Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pewnie wszystkie otwarte moj zetor 6 cyl.+turbo mial polowe kanalow wodnych zaslepionych poprostu nie byly wyciete w uszczelce tak zalozyl poprzednik jak ja przegwizdalo to kupilismy nowa wszystkie kanaly juz wodne byly wyciete i teraz jest super nie grzeje sie ani nic sie znim zlego nie dzieje. Lepiej pomysl o jakiej grubosci wezmiesz uszczelke bo my stalismy przed wyborem 1,5 byla i chyba 1,2. Powodzenia

Opublikowano

u mnie to samo było co u kolegi Gani43 a kupiliśmy ze wszystkimi otworami wyciętymi i nie ma żadnych problemów a wcześniej trochę roboty w polu i temperatura na 100

Opublikowano

U mnie w 1014 byly wszystkie otwory zamkniete i nic sie nie dzialo a to ze lapal u BUSTED temperature to moglabyc wina termostatu u mnie maksymalnie woda dovhodzila do 80 nie wazne w jakich warunkach pracowal a teraz zmienialismy na nowa i ta ma juz wszystkie kanaly otwarte.

Opublikowano

Pamietaj ze jak wezmiesz 1,2 i przykrecisz glowice to ona napewno sie troche scisnie i zmieni wymiary u mnie zaden nie wystawal ponad powierzchnie bloku i zalozylismy 1.5 i super jest. Ja polecil bym ci ta 1.5 ona sie sciesnie i bedzie dobrze siedziec. Jak kupujesz podkladke ta duza pod glowice to kupuj z silikonem to znaczy ona jest juz wysmarowana czerwonym sylikonem wokol kanalow jak ciagnik zlapie temperature to odrazu sie dobrze zaklei. Po wymianie podkladki umnie i przy ponownej regulacji zaworow to normalnie nie ten ciagnik :)

Opublikowano

Tak swoją drogą może ktoś wie poco są produkowane uszczelki z nie powycinanymi wszystkimi otworami??

Kiedyś w 1614 miałem uszczelkę tylko z dwoma wolnymi kanałami i wydaje się że wtedy bardziej się grzał.

Co do grubości uszczelki wiem że w silnikach deutza grubość jest bardzo ważna i tam podkładka standardowa jak ma 1mm to silnik niema mocy.

Opublikowano

Prawda Deutz musi byc dobrze zrobiony starannosc itp. A takie uszczelki moze sa robione z oszczednosci powinna byc tansza. moze tez jest taka sprawa ze jak jest mnie otworow w uszczelsce to jest bardziej wymuszony obieg wody. Moze na zime jest to dobre zeby zagrzac maszyne Nie wiem sam A Ty co sadzisz o tym leszekd ?

Opublikowano

Jak gdzieś już pisałem spotkałem się z gościem w sklepie i kupowaliśmy uszczelki pod głowicę pod 1004 ten sam rok i każdy z nas wyszedł z inną uszczelką. Więc teorii jest kilka, miałem też założoną uszczelkę z wszystkimi otworami jak i częścią otworów wodnych jak wyrzucał wodę na części otworów tak samo i na wszystkich otworach też.

Opublikowano

Jak wybija wode to znaczy ze gdzies dostaje kompresje na kanaly wodne. I nic ztym nie robisz zeby tak sie nie dzialo ? Moze trzeba glowice na magnesowce poprawic.

Opublikowano

Tak swoją drogą może ktoś wie poco są produkowane uszczelki z nie powycinanymi wszystkimi otworami??

Kiedyś w 1614 miałem uszczelkę tylko z dwoma wolnymi kanałami i wydaje się że wtedy bardziej się grzał.

Co do grubości uszczelki wiem że w silnikach deutza grubość jest bardzo ważna i tam podkładka standardowa jak ma 1mm to silnik niema mocy.

 

mi sie wydaje że ursusy z takimi uszczelkami szły do zimnych krajów aby silniki były dogrzane

Opublikowano

Przyczyną był za nisko idący przewód pomiędzy chłodnicą a wymiennikiem ciepła (chłodnicą olejową).

 

możesz powiedzieć coś więcej na temat związku wyrzucania uszczelki pod głowicą a wymiennikiem (chłodnicą oleju)

 

Przyczyną był za nisko idący przewód pomiędzy chłodnicą a wymiennikiem ciepła (chłodnicą olejową).

 

Sadek czy możesz powiedzieć coś więcej na temat związku wyrzucania uszczelki pod głowicą a wymiennikiem (chłodnicą oleju)

Opublikowano

Witam, jestem nowy na tej stronie i szczerze jeszcze nie wiem do końca jak co działa :D a teraz bardziej konkretnie, mam ursusa 1614 '89r w 2011 roku został przeprowadzony remont silnika i od tego czasu jest nieustający problem z uszczelką pod głowica. Kilka dni temu poszła 3 uszczelka od remontu, zdarza się to co 300-400 mth ( ciągnik nie pracuje dużo). podejrzewamy że są za nisko osadzone tuleje. czy ktoś może powiedzieć coś na ten temat ? wolałbym rady kogos kto miał z tym do czynienia. :/

Opublikowano

Miałem podobny problem w 1224, a kuzyn w 1614. Po pierwsze kupić dobrą uszczelkę, ja kupiłem z Zetora, taką niezbyt ciekawie wyglądajacą ale już nie było problemu.

I druga bardzo ważna sprawa, tych silników, jaki i żadnych, nie wolno gasić od razu po ciężkiej pracy, musi pochodzić z 5-10 minut na wolnych obrotach,żeby lekko ostygł i wtedy można go zgasić.

To teżmoże być przyczyną wywalającej uszczelki, kuzyn tak zaczął robić i problem znikną.

Opublikowano

głowica 2 razy była zakręcana przez mechanika kluczem dynamometrycznym, a ostatni raz była zakręcona po prostu rurą :) to że nie wolno od razu gasić to wiem. chciałbym jeszcze zaznaczyć że przed remontem nie było żadnego problemu z tym silnikiem, chodził tak jak wyszedł z fabryki. No i dzięki wszystkim za rady będziemy próbować :)

Opublikowano

Zobacz czy rant którejś tulei nie ma wżeru .

Nie dokręcaj rurą bo ci szpilki z bloku wyskoczą , lepiej dokręć na rozgrzanym motorze a potem po 50 mtg .

Dobrze by było gdybyś wiedział jaka była założona uszczelka przed tym remontem , bo tam jest w pip kombinacji grubsze cieńsze z otworami albo bez .

Nigdy do końca nie wiem które lepsze czy te z otworami czy te zaślepione mogłoby to być opisane w instrukcji napraw ale tam cisza zresztą silnik czeski to co ma być w polskiej instrukcji :P

Opublikowano

a czy ktoś z was przy remoncie silnika, mam na myśli wymiane tuleji, stosował podkładki pod tuleje ? jeśli tak to z jakiego to stosuje się materiału i jakiej grubości ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krychu
      Mam problem z moją 1014. Rok temu wymieniłem głowice na całkiem nowa ze względu na nieszczelność starej. Po roku czasu pod dwoma wtryskami zaczął lecieć płyn chłodniczy. W C360 jak miała miejsce taka sytuacja to się wymieniło tulejke i było ok. Jak to wygląda w urusach c385? Czyżby głowica była walnięta?
    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v