Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam koledzy

Potrzbuje Pomocy posiadam case 5140 problem polega na tym iz kontrolka zebata pomaranczowa miga 5 razy

Jak juz wcisne kilka razy sprzeglo jedzie doprzodu ma sile Problem duzy jest z jazdą do tylu na 1 biegu po rownym jedzie jak tylko wpadnie w dolek przestaje jechac wyje cos z tylu i skacze po 5cm i stop . Czy tp moze byc wina pomy?

 

Opublikowano (edytowane)

Witam, nie działa mi sekcja pływająca przy takerzówce z hydropakiem CASE 5120 co może być przyczyną z góry dziękuję za podpowiedzi

Edytowane przez djmaryn07
Opublikowano

Witam . Mam problem z powershiftem Case 5140. Ciśnienie na koszach jest 20 bar a nie jedzie na 2,3,4 tylko wyskakuje błąd i świeci kontrolka od ciśnienia . Gdy włączę elektrozawory na krótko to jedzie bez problemów . Nie wiem tylko jakie powinno być napięcie na czujnikach.

Opublikowano (edytowane)

Kontrolka sprzęgła mruga 5 razy. Co sprawdzić? 

Edytowane przez Gość
Opublikowano

Witam mam problem w moim case 5120 z zacinającym się suwakiem oznaczonym nr12. Przez co mam problemy ze wspomaganiem kierownicy. Po przepolerowaniu go pastą polerska jest lepiej. Moje pytanie jest takie czy można to próbować w warsztatowych warunkach regenerować , polerować mocniej czy trzeba oddać cały kompensator do regeneracji.A jeżeli tak czy polecacie jakąś firmę zajmującą się tym.

 

Screenshot_2021-11-30-17-12-29-939_com.adobe.reader.jpg

Opublikowano
Dnia 20.10.2019 o 12:39, krzysiek550 napisał:

Witam koledzy

Potrzbuje Pomocy posiadam case 5140 problem polega na tym iz kontrolka zebata pomaranczowa miga 5 razy

Jak juz wcisne kilka razy sprzeglo jedzie doprzodu ma sile Problem duzy jest z jazdą do tylu na 1 biegu po rownym jedzie jak tylko wpadnie w dolek przestaje jechac wyje cos z tylu i skacze po 5cm i stop . Czy tp moze byc wina pomy?

 

Być może elektrozawór lub czujnik ciśnienia. Kiedy Ci miga ta kontrolka? Przy zmianie półbiegów? 

Opublikowano (edytowane)
Dnia 30.06.2016 o 14:36, szczepcio05 napisał:

Witam  przestało mi  działać w CASE 5130 sterowanie manualne podnośnika elektrycznie jest ok. lecz gdy przełączę na manualne to przestaje podnośnik działać jeżeli był podniesiony to opadnie do dołu , napięcie jest wtedy w elektrozaworze od opuszczania , od czego jest elektrozawór oznaczony na zdjęciu jako brak bo pod żadną pozycją nie ma tam napięcia 

Witam jak nazywa sie ta czesc co pisze na Zdjęcia ::::   Brak Napiecia image.jpeg

Edytowane przez audia424
Brak zdjecia
Opublikowano

Witam, posiadam 5140 , potrzebował bym pomocy , a mianowicie objawy są takie że brak jazdy w obu kierunkach,  nie utrzymuje napięcia na cewce modulacyjne po puszczeniu sprzęgła,  spada do 5,5 v a na cewki do jazdy przychodzi 12v tak jak powinno 😭

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v