Skocz do zawartości

Polecane posty

lipka    0

Witam.Chciałbym uszczelnić siłownik obrotowy w nujn 100 czy ktos moze to rozbierał lub posiada katalog do takiego sprzetu proszę o odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lipka    0

A mógłbyś mi go zeskanować ?lub zdjęcia porobić i mail'em przesłać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

prometeusz    2

nie wiem czy skaner ruszy, ale jak ruszy to zamieszczę link gdzie to umieściłem

a wymiary tych uszczelniaczy to jutro napiszę w tym temacie

Edytowano przez prometeusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kadman    0

Uszczelnienie jest banalnie proste wystarczy odkręcić te dekle na końcach siłownika obrotu uważaj na olej i obrócić ramieniem do momentu aż siłownik z uszczelnieniami się pokaże z drugiej strony to samo, mam nadzieje że pomogłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam Od jakiegoś czasu przeglądam forum ale teraz dopiero pisze. Niedawno tata zaczął remont ładowacza jak w temacie z tym że jest to model z kołami, ładowacz użytkowany w małym gospodarstwie 7h i pojawiło się kilka problemów,

-woda w zbiorniku

-pieniący się olej (będziemy wymieniać wkrótce)może to pomoże.

-słaby udźwig (uszczelniacze w siłownikach od podnoszenia wymienione)

teraz chciałem prosić o pomoc jeśli ktoś wie jak ma była oryginalna pompa w tym modelu(ładowacz kupiony z PGR-u)

parametry tej pompy

Może ktoś ma instrukcje do tego modelu.

Na co zwracać uwagę przy dalszym remoncie.

 

Z góry dziękuje za pomoc

 

Połączony

Edytowano przez Hvelektronik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vhalior2    34

ja mam zalożona ta od cyklopa.... a olej sie pieni bo gdzies pcha powietzre albo wode w uklad.... ja wyrzucilem filtr ten przy zaworze bo to on wlasnie cos mi pieprzyl tylko terz musze czesto spuszcxac olej caly i go przelewac przez sitko aby pompy nie zajechac:0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Oryginalnej pompy nie dostaniesz, była to najczęściej pompa wirnikowa 20 litrowa, najlepiej to załóż tą od cyklopa razem z przekładnią. Trochę danych znajdziesz w necie o tym ładowaczu.

Fota metryczki oryginalnej pompy

85257266842817902841.jpg

 

Co do udźwigu to sprawdź ciśnienie.

Sprawdź też działanie filtra szczelinowego w zbiorniku o ile jeszcze w nim jest.

Edytowano przez KRISTOFORn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo Dziękuje za porady i zdjęcie tabliczki pompy. Filtr zostanie sprawdzony, natomiast co do ciśnienia oleju to będzie problem muszę zakupić manometr no i jakoś go wpiąć. Jaka wartość ciśnienia w układzie jest prawidłowa? Na rozdzielaczach są dwie śrubki regulacyjne (wiem pewnie nie ruszać )ale do czego służą.

W tym momencie pompa jaka jest założona to PZ100T przez reduktor który zwiększa obroty cztery krotnie parametrów tej pompy nie mam. Jeśli pompa była by uszkodzona to mamy nową z starych zapasów ale to model PZ63t też brak paramentów zastanawiam się czy wazie czego ie podejdzie do tego ładowacza.

Znalazłem instrukcje obsługi po czesku do ładowacza nujn-100 ale tego zaczepianego na podnośnik jak coś to wrzucę na forum.

Edytowano przez Hvelektronik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Woda do oleju dostaje się jeżeli stoi na deszczu przez zębatkę obrotu w dół przez łożyska do zbiornika

3 lata temu kupowałem pompę do nujna produkcji Tuchola

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mocowaną do oryginalnej przekładni? :blink:

Znalazłem też drugą pompę z tego ładowacza o identycznej budowie ale o innych parametrach. Obroty 2500, wydajność 60 litrów, metryczka słabo czytelna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Oryginał wygląda inaczej , wstawię fotę pompy od strony mocowania za jakiś czas, a ta Twoja na wygląd pasuje do przekładni współczesnych.

Tak czy inaczej oryginałów nie polecał bym, zębate są o niebo doskonalsze.

Zdjęcie oryginalnej :

05812325894255202998.jpg

Edytowano przez KRISTOFORn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Wstawiłem zdjęcie takie jakie miałem

ja kupiłem z taka przekładnia ładowacz i nie wiem czy to jest oryginalne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W zasadzie tylko @Hvelektronik chciał poznać oryginał, ale niestety ich żywotność była nikła, a katalogu nie mam by to jakoś udokumentować.

Komu dziś zależy na tym czy to oryginał czy jakaś adaptacja, maszyna ma pracować i tyle ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

Hvelektronik ja mam założoną od cyklopa razem z przystawką napędowa i śmiga aż miło. :P Co burzącego oleju to rozbierz filtr olejowy w zbiorniku o ile jeszcze jest i wywal o 1/4 blaszek z tego filtra bo pompa nie może zaciągnąć oleju i mieszając olej w pompie z powietrzem i tak się dzieje ze olej się pieni no i wolno podnosi. :o Przerabiałem ten temat tak jak opisałem i śmiga aż miło. :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wywalać blaszki z filtra?? To może od razu niech wywali cały filtr!

Mam oryginał nie kombinowany i olej hydrauliczny bez problemu przepływa przez niego zatem nie ma co z tym kombinować, a pienić się może choćby z racji pomieszanych olejów w zbiorniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×