Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Olej ma spełniać normę JD J20C. Najlepszy oryginał Hy-gard. Ja mam Agrol U i tez działa dobrze. Olejów nie mieszaj chyba, że wiesz czym masz zalane i dolej taki sam. Jak będziesz wymieniał to wyczyść filtr siatkowy i wymień główny.

Edytowane przez glwoj
Opublikowano

Sam robiłem, najgorzej ściągnąć kabinę (ja mam półokrągłą sg2) bo waży dość sporo, a poza tym tych wszystkich cięgieł też tam nie brakuje. Potem to już fajnie i prosto się rozbiera. Cały zespół siłownika kosztuje 2700 zł. Komplet uszczelek rozdzielacza ok 400zł. Uszczelnienie tłoka 90zł ale podobno lepiej jest założyć uszczelnienie chyba z fibry czy coś takiego.

 

Zaczep na podnośnik jakąś maszynę, podnieś, zgaś ciągnik i patrz latarką poprzez wlew oleju do skrzyni i będziesz widział czy siłownik puszcza.

 

Witam ,chciałem wrócić do tematu, ale wybrałem zły sposób i moderator go zamknął. Zacznę jeszcze raz o tej hydraulice ,myślę że jest to ciekawy

problem, wart kontynuowania w celach edukacyjnych. Zastanawiam się jak mogły wyparować te oringi,myślałem , że ten przypadek tylko mnie dotyczy

Ale widzę że i u Ciebie też ich nie było.Poskręcam wszystko za kilka dni,czekam na tuleje wałka ramion,są delikatne luzy.Opiszę jakie są efekty

tego remontu.

Widzę że wspólnie można wiele wymyślić,hydraulika w Jelonkach jest ciekawa.

Dziękuję za podęcie tematu i odpowiedzi. Pozdrawiam.

Opublikowano

Witam. Uszczelniłem siłownik, wymieniłem oringi na zaworkach rozdzielacza, wymieniłem kulkę zwrotną . Sprawdziłem pod ciśnieniem było szczelnie,więc zamontowałem plecak. Rozgrzałem olej i już nie trzęsą się ramiona , hydraulika pracuje precyzyjnie w każdym zakresie obrotów.

Opublikowano

Witam w mojm jelonku też są takie podobne objawy też się trzęsą ramiona pompa główna chyba jest doładowana bo po odpaleniu ciągnika odrazu napełnia zbiornik bo założyłem przezroczysty wężyk pomiędzy zbiornikiem a chłodnicom i wspomnę że ramiona same się opadają.

Opublikowano

Witam. HI-OL, WOM działa prawidłowo ,a w sprawie orbitrolu to chyba jest uszkodzony bo spod kierownicy wylatuje olej po dotknięciu kierownicy sam kręci kołami.Ale ja go zaślepiłem i hydraulika trzęsie nadal czy jest zimny czy rozgrzany filtr ssący wyczyściłem a ten drugi wymieniłem. Pozdrawiam

Opublikowano

Witam. Miałem ten przypadek orbitrolem,wymieniłem 6 oringów i simering pod kierownicą. Te oringi trzymają ciśnienie,są zestawy naprawcze,robiłem

to sam,trochę trudno je powkładać w kanaliki kolumny ,robota dla cierpliwego ale warto bo wspomaganie będzie działało prawidłowo . Ja tęż zaślepiałem orbitrol i też trzęsło, do momentu remontu siłownika i zaworków rozdzielacza. Myślę że czeka Cię ta sama robota co mnie , jest to

do wykonania we własnym zakresie, bez specjalnych narzędzi. Plecak , można zdejmować po lekko podniesionej kabinie, mam rysunek specjalnego

przyrządu do zdejmowania plecaka . Mogę przeskanować . Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Witam . Może mieliście taki przypadek w john deere 2850 jeżeli chcę podnieść podnośnik to się nie podniesie : ale jak ruszę kierownicą to uniesie w górę . podejrzewam orbit rol ale nie jestem pewny

Edytowane przez evetr
Opublikowano

Witam. Po podłączeniu zwykłej owijarki do 1140 ,dwa wyjścia hydrauliczne, i puszczeniu w ruch słychać trzeszczenie,terkotanie i wibracje przewodów hydraulicznych owijarki. Ten mankament jest na małych i wysokich obrotach ciągnika.Trzeszczy też gdy owijarka kręci się w lewo lub prawo. Czy ktoś wie co może być przyczyną tego niedomagania. Podejrzewam rozdzielacz lub złączki

hydrauliczne. Proszę o poradę. Pozdrawiam.

Opublikowano

witam kupilem jelonka 1640 i chciałbym wymienić olej w skrzyni bo jest trochę mało ,i mam kilka pytań ,gdzie jest filtr i jaki tam idzie ,ile wchodzi oleju, czy agrol u będzie dobry , no i gdzie są korki spustowe, pozdrawiam

Opublikowano

http://jdpc.deere.com/pimages/PY02/PY026351_______UN14JUL10.gif

 

Filtr główny jest pod numerem 78, można go wymienić bez spuszczania oleju. Pod nr 35 jest filtr ssawny siatkowy, jak będziesz wymieniał olej to go koniecznie wyciąg i wyczyśc. Oleju mi weszło 55l, mam agrol u i jest ok, ale lepszy by był oryginał HyGard, olej ma spełniać normę JD J20C. Korki pod spodem są 2 czy 3 ale to zauważysz bez problemu.

