Skocz do zawartości

Polecane posty

Rogal94    0

Witam wszystkich. Mam taki problem w Zetorze 7211.Wyskakuje mi 4 bieg wszystko jest ok jak trzymam wajchę,ale jak ją już puszczę to wyskakuje i nie jedzie.Nie wiecie może co jest tego przyczyną i jak ewentualnie usunąć usterkę :rolleyes: :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

nie wiem jak u ciebie ale u mnie w 5211 wyskakiwała 3 jak trzymałeś wajche to był ok, podnieśliśmy kabine i zdjęliśmy pokrywe wszystkie tryby były ok, nic nie powyłamywane, synchronizatory też dobre winą okazał się bezpiecznik który był jakby taki przytarty i nie wychodził cały, po wymianie jego wszystko jest ok, nic nie wyskskuje i się nie kleszczy od tego mineło jakieś 800mtg, i narazie mam spokój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    62

właśnie od początku-najprostsze rzeczy sprawdź. Może bezpiecznik jako że 5 jest bez kół może za to się trzyma (mi też wypadł bezpiecznik-wyrwany gwint ale od 1 i R)

A jak tą dźwignie trzymasz na 4 to nic się nie dziej np nie wibruje, telepocze się :huh:

 

właśnie od początku-najprostsze rzeczy sprawdź. Może bezpiecznik jako że 5 jest bez kół może za to się trzyma (mi też wypadł bezpiecznik-wyrwany gwint ale od 1 i R)

A jak tą dźwignie trzymasz na 4 to nic się nie dziej np nie wibruje, telepocze się :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogal94    0

Jak trzymam to nic się nie dzieje jutro zobaczę ile ma mtg i wam dokładnie powiem.:)

A czwórka wysakuje zawsze jak nie trzymam piątka jest w porządku

Edytowano przez Rogal94

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zrób tak jak ci radzi sebe1033 zobacz bezpiecznik(tylko nie zrób tak że wykręcisz bezpiecznik i pojedziesz się przejechaci bo jak wrzucisz 4 lub 5 to już jej nie wybijesz bo obejma syncronizatora zadaleko się posunie i kamienie się wysuną i będziesz musiał zdiąci pokrywę skrzyni biegów) a jeśli to nie pomoże to zdejmni pokrywę skrzyni biegów i spróbuj wyregulowaci wodzik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    13

Nie wydaje mi się żeby wytarty wodzik był przyczyną tego że wyskakuje bieg. Jeśli wodzik nie trzymałby to przepychałby dźwignię dalej i byłby zonk z wpadniętymi kamieniami synchronizatora (ale pewien nie jestem)

 

Jak się reguluje wodzik?? Ja zauważyłem tylko na listwie od 4i5 śruby (3 szt z zabezpieczeniem) i chyba tym reguluje się te biegi)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek6211    12

witam ja mam trochę podobny problem ale w moim zetorze 6211 jest tak że jak jest zimny ciągnik to 5 bieg nie chce wchodzić trzeba mocno go wciskać reszta wchodzi ok jak ciągnik się nagrzeje po ok 2 godz to jest już lepiej ale i tak ciężko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez lukas435
      Witam wszystkich kolegów. Ostatnimi czasy z różnych źródeł słyszałem że zmieniając jeden lub dwa tryby w skrzyni biegów zetora 5245 można zwiększyć jego prędkość odpowiednio na wszystkich biegach.
      Próbowałem znależdz jakieś informacje w internecie ale jak dotąd znalazłem 2 możliwości a mianowicie:
      1. wymiana kół na większe,
      2. zamiana trybów 4 i 5 biegu co wiąże się z tym że nie zawsze ciągnik pociągnie obciążenie ze względu na zbyt duży przeskok.
      Żadna z tych metod nie jest zadawalająca czy istnieją jakieś inne sposoby np. tak jak pisałem wymiana trubów na wałku wejściowym do skrzyni lub coś podobnego?
      Zachęcam do dyskusji na ten temat i myślę że wielu z nas skorzysta z tych informacji.
    • Przez janusz14
      mam problem ze sprzęgłem w moim ciągniku a konkretnie w ciągu ostatnich 2 lat wymieniałem 3 razy tarcze sprzęgłowe i raz mi pęknoł na pół cały docisk . teraz narazie jest spokój ale coś mi nie chce do konca wysprzęglać pompke sprzęgłową wymieniłem. jaki może być problem ?
    • Przez darkoe
      Witam.
      Ostatnio mam problem z reduktorem. Chodzi o to że czasami ciężko jest przełączyć z szosowych na polowe i odwrotnie. Mam wrażenie jakby coś blokowało. Pisze czasami ponieważ nieraz idzie swobodnie przełączyć. Zwłaszcza jak jest wyłączony napęd. Wie ktoś co może być przyczyną? Dodam że mam sciagnietą pokrywe od biegów ponieważ ostatnio czesto używałem reduktora bo wyciągaliśmy olszyny no i stało się nieszczęście i ułamała mi się gałka od reduktora.
    • Przez adrian7211
      Witam.Czy posiada ktoś w tym modelu zetora lub podobnym półbiegi i w jaki sposób one działają.?
    • Przez ArturMałecki
      Cześć , mam problem w zetorze 5245 z włączaniem WOM, czy ktoś może coś mi poradzić ?
×