podwójny bo prawie 400 zł filtr kompletny od ursusa 6012 i jemu podobnych symbol fnz-620 wkłady kosztują ponad 150 zł/kpl ,posiadam case 4230 i tam też pasują te filtry więc kiedyś w przyszłości kupując nowe stare będę mógł wykorzystać do c330

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v