Opublikowano

witam, oglądałem dziś JD 2040 i niestety nie było okazji go rozgrzać, ale na zimnym silniku jak podnosiłem tylne ramiona to wibrowały a wibracje przenosiły się na ciągnik, do tego było słychać jak silnik na wolnych obrotach się dławi w czasie podnoszenia tylnych ramion, czy to może być obaw poważnej usterki? handlarz twierdził, że przy zawieszonej maszynie to nie występuje i że JD tak już mają... prawda to? czy to częsta usterka, że gdzieś z okolic termostatu kapie płyn chłodniczy, oraz sączy się ropa z miejsca gdzie mechaniczna pompka paliwa jest przykręcana do bloku?

Opublikowano

Witam. Pracowalem troche john deerem 2850 tzn orka okolo 3.5h z przerwami. Po rozgrzaniu silnika tzn wskazowka temperatury znajdowala sie w polowie zakresu. Podczas ujecia obrotow do min (okolo 850-900) z drazkiem ptzesunietym w pozycje zajac potrafi zaświecic sie kontrolka cisnienia oleju w skrzyni. Zwiększając min obroty kontrolka gasnie. Gdy przesune drazek w pozycje zolw nie ma zadnych objawow. Czy to jest normalne zjawisko ze pompa nie wyrabia na wolnych obrotach? Nie ma objawow drżenia ramion. Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz0110
      Witam.mam pytanie aktualnie z tyłu w moim.john Deere 3140 mam założone opony 520/70 r38 a z przodu 16.9 r24 myślałem żeby założyć delikatnie szersze opony z przodu i doradził mi sprzedawca żebym założył 480/70 r28 czy ktoś z wam ma podobne rozwiązanie u siebie . Niestety muszę zmienić felgi bo moje są 12 calowe i nie założone na nie opony 480 bo podobno będzie się felga wcinać i dlatego muszę zmienić też felgi mogą być 14 15 albo 16 cali
    • Przez Mateusz0110
      Witam..ma ktoś opis bezpieczników w John Deere 3140.i drugie pytanie czy miał ktoś z was przypadek żeby w jednym miejscu ta płytka na bezpieczniki mocno się Grzela że widać po niej że jest przegrzana i w tym miejscu kabel co w nią wchodzi też ma kolor przegrzanego .więc coś jest nie tak że tylko w tym jednym miejscu się grzeje i  cały czas pali mi jeden bezpiecznik .
    • Przez rojewskib
      Kupiliśmy JD 2130 i nie działał przy nim przedni napęd (hydrauliczny). Przyczyną były pozrywane kable od elektromagnesu. Są tam dwa kable czarne i jeden brązowy. wszystkie trzy kable reagowały na prąd, bo było słychac otwarcie elektromagnesu. Nie było w ciągniku oryginalnego włącznika więc zamontowałem nowy. Zmostkowałem dwa czarne przewody i podłączyłem i przedni napęd działa. Nie wiem czy jest dobrze bo przedni napęd ciągnie tylko do przodu, gdy mam wyłączony bieg i włącze przedni napęd to koła przednie ciągną ciągnik. Do tyłu nie można jechac bo tylnia oś ciągnie do tyłu a przednia do przodu. Odpiszcie czy w tym modelu przedni napęd jest podłączony pod włącznik czy jakoś inaczej może jeszcze z innym elektromagnesem. Jak by ktoś mógł mi przysłac jakieś zdjęcia jak jest podłączony ten napęd. Z góry dzięki, mój adres rojewskib@poczta.onet.pl
    • Przez pawel2593
      Witam. Nie dawno zakupiłem JD 3130 i od początku pojawiły się problemy ze wspomaganiem i podnośnikiem, zdarzało się że czasami nie działało zarówno wspomaganie i podnośnik, lecz ostatnio jest już gorzej na małych obrotach nie ma szans żeby złapało. Dopiero po chwila jazdy na wyższych obrotach zaczynają działać(podnośnik często szarpie). Nie wiem w czym leży problem, nie znam dokładniej budowy mojej maszyny, ale wydaje mi się że ma za mało oleju, ale dlaczego jak nie działa wpom. to też podno. czyżby olej do tych dwóch urządzeń pochodził z jednego źródła?
    • Przez mucha7
      witam kilka dni temu kupiłem JD 2130 z 1980r. i mam problem z wałkiem bo sie nie wyłancza cały czas sie kręci facet od którego kupiłem ten ciągnik twierdzi ze sie wyłancza tą wajcha po prawej stronie u dołu jak sie siedzi tylko ze ona jest złamana próbowałem tą przy kierownicy to zero reakcji. Proszę o pomoc w tej sprawie moze ktos z was bedzie sie orjętował

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v