Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

spalane johna 5100R

1. pług obrotowy rumpstadt 4 skibowy - 14l/ha na ciężkich ziemiach 17-20 l/ha

2. agregat ścierniskowy 3m - 8-10 l/ha

3. zestaw upr- siewny agromasz 3m z packerem plus siewnik 3m 8-10 l/ha

Opublikowano

Hmmmm nie mówię że to dużo ale u mnie pali tyle samo NH 6070 RC 140 kM z pługiem Kuhna 4x50 ścierniskowy tez 3m i agregat upr-siew Kuhna Integra . Ziemi głównie 3-4 ale część sporych górek i glin . Tyle że twój pewnie w transporcie spali mniej.

Opublikowano

witam ja mam 1,5 roku m 5100 bardzo dobrze się sprawuje ma 800 godzin spalanie jest małe pod warunkiem że jazda bedzie utrzymanana obrotach 1500 1800 jestto róznica nawet 20procętowa mam wersje comfort pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)

Podtrzymuję słowa urzytkownika @galaxy, jeżeli nie będziemy go kręcić powyżej 1800 obr będzie palił niewiele, ja wlałem 4 konewki (40 l) co prawda było co nieco jeszcze ale wskaźnik dotykał już "dna", i zasiałem 5 ha agregatem uprawowo-siewnym famarol, nie przekraczając 1800 obr!

Edytowane przez pronarek80a
Opublikowano

kiedyś też liczyłem ile mój JD pali ale ogólnie godz. na zbiornik , praca różna od tura , transport, do orki... Średnia zawsze mi wychodziła 7-7.5l/h raczej też zwracam uwage na obroty!

Opublikowano (edytowane)

Witam mam mały dylemat kupuje nowego jelonka i zastanawiam się czy wybrać JD 5080R CZY M różnica między r prenium a m comfort wynosi 20k.Ciągnik głownie będzie pracował:

tur,siewnik.transport,opryskiwacz co możecie powiedzieć o tej skrzyni m i jaki mode byście poradzili do ładowacza??

Jeszcze chciał bym się dowiedzieć średnie spalanie

5080m??

5080r??

Edytowane przez szymon123
Opublikowano (edytowane)

@@UP

 

Moze kiedy go holowaliście to 3l spalił, ale wątpię ze przy zwyklej jeździe tyle wypalił.

Edytowane przez ravo95
Opublikowano

Potwierdzam małe spalanie. Posiadam JD 5090M zrobione 400 godz. spalanie - łądowacz czołowy ładowanie bal siana i obornika (praca na wolnych obrotach ) 3 - 3,5 l/h

prasowanie siana oraz przejazdy ok. 4 - 4,5 l

praca agregatem uprawowym bez siewnika i orka ok 7 l.

Dodam ze za kazdym razem dolewam bak do pełna i sprawdzam spalanie

jak do tej pory jestem bardzo zadowolony z ciągnika i ze spalania (niskiego)

Pozdrawiam

Opublikowano

Koledzy doradźcie, bo mam Jd 5080m przepracowane nim 15 godzin i są 2 usterki a mianowicie; podnośnik jak podniesie na wyznaczoną wysokość to bardzo syczy dopiero jak sie lekko opusci to jest ok, a druga spawa dotyczy wyskakującego drugiego biegu pod obciążeniem i teraz nie wiem czy zgłaszać to na gwarancji przy tym przebiegu czy czekać jeszcze 85 godzin na przegląd. Czekam na odpowiedź. Pozdrawiam

Opublikowano

Witam.Mam taki problem z moją emką.Podczas jazdy i zdjęciu nogi z gazu podczas zwalniania lub podczas zmiany biegu czuć że się włącza przedni napęd. Nie zapala się kontrolka tylko czuć że się włącza napęd. Jak wyłączyć to bezsensowne hamowanie przednim napędem??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v