Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ciekawe czy jest wybór, i właściwie jaki pwinien być ten mocniejszy, szczerze niezabardzo jestem w tym biegły. Pomużcie, może jakieś przykłady oznaczenia

Opublikowano

Gdzieś widziałem, że chyba jest mozliwość zamówienia większego akumulatora. Jednak wraz z akumulatorem założą oczywiście mocniejszy alternator. Napewno nie możliwe bedą jakieś kombinacje typu mocniejszy altek słaby aku. Ciagnik jest na gwarancji i wszystko ma stanowić komplet a nie jakiś szczep. Co do palenia to gadałem z kumplem, który sprzedaje jd. 5m faktycznie lepiej pali od 5r. Dlatego smieszne są niektórych opisy, że im pali od strzała. Chyba, że u kogos od strzała to kilka obr wału korbowego. Lub przesiadł się z c 360.

Opublikowano

dzisiej dzwoniłem do dilera to zaproponował mi grzałkę, Na temat macniejszego aku nie umiał mi odpowiedzieć od razu i mamy się spotkać żeby to omuwić. A poza tematem co sądzicie o hamulcach hydraulicznych zamiast pneumatyki

Opublikowano

Grzałka dobra rzecz, jakby ci nie zaproponował to byś jej nie miał?? Powinien być jakiś wgląd na litanie co można a co nie można.

Co sądzi my takich hamulcach, a co ty sądzisz?? Masz przyczepy pod hydraulikę, jeśli masz na pneumatykę to hydrauliczne są ci w ogóle nie potrzebne, nawet nie pożyczysz przyczepy, ani nikt nie da ci używać takich hamulców w swojej przyczepie żeby nie mieszać olei, chyba że bez hamulców będziesz jeździł. Pewnie masz przyczepy na powietrze więc bierz pneumatykę jedno i dwu obwodową.

U siebie mam instalację tylko dwuobwodową ale jak podłącze przyczepę jednoobwodową pod żółtą końcówkę to też działa :blink:

Opublikowano

dzisiej dzwoniłem do dilera to zaproponował mi grzałkę, Na temat macniejszego aku nie umiał mi odpowiedzieć od razu i mamy się spotkać żeby to omuwić. A poza tematem co sądzicie o hamulcach hydraulicznych zamiast pneumatyki

jak pomedykujesz to i z zetora wmontujesz sam montowałem do 6610 koszt około 100zł

Opublikowano

Co do grzałek lepiej pare zł dołożyć aby zamontowali odrazu w serwisie. Przy ogolnej sumie koszt niewielki a łatwiej napewno będzie palił. Ale to tylko jeśli ktoś musi korzystać z ciągnika zimą. Ja bym bez grzałki się obył. Kiedyś ktoś wrzucał niemiecką liste dodatków do 5r. Był tam chyba aku 140 ah, kosztów nie pamiętam,ale zawsze można dealera zapytać.

Opublikowano

Raczej 154 Ah-jak obecny mi się skończy (ma 8 lat więc jak na obecne standardy to już staruszek :D ) to sobie zafunduję ten większy (ciekawe kto robi te akumulatory do JD ?-znalazłem zamienniki Varty i Boscha).

Ten większy akumulator w specyfikacji łączony jest z alternatorem 115 A ten mniejszy 90 A.

Opublikowano

podaje konkretnie, można zamówic mocniejszy alternator 14V / 150A, i akumlator 12V / 154 AH/ 700A , bo tak mam napisane w specyfikacji, Natomiast grzałke można sobie dokupić w późniejszym terminie bo kwota netto już przekroczona

Opublikowano

Witam mam problem 6105R stał miesiąc. Przyszły mrozy wróciłem z wyjazdu chciałem go odpalić. Grzałka w ramię podłączona do gniazda, wg komputera temp oleju około 10 stopni. Paliwo połowa baku aku podaje jak szalony. Po 8-12 obrotach słychać było ze coś załapał. Aku padł podłączony znów naładowany i dalej to samo wody w filtrze nie ma, paliwo w odstojniku jest i jest płynne. Możliwe że na listwie jest paliwo które wtrąciło się i stąd brak reakcji? Jutro chce spróbować wystawić go na słońce i włączyć nagrzewnice pod spodem. 

 

Chyba ze odma lub jakieś inne ustrojstwo zamarzlo i stąd problem? 

 

Opublikowano

Tankowanie było w grudniu, zawsze śmigam z paliwa z jednej stacji. Nie wiem jakiej jest jakości, w sumie to już po fakcie bo teraz czy dobre czy nie to trzeba by spróbować się pozbyć. 

Opublikowano

Odkręć filtr paliwa i zabierz go w ciepłe miejsce. Załóż, odpowietrz, powinien zapalić. Miałem podobnie, niby w odstojniku było wszystko od, a filtr był niedrożny.

Opublikowano

U mnie tez wczoraj przy probie odpalenia zakręcił 2 razy, zagadał ale po chwili zgasł. Potem żadnej reakcji. Chyba zakleiło filtr paliwa. Świeciłem do zbiornika to na dnie jest parafina, w odstojniku tez widać z pół cm parafiny. Chyba sobie daruję i poczekam jak cieplej się zrobi i wtedy będę odpalać. Dziwne tylko że ogólnie paliwo płynne, nie mętne tylko strasznie dużo jakoś parafiny się wytrąciło...

Opublikowano

No u mnie się udało po długich próbach. Tylko teraz wyrzuca błędy 94.17 i 94.18 o niskim ciśnieniu na listwie i o sprawdzeniu paliwa. Filtry były robione przed zimą. Zamówiłem drugi komplet wymienię i zobaczymy. Do tego zaczął nierówno chodzić.. 

Opublikowano

Ja dzisiaj patrzyłem to na załączonej masie czyli że pompka pracuje na powrotnym wężyku prawie ciągle małe bąbelki powietrza szły więc dalej coś jest lekko zapowietrzone tylko nie wiem co. Może przez tą parafinę. Zobaczę jak cieplej będzie efektów. Ty napisz swoje efekty jak zmienisz filtry. U mnie żadnych błędów nie wyrzuca.

Opublikowano
4 godziny temu, kepa416 napisał:

No u mnie się udało po długich próbach. Tylko teraz wyrzuca błędy 94.17 i 94.18 o niskim ciśnieniu na listwie i o sprawdzeniu paliwa. Filtry były robione przed zimą. Zamówiłem drugi komplet wymienię i zobaczymy. Do tego zaczął nierówno chodzić.. 

Dzisiaj na stacjach paliwo nie daje gwarancji że było zimowe najprawdopodobniej zawaliło filtry parafiną

Polecam obejżeć: 

 

Opublikowano

I problem pozostał po wymianie filtrów błędów nie ma, ale problem jest z nierówna praca na biegu jałowym. Silnik wpada w wibracje w dodatku coś postokuje. Najgorzej jest jak się doda na chwilę gazu i puścić obroty spadają i zaczyna wibrowac silnik i kabina. 

Opublikowano

Paliwo przy obecnych temp. Wykluczam. 

 

Zostaje uszkodzony układ wtryskowy lub pomocnicza pompa pomocnicza paliwa. W błędach w historii nie ma żadnych błędów związanych z silnikiem poza jednym z DPF który pojawił się raz. Mocy jakoś nie brakuje drastycznego spadku nie ma nie wyczuwam. W tygodniu zostaje serwis i JD. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v