Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam

Od jakiegos czasu kupuje i zmieniam kranik w bloku do spustu wody poniewaz kupie nowy chwila spokoj i cieknie dalej. Czy mozna by zastosowac jakis inny kranik??? Np. taki motylkowy jaki jest w U 3512???

Opublikowano (edytowane)

Można zastosować inny, byleby tylko gwint pasował.

Przyłączam się do pytania poprzednika, bo jeśli na wodzie to może powodować korozję kranika.

Edytowane przez wierzba1272
Opublikowano

Można zastosować inny, byleby tylko gwint pasował.

Przyłączam się do pytania poprzednika, bo jeśli na wodzie to może powodować korozję kranika.

Coś nowego !!!!! Mosiądź koroduje .......... :blink: Stary wybacz ale to jest tak za***iście wykonane ........ mnie w dwuletniej chłodnicy sam się otwiera jak ciągnik zimny dopiero jak się woda rozgrzeje to się uspokaja , jak znajdę chwilkę czasu to wymienię spręzynkę na coś solidniejszego , bo mnie już szlak chce trafić , co kupisz nową częśc to jeszcze większy bubel :rolleyes:
Opublikowano (edytowane)

ja nigdy z tym nie miałem problemu-nowy kranik radzę dotrzeć podobnie jak zawory,smarem i złożyć i zapomnisz o kraniku że go masz i gdzie.

Edytowane przez wiesmag
Opublikowano

pewnie że stary można dotrzeć-kolega pytał co zrobić z nowym,starego pewnie już wyrzucił i kilka nowych,bo mu ciekły-stożek szorstki lub ze śniedzią to pewnie że cieknie.

tylko raz w życiu kranik kupiłem bo gwint szlag trafił przy wykręcaniu,dotrzeć i spokój.

Opublikowano

Ciagnik mam na płynie. Rozbierałem te kraniki przeleciałem papierem sciernym i złozyłem na towocie. Chwile spokoj i dalej to samo. Chyba takie lipne te kraniki teraz. Ktos sie moze orientuje z jakiego to Stara ten kranik podchodzi??

Opublikowano
Ciagnik mam na płynie...

Czyli płynu nie spuszczasz za często?

Pytam bo mi trochę przez ten płyn mazało kranik - był czasem wilgotny.

Wywaliłem z kranika to co zamyka, tato zalutował tę część z gwintem, wkręciłem to w chłodnicę uszczelniając gwint silikonem. Od długiego czasu mam święty spokój. Wszystko suche a skoro na płynie to prędko nie będę go spuszczał.

Opublikowano

@wiesmag jak mogłem zepsuc sprawe skoro cieknał , rozebrałem go przeleciałem papierem sciernym i było pare dni spokoju???. Zrobiłem tak ja radziliscie. Dobrałem odpowiednia srube wkreciłem i lux :D Dzieki za rady

Opublikowano

papierem zepsułeś-jestem przy swoim;bo trudno papierem dopasować obie części do siebie,dociera się to na pastę podobnie jak zawory(jedna część do drugiej),trzyma kilkadziesiąt lat,a nie kilka dni.

kilka dni to przytrzymał ci smar którego użyłeś,rozgrzał się i go wypłukało.

następnym razem zrób to jak pisałem,mnie to kiedyś za chłopaka na warsztacie pokazał stary mechanik-wież mi wiedział co robi.

Opublikowano

od stara ma większą średnicę gwintu-pasuję do 3p w silnik.kup nowy i dotrzyj(gładź na stożku),te od stara to taki sam mosiądz.

jeszcze proponuję rozszczelnić korek wlewu,aby nie robiło ciśnienia w układzie-ten zawór w korku.podczas rozgrzewania robi się ciśnienie,a sprężyna w korku nawet mocna.korek ma zamknąć chłodnicę a nie przelew,wystarczy uszczelkę z zaworka zdjąć.

Opublikowano

korek mam właśnie rozszczelniony juz i mimo to sie troche sączy, mówisz że gwint ma większą średnice ale we wcześniejszych postach kolega zonk28 pisał że ma od stara i wszystko pasuje

Opublikowano

takich małych w starach nie spotkałem(może w tych mniejszych 700 coś tam).nowe ciekną bo są tylko wytoczone(ślad od noża nawet niewyczuwalny,to jakby gwint).kup nowy do ciapka i dotrzyj-twój stary może ma już za głębokie wżery(po dotarciu musi mieć jednakowy kolor bez jakiś innych miejsc)

myślisz że taki od stara o tym gwincie będzie z jakiegoś super materiału?myślę ze to takie same,nawet czasami z tej samej wytwórni.

korek jest rozwiązaniem,ale wolę kranik,bo lepiej się spuszcza płyn w razie jakiejś naprawy(wężyk i kropli nie napaskudzisz w garażu)

ja to zapominałem gdzie kraniki były,nigdy mi kranikami nie ciekło,

nie przypuszczałbym że tylu ludzi ma z tym problemy.

ludziom zamiast korków kraniki wkręcałem,nikt się nie skarżył(z częściami kazałem im je kupować),jakś kosmos dla mnie.

Opublikowano

A teraz właśnie robią takie buble ze głowa mała, na jesieni wymieniałem płyn bo miał juz swoje lata i zrobił sie mętny wtedy wykręciłem stare bo przepłukiwałem układ i oba wstawiłem nowe bo stare właśnie przeciekały. I docierałem nowe i mimo to nie wiem ale sączy sie coś tam zawsze, nie jest tam tego sporo ale jest <_< poprwaiło się troche jak dałem jeszcze dwie podkładki pod spręzynke

Opublikowano

może dociśnij przy zakręcaniu kranika,może nawet lekko stuknąć(stożek lepiej się dopasuje),tylko nie wal bo go urwiesz.

części typu bubel naprawiać nie umiem.

zawsze korzystałem z części typu Kędzierzyn,Bimet,Chełmno,PZL,Andrychów.części typu zdiełano w kitajka nie znam,a ponoć są.

części do samochodów kupuję również z netu,ale znanych,pewnych producentów.

taka część jak kranik,najlepiej z innego sklepu,może inna partia lub producent,bo w tym samym sklepie to aż ta dostawa będzie sprzedana,wtedy mogą być inne.

Opublikowano (edytowane)

Wszystko mozliwe ze taka partia, aktyalnie mam otworki kranika zapchane korkami gumowymi (czyli przeciętym oringiem)i jak narazie jest sucho. Jak kiedy będe coś tam robił to zerke na to jeszcze raz teraz niechce mi sie płynu spuszczać i znów docierać lub wymienaić.

A co do bubli tez zawsze kupuje części z górnej półki od pewnego producenta, ale czasem i im coś niewychodzi...

Edytowane przez Roki212

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez flywin
      Witam w tamtym roku w Marcu robiłem Kapitalny Remont Silnik w MF235 mianowicie zaczyna mi ciec paliwo z 1 wtrysku od paliwa.
      mianowicie na takiej dużej Nakrętce bodajże na Klucz 30 i także cieknie z króćca plastikowego przewodu do pompki ręcznej, chodź jak i na wtryskach nowe podkładki miedziane , jak i na pompce są nowy uszczelniacz gumowy
       
      czemu to przecieka?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v