Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

" maszyna będzie  pracowała  w transporcie" osobiście  gdyby miała mieć takie przeznaczenie to nawet  bym nie zadawał  pytań  ma forum tylko odrazu udał  się  do wydziału komunikacji.   Przegląd i Oc na rok to koszt w granicach  100zł,warto oszczędzać te parę  złotych? Trafi się  upierdliwy  policjant podczas kontroli, jakieś  zdarzenie drogowe, kiedyś  będziesz  chciał  to sprzedać, to zawsze mile jest widziany  komplet  dokumentów, podczas sprzedaży  gdy przyczepa ma kwit  to minimum +3tyś i "łatwiejsza" sprzedaż.   Dodatkowo  żyjemy  w państwie  gdzie nie ważne jest to co w realu tylko to co pisze  na papierze. 

" maszyna będzie  pracowała  w transporcie" osobiście  gdyby miała mieć takie przeznaczenie to nawet  bym nie zadawał  pytań  ma forum tylko odrazu udał  się  do wydziału komunikacji.   Przegląd i Oc na rok to koszt w granicach  100zł,warto oszczędzać te parę  złotych? Trafi się  upierdliwy  policjant podczas kontroli, jakieś  zdarzenie drogowe, kiedyś  będziesz  chciał  to sprzedać, to zawsze mile jest widziany  komplet  dokumentów, podczas sprzedaży  gdy przyczepa ma kwit  to minimum +3tyś i "łatwiejsza" sprzedaż.   Dodatkowo  żyjemy  w państwie  gdzie nie ważne jest to co w realu tylko to co pisze  na papierze. 

" maszyna będzie  pracowała  w transporcie" osobiście  gdyby miała mieć takie przeznaczenie to nawet  bym nie zadawał  pytań  ma forum tylko odrazu udał  się  do wydziału komunikacji.   Przegląd i Oc na rok to koszt w granicach  100zł,warto oszczędzać te parę  złotych? Trafi się  upierdliwy  policjant podczas kontroli, jakieś  zdarzenie drogowe, kiedyś  będziesz  chciał  to sprzedać, to zawsze mile jest widziany  komplet  dokumentów, podczas sprzedaży  gdy przyczepa ma kwit  to minimum +3tyś i "łatwiejsza" sprzedaż.   Dodatkowo  żyjemy  w państwie  gdzie nie ważne jest to co w realu tylko to co pisze  na papierze. 

Opublikowano
Dnia 8.10.2024 o 17:02, koyack napisał:

Z tego co wiem to w razie kolizji oc i tak brane jest z ciagnika. Oc przyczepy jest potrzebne jedynie w razie wypiecia się od ciagnika i samodzielnego udziału w zdarzeniu.  Pytam się bo czasami brat pomaga mi w żniwa a on nie ma prawa jazdy T i teoretycznie rozrzutnikiem można poruszać się na B. Po rejestracji już takiej możliwości nie ma.

chyba jednak nie, bo mi liczą z przyczepy i dane ciągnika jak i prawo jazdy kierowcy mało ich interesują

Opublikowano

Jeśli d44 wychodziły  fabrycznie  jako rolnicze i ciężarowe  to kumaty diagnosta by to ogarnął przed  twoją  wizytą  w wydziale.  Teraz masz  PC i pewnie zamówiony  dowód więc  raczej  po ptokach. Zostają ci zmiany  konstrukcyjne albo  przegląd  co rok za około  150zl. 

Opublikowano

tek jest namieszane w katalogach że na jednej stacji mają d44 tylko jako ciężarową a na innych ciężarowo-rolniczą
może to być również kwestia produkcji, bo ten model to nie tylko Sanok/Autosan

skoro masz już ogarnięte to nic nie zrobisz, może nowy właściciel coś by ugrał przy rejestracji

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzyszofl
      Witam grupowiczów. Ma ktoś z was instrukcję obsługi do przyczepy POM Złocieniec PW4 na sprzedaż? Z chęcią odkupię, ponieważ potrzebuję wielu informacji na jej temat oraz powiększy moją kolekcję. Pozdrawiam


    • Przez Famer21
      Szukam przyczepy 8-10ton na co patrzeć jaką najlepsza bedzie?
      Gdzie mogę znaleźć przyczepe jakąś w necie poza allegro, bo nic nie widać same takie "zrób to sam".
    • Przez Arturo1610
      Witam. szukam przyczepy wywrotki, taka do wozenia obornika zboża cos zeby bylo stabilne głównie przy wożeniu obornika jak jest mokro. Głównie ogladam na olx hl bss i brandys szukam czegos co bedzie mialo minimum 5m dlugosci i 2,3-2,4 szerokosci zeby w zniwa wozić też baloty. I teraz moje pytanie. Czy ktoś by mi mogł podać jakie wymiary ma hl 8011? i jak to jest z tymi czeszkami, ilu sa tonwe? i od jakiego to modelu zależy ? moze ktoś sie orientuje jakie sa rodzaje tych przyczep. bo widze 7,8 i 9 i 10 a nawet 12 ? modeli tez jest mnóstwo bo i p93s i agro i jeszcze inne i sam juz nie wiem czego szukac zeby spełniała moje warunki ;/ podpowie ktoś jak to jest z tymi czeszkami głownie ? danych technicznych tez nie mozna nigdzie znależć. prosze o pomoc.
       
      ps. jakby ktos mial w rozsadnej cenie to kupie tez dokumenty do hl 6011 sztywnej
    • Przez Radan
      Witam.
       
      Miał ktoś styczność z tą maszyną w warunkach polowych.
      Pytam bo zamierzam kupić a interesuje mnie sprzęt zarówno do zastosowań w transporcie sieczki jak i rozrzutnik obornika.
      Fliegl ASW 391 w identycznej konfiguracji jest prawie dwa razy droższy.
    • Przez koyack
      Witam wszystkich. Zastanawiam się nad zakupem przyczepy uniwersalnej  ściana przesówna. Służyła by do transportu zboża, kiszonki z qq oraz jaka rozrzutnik obornika. Przeglądając oferty różnych firm trafiłem na ogłoszenie firmy Agrotechnology z Rzeszowa. Ale nigdzie nie mozna znaleźć informacji o ich produktach. Interesujące jest uniwersalne podwozie do różnych przeznaczeni np można po ściągnięciu zabudowy przyczepy zamontować na podwoziu beczkowoz.  Czy ktoś miał doczynienia z tą firmą? Jakieś opinie? Z góry dziękuję za wszelkie informacje.  Załączam link do ogłoszenia. 
      https://www.otomoto.pl/maszyny-rolnicze/oferta/agrotechnology-przyczepa-ze-sciana-przesuwna-up-pza-27-jedna-rama-wiele-narzedzi-ID6Gg380.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v