Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Agrotron TTV 430

 

- MOST PRZEDNI HD AMORTYZOWANY HYDRAULICZNIE regulowany automatycznie SYSTEM ASM: ZARZADZANIE AUTOMATYCZNE PRZEDNIEGO NAPEDU I MECH. RÓZNICOWYCH

 

- Kabina amortyzowana

 

- Przedni TUZ oryginalny 3200 kg

 

- INSTALACJA HYDRAULICZNA CENTRUM ZAMKNIETE Z POMPA O ZMIENNEJ WYDAJNOSCI (120 l/min.)

 

- PREDKOSC 50 KM/H (OGRANICZONA DO 40KM/H)

 

- SKRZYNIA BIEGÓW BEZSTOPNIOWA Z TRYBEM PRACY RECZNY/AUTOMATYCZNY/WOM "DRIVING STRATEGY"

 

- OGUMIENIE 4WD: 540/65R24 PRZOD 600/65R38 TYL CF 50KM

 

- Udźwig podnośnika - 6220 kg

 

- ELEKTROZAWÓR DO STEROWANIA PODNOSNIKA PRZEDNIEGO

 

- PAKIET KOMFORTOWY + 2 PRZEDNIE WYJSCIA HYDRAULIKI

 

Cena netto: 303 000,00 zł

a za M 625 w takim samym wyposażeniu tylko kapcie 650 i bez przednich wyjść i bez pompy o zmiennej wydajności 280 tyś netto

Edytowane przez Andrzej24871
Opublikowano

no za agrotrona 630 ttv wolaja 380 netto z super wyposazeniem kapcie 710 i 600 z przodu 410 tysiakow niech mi ktos znajdzie tanszy z bezstopniowa skrzynia z maxymalnym wyposazeniem !?

Opublikowano

Mi Agro- Eko wyceniło Agrotona TTV 410 z przednia osia resorowana, tuz z przodu, wom, kabina amortyzowana na poduszkach, kamera do tyłu, komputer pokładowy, obciążnik betonowy na przód, 6 wejść hydraulicznych, pompa wydajniejsza, średnie ogumienie, skrzynia biegów bezstopniowa z trybem ręcznym lub automatycznym/ wom eko DRIVING STRATEGY, z przodu 2 wyjscia hydrauliki pakiet kontortowy za 310 tys netto mi wyliczył po promocyjnej cenie bo tak na początku zaśpiewali 340 tys netto

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Przy wysokim kursie Euro cena robi się dość wysoka, jednak nadal to mniej niż za F. ;) Oglądałem Agrotrona TTV 400 i bardzo mi przypadł do gustu, ciekawe tylko czy silnik w tej serii ma coś wspólnego z silnikami z serii K. Na ich nieszczęście zdarzały się przypadki, że ciągniki miały mniej koni niż powinny i słynęły z mułowatości. sad.gif

Opublikowano

W serii K są silniki 4cylindrowe mają po 2 zawory na cylinder, natomiast seria TTV400 ma po 4 zawory na cylinder.

Jeśli chodzi o konie to Deutz podaje moc "gołego" silnika bez osprzętu. Stąd może ktoś powiedział, że mają mniej mocy niż powinny :P

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Dzięki Michale za nawrócenie. wink.gif

Opublikowano

Kolega zamówił TTv 620 koniec wrzesnia ma wszystko poza GPS i przednim WOM z obciąznikiem żeliwnym, iMonitorem, ISOBUS itd- 350 tys netto mówił ze przeliczyli mu po kursie 4zł.

Jeśli chodzi o ttv630 to naprawde w porównaniu do innych traktorów z tej półki to za 220km z vario cena jest dobra. Deutz coraz mocniej idzie w strone przekłądni bezstopniowej. Posiadam Agrotrona K100 i jestem z niego bardzo zadowolony. jednak jesli miał bym wskazac jego najwiekszy minus to wskazałbym kabine. dlatego po zakończeniu produkcji małych agrotronów o mocy 80-110km seri mk2 mk3 które miały fajna kabine duza przestronna uwazam powrót do tego typu kabin za bardzo dobra decyzje, moim zdaniem z moca nowych agrotronów TTV powinni zejść do 90 KM była by wtedy taka alternatywa dla serii K

czy informacja ze deutz ma maksymalny przelicznik zł/euro na 4.15 to prawda???

Opublikowano

agro-eko mi powiedzieli że podwyższyli ostatnim czasie ten kurs bo euro tak szalało bo na początku mieli stały kurs 4 a teraz maja stały kurs 4,15 bo ma zamiar kupić agrotrona ttv 420

Opublikowano

Ceny DF-ów są liczone z upustem za euro o około 35 gr,

Jeśli kurs 4.40-4.45 liczymy 4.15, 4.30-4.39 liczymy 4.05, 4.50-4.59 liczymy 4.25 itd.

Jeśli zamówimy ciągnik i on przyjdzie w maju euro jest liczone po kursie majowym ,jednym słowem zamawiając traktor nie wiemy ile za niego zapłacimy przykre ale prawdziwe.

Opublikowano

Jezeli wpłacisz zaliczke to cene masz zaklepana nie ma mowy o czyms takim ze nie wiesz ile tak do końca za traktor zapłacisz. zamówienie zaliczka i cena zaklepana. ale nie spodziewałem sie ze maja niższy przelicznik na złotówki niz kurs euro danego dnia. wiem ze niektórzy stosuja stały kurs wymiany. cos podobnego miał a nie wiem czy ma kverneland i Jan Jeleń

Opublikowano

No to jesteś w błędzie obdzwoniłem 6 dilerów w okolicy i wszyscy mówią że cena może się zmienić , może tek było wcześniej ale to euro tak teraz szaleje że diler nie chce stracić potencjalnego zysku.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jak coś można zawsze eurówek nakupić. biggrin.gif

Opublikowano

To zależy czy umowa jest spisana w Euro czy w złotówkach. Jeśli w Euro to rację ma @bizon, jeśli w złotówkach rację ma @luk :)

dokładnie! ja kupując DF podpisywałem umowe w pln wtedy przeliczał z euro po kursie 3,7 a ze pózniej poszło w góre i w momencie całkowitej zapłaty po 3 miesiacach kurs był inny ja zapłaciłem tyle ile w umowie. jezeli kupujesz maszyne df w polsce cena masz w euro ale jest przeliczana na pln. w końcu diler biorac zadatek na traktor ten zadatek powinien wpłacic dalej i zaklepac ci traktor w SDF.

Opublikowano

nie dawno podkipsałem umowe z agro-eko o tego deutza agrotron ttv 410 drugi co na polska przyszyszedł prawdopodobnie ma byc na opolagrze w kaniemiu slazkim a pózniej do mnie przyjechac duże ma wyposarzenie tuz przedni wom isobus przednia os resorowana obciaznik tonowy i kabina na poduszkasz i kabina sama pozumujaca sie przedatne do orki:):):)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v