Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, możecie mi panowie powiedzieć czy dużo jest zachodu ze zdjęciem podłogi w 9540;>?? Coś mi się elektryka popierdzieliła bo przetarł się wąż od wspomagania o rozrusznik i poszedł ogień pod podłogę. Teraz mam problem z wycieraczką, lewym migaczem i halogenami z tyłu bo świecą się zaraz po przekręceniu stacyjki.

Opublikowano

Możecie mi jeszcze powiedzieć jak wygląda sprawa z blokadą tylnego mostu;>?? Podczas załączanai słychać jakiś charakterystyczny dźwięk;>?? U mnie czuć zapach gorącego oleju.

Opublikowano

No właśnie że działa i nie działa xD Nieraz ciągnie na cztery koła nawet bez załączonej blokady, a nieraz z załączoną ciągnie tylko na 3. Przedni post mam tego starszego typu i wiecie może na jakiej zasadzie działa tam blokada przedniego mostu, bo u mnie przód ciągną cały czas dwa koła.

Opublikowano

witam mam pytanie do właścicieli zetora 9540 otóż niedawno zakupiliśmy taki traktor i mamy problem z temperaturą cieczy chłodzącej ponieważ dochodzi do 95 stopni a według mechaników powinien mieć niższą. wymieniliśmy termostat na którym pisze że otwiera się przy 75 stopniach więc jaka powinna być temperatura i co może być przyczyną tak wysokiej temperatury.

Opublikowano

Mam zetora 10540 podobny tylko o 10 koni większy. Ja wymieniłem termostat na taki co otwiera się chyba na 77stopni. Stary termostat się zacioł więc trzeba było wymienić. Weź przedmuchaj albo wodą przemyj chłodnice :D. U mnie trzyma sie na 80 stopni temperatura :).

Opublikowano

witam mam pytanie do właścicieli zetora 9540 otóż niedawno zakupiliśmy taki traktor i mamy problem z temperaturą cieczy chłodzącej ponieważ dochodzi do 95 stopni a według mechaników powinien mieć niższą. wymieniliśmy termostat na którym pisze że otwiera się przy 75 stopniach więc jaka powinna być temperatura i co może być przyczyną tak wysokiej temperatury.

U mnie też jest ok 95-100 stopni i wszystko ok od kilku lat. Nie ma co wierzyć tym wskaźnikom tak do końca, ważne żeby na czerwone pole nie wchodziło.

Opublikowano (edytowane)

Mam problem ze wskaźnikiem ciśnienia powietrza. Po przekręceniu kluczyka wskazówka od razu idzie na maksa w prawo i tak jest cały czas. Nawet jak odłączę czujnik przy butli to i tak wskazówka od razu na maksa w prawo. Co to może być? Uszkodzony czujnik czy zegar? Da się jakoś sprawdzić czy czujnik jest sprawny? Możecie napisać jak jest u Was?

Edytowane przez majes
Opublikowano

no bo przy odłączeniu przewodu z czujnika wskazówka powinna iść max w prawo. Spróbuj połączyć końcówkę tego właśnie przewodu z masą ciągnika i jak jest zegar dobry to wskazówka będzie wskazywać zero chyba ,że przewód jest przerwany albo nie ma połączenia z zegarem

Opublikowano

a nie jest tak że jest kilka tarcz? Bo mam problem jak zostawię na luzie ciągnik i na 2 półbiegu to ze skrzyni słychać chrobotanie i znajomy powiedział że trzeba wymienić tarczki sprzęgłowe.

Opublikowano

Napisałeś o tarczy sprzęgłowej, a chodzi ci o tarczki wzmacniacza momentu (to jest co innego) i ich jest kilka i są dosyć drogie. Na najwyższym półbiegu na luzie lekkie chrobotanie to normalna rzecz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v