Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Czyli tylne koła poszerzam odwracając felgi- jednocześnie zmieniam koła miejscami, żeby zachować kierunkowość bieżnika. Z przodu natomiast odkręcam śruby mocujące półosie w osi i przesuwam je na boki. Co wtedy z poprzecznym drążkiem kierowniczym? Wystarczy regulacji czy trzeba kupić dłuższy?

Opublikowano

Dzięki za informacje. Moja 3P jest z 1987 roku i ma nakręcone dopiero 1190 Mth. Całe zawieszenie jest fabryczne i nie było w nim nic wymieniane, czyli może jeden przegub będzie dłuższy. Ciekaw jestem czy ktoś eksloatuje tak poszerzony ciągnik? Podejrzewam, że nie ma nic darmo i skutkiem tej operacji będzie trudniejsze kręcenie kierownicą i większy promień skrętu.

Opublikowano

niekoniecznie musisz odwracać koła możesz od gwiazdy odkręcić felgę i ją max wysunąć bo aż tak ekstremalnie chyba nie jest krzywo <_< a na drążku poszukaj śruby z taką jakby opaską i tam go rozsuń

Opublikowano

Tak już mam teraz i subiektywnie nadal odczuwam niedosyt...

 

EDIT: byłem widziałem- jednak mogę jeszcze przestawić obręcz w stosunku do gwiazdy o szerokość mocowań. Może faktycznie to wystarczy?

Fotka przesłana przez @Seweryna jest trochę mało czytelna (jeśli mogę prosić o lepszą na maila: jarekstryszawa@wp.pl) ale według mnie obecnie mam rozstaw drugi z kolei (czyli 1425 mm). Bez odwracania gwiazd mógłbym max. osiągnąć następną wartość 1500- po 75 mm na stronę poszerzenia.

Jak tak patrzyłem na gwiazdy i kołnierze do mocowania obciążników to zastanowiła mnie jeszcze jedna kwestia: co z obciążnikami po ewentualnym odwróceniu gwiazd? Czy kołnierz można przekręcić na zewnątrz odwróconej gwiazdy czy też obciążniki pozostaję wewnątrz koła? Jeśli tak, to podejrzewam, że efekt poszerzenia zostanie częściowo zniwelowany.

Opublikowano

Panowie i Panie!

Czy ktokolwiek slyszał bądź widział, dodatkowy Reduktor biegów do C-360 z silnikiem 3P ???

Generalnie muszę zmniejszyć prędkość bez zmiany obrotów silnika (kombajn porzeczkowy) i tu pytanie czy ktoś coś wie na ten temat ???

 

Wiem że w ursusach 2812 i 3512 jest taka opcja ale dla C-360 3P nikt nic nie wie :(((

Opublikowano (edytowane)

ja patrze ze w ksiązce od C-360 jest przełożenie na każdy bieg-maleje wraz ze wzrostem biegu...

 

reduktor bez reduktora

1bieg - 1,116 - 4,773

2bieg - 1,661 - 7,102

3bieg - 2,314 - 9,896

4bieg - 3,553 - 15,192

5bieg - 5,934 - 25,375

wsteczny - 1,457 - 6,229 km/h

 

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/1803-predkosci-c-360-na-poszczegolnych-biegach/

#6 post

może wam to pomoże

Edytowane przez --U--R--S--U--S--

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v