Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

miałem problem gdyż ciężko palił i brał olej-dałem pompe paliwową do regeneracji i nowe wtryski,wymieniłem pierścienie.Teraz pali od strzała nawet w mrozy które niedawno były lecz nadal bierze olej i dymi na czarno,do tego pojawia się olej na kolektorze wydechowym.Czy to wina uszczelniaczy na zaworach czy co innego?

Opublikowano

jeżeli głowica nie była robiona to na 95% to będzie wina uszczelniaczy w głowicy bo że bierze olej to pompa i wtryski nie mają za wiele do gadania na ten temat jedynie głowica bierze winę na siebie

Opublikowano (edytowane)

no właśnie piszecie że to uszczelniacze na zaworach a potem się okazuje że tam nie ma uszczelniaczy!? ;[ ja ktoś nie wie to proszę sie nie wypoowiadać :D

Edytowane przez kaniuka125
Opublikowano

Jeżeli dymi to mogą być źle wyregulowane zawory B)

Nigdy nie rozbierałem silnika, ale masz pierścienie uszczelniające i zgarniające olej, tu musi być nieszczelność i olej przedostaje się do komory spalania i dlatego dymi B)

Opublikowano

Jak wymieniłeś pierścienie to logiczne, że nowe pierścienie muszą się dopasować do cylindra, a w międzyczasie olej będzie się przedostawał do komory spalania. Poza tym po wymianie końcówek wtr. każdy wtrysk trzeba ustawić na maszynie (o kąt rozpylania chodzi), jak pompę robiłeś ustawiałeś wg. książki zapłon? jak masz źle kąt ustawiony też będzie kopcił(kopci na niebiesko i na biało, do tego przy zmianie obrotów silnik przy-pierdów dostaje) ale inaczej niż od brania oleju. Tak jeszcze nad mienie że z wymianą pierścieni nie ma się co spieszyć bo nowy pierścień zanim się dotrze to w cylindrze swoje zrobi.

Opublikowano

Ja właśnie o tym mówiłem co kolega @rafalkom555. I po mojemu w pierścieniach tżeba szukać przyczyny, jak oczywiście masz wtryski ustawione. To ustawiałeś te wtryski? I jak ci kopci czarno czy błękitno?

Opublikowano

ale pierścienie były założone już dosyć dawno-tj gdzieś 20 MTG(to nie wystarczy aby się dotarły?)były założone tak jak trzeba a wtryskiwacze były ustawiane przed założeniem.Pompa miała znaki i ustawiłem tak jak była.Kopci na czarno,ale bardziej chodzi mi o spalanie oleju niż dymienie.Na tych zaworach są uszczelniacze czy nie???I przypomnijcie na ile ustawić luz na zaworach bo sam już zgłupiałem :blush:

Opublikowano (edytowane)

20MH to wystarczy tylko kwestia w jaki sposób(generalnie chodzi aby dokładać obciążenie silnikowi stopniowo). Jeżeli chodzi o głowice to jedynym uszczelnieniem jest metalowa tuleja zabita w gnieździe głowicy zwana prowadnicą zaworu. Ale nie możliwe żeby prowadnice były aż tak powycierane. Przecież klawiatura jest smarowana rozbryzgowo, niema tam ustalonego poziomu oleju. Luz musiał by być znaczny i na pewno było by to słyszalne. A nawet jeżeli zaworami ci ssa olej to znaczy że ma ciężko z filtra ssać powietrze, zdejmij ten gumowy łącznik nad chłodnicą i tak niech ci pochodzi. Moim zdaniem coś masz nie tak z pierścieniami, nie mówię że coś źle założyłeś ale w końcu ta część była naprawiana. a jak wyglądały cylindry(duże progi były) i stare pierścienie. Odnośnie wtrysku to znakami się wstępnie ustawi a potem precyzyjnie przekręcając pompę na otworach fasolkowych w zależności od położenia wału, mam książkę napraw, mogę ci skan tej operacji zrobić.

Edytowane przez lukaskurp
Opublikowano

to prosze zrób ten scan jak możesz a pierścienie były ok tylko olejowy był trochę zdarty ogólnie nie było potrzeby ich zmiany. jakie są jeszcze możliwości spalenia oleju(któredy bierze)

Opublikowano (edytowane)

kamil.kaniuka@wp.pl głwica była regenerowana jakiś rok temu i od tamtej pory nie była ruszana

 

 

dostałem skan wielkie dzięki

Edytowane przez kaniuka125
Opublikowano

ja silnik kopci na czarno to znaczy że coś z układem paliwowym pompa daje złe ciśnienie, lub wtryskiwacze leją ewentualnie słabe sprężanie, na siwo to olej podbiera, na biało zły kat wtrysku. a olej to może z powrotem pierścieniami brać jeśli go nie dotarłeś tylko np po założeniu pierścieni dostał po garach to może być jedna przyczyna a druga to prowadnice w zaworach wyrobione innych przyczyn nie może być. pozdrawiam

Opublikowano

Panowie szybkie pytanie. W moim silniku po raz drugi w odstępie tygodniowym pękły dwie podstawki wałka klawiatury a dokładniej 3 i 4 cylinder. Rozrząd sprawdzony, wszystko ok. Macie jakieś  pomysły co może powodować, że pękają tylko a za razem aż te dwie podstawy? Z gory dziękuję i Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krychu
      Mam problem z moją 1014. Rok temu wymieniłem głowice na całkiem nowa ze względu na nieszczelność starej. Po roku czasu pod dwoma wtryskami zaczął lecieć płyn chłodniczy. W C360 jak miała miejsce taka sytuacja to się wymieniło tulejke i było ok. Jak to wygląda w urusach c385? Czyżby głowica była walnięta?
    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